Anonym bruker Skrevet 14. september #1 Skrevet 14. september Vi har vært venninner i 3 år ca. Den siste tiden har hun merkelig nok forandret seg, blitt mer drama eller plukker opp små ting som hun skylder på meg for. Det var spesielt en episode igår da jeg og ei venninne var i lekeland, betalte oss inn for 2 timer. Denne venninnen hadde jeg ikke sett på lenge så det var kos å treffes der. Jeg sendte snap til flere at jeg var der, blant annet ogsåtil hun som har forandret seg. Jeg sa aldri kom eller noe sånn. Bare en helt vanlig snap av "her er vi". Da min sønn og mi venninnes sønn lekte kom hennes sønn plutselig opp og sa at min sønn lekte med en annen gutt. Jeg gikk ned for å sjekke, å der var hun venninna mi (som forandret seg) sin sønn og lekte med han, de e bestevenner. Vi gikk derfor ned. Så ville den gutten finne mora si som IKKE var å finne. Jeg kikket lett etter, å de to dro for å lete. Kom tilbake uten hell. Tenkte ikke så mye mer over det og kjaset videre med mi venninne som kom langveis fra. Vi hadde bare en halv time igjen i lekeland da, så benyttet tiden og ble ikke med rundt. (Han gråt ikke) Så da vi skulle gå får jeg kvass mld fra hun mora at jeg må gi beskjed til henne at han ikke kunne leke med min sønn, så han slapp å bli lei seg! Jeg bare ble sjokkert over at jeg fikk en slik sur mld, hun pleier egentlig å være blid. Jeg skrev at jeg sa alle kunne leke men problemet var visst at etter vi hadde gått så hadde den gutten hukket tak i vakten for å lete etter henne. Det er da ikke min feil at hun stakk med den andre ungen sin, hun var borte vekk! Idag får jeg fortsatt sure mld om at hun aldri ville latt min sønn gå alene å finne meg. Jeg tenker at hun først burde sagt til meg at hun var der, noe hun ikke gjorde. Hun kan ikke forvente at jeg skal ta ansvar? Tar jeg helt feil eller? Jeg lurer på om hun sliter litt med seg selv. Hun har hatt slike perioder tidligere også. Anklaget meg for at jeg smisket til gutten hennes kattunger, noe jeg aldri gjorde. Jeg sa om de ville ha kattunger så må dere bare si ifra. Da hadde denne gutten løpt hjem til henne og sagt at jeg hadde sagt de skulle få kattunger. Jeg fikk så det holdt med mld, at jeg kunne spørre han om det. "Stakars gutten min" Jeg blir helt matt av det her. Vurderer å ta henne ut av livet. (Guttene er 11år.) Anonymkode: 0cc93...836
Anonym bruker Skrevet 14. september #2 Skrevet 14. september Dette hadde jeg ikke giddet nei Anonymkode: b1a52...702
Anonym bruker Skrevet 14. september #3 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Dette hadde jeg ikke giddet nei Anonymkode: b1a52...702 Så det var ikke min feil? (En liten ting oppi det her) Jeg og eksen hennes holdt litt på før meg og henne ble kjent. Men jeg droppet han fordi jeg ble mer og mer venninne med hun her. Så ingen kontakt med han idag. Tror ting mellom oss den gang ble ødelagt pga at meg og hun fikk opp vennskapet og da ble det feil for både meg og han å holde på. De har vært litt kranglete så de har kun et vennskap for ungene sin del. Ble mye her nå og veldig komplisert. Jeg lurer på om han får vite dette og hører kun hennes versjon. Hun overdramatiserer dette noe voldsomt som tar opp dette idag igjen. Jeg er ikke laget for dette Anonymkode: 0cc93...836
Anonym bruker Skrevet 14. september #4 Skrevet 14. september Omg, du igjen, Så mye styr bestandig. Anonymkode: f75fe...645
Anonym bruker Skrevet 14. september #5 Skrevet 14. september Hvorfor sendte du snap til henne in the first place ? Du kunne lagt ut på story da du kom hjem. En halvtime før dere skulle dra hjem, kunne du sendte en meld til mora at dere straks skulle hjem. Slik at ungen fant igjen moren sin. Anonymkode: b84a0...ff1
Anonym bruker Skrevet 14. september #6 Skrevet 14. september Ts, det er helt greit å avslutte vennskap som ikke lenger er bra for deg. Dette vennskapet er ikke bra for deg - og heller ikke for hun andre, virker det som. Hun virker absolutt å ha problemer, men det gir henne uansett ingen rett til å behandle deg dårlig. At hun bare går fra eget barn uten å varsle deg er bekymringsfullt. At hun så blir sint på deg etterpå, det øker bekymringen. Hun virker ikke stabil, som øker bekymringen enda mer. Anonymkode: 83005...2c3
Anonym bruker Skrevet 14. september #7 Skrevet 14. september Syns det var litt vanskelig formulert. Gikk moren ifra barnet sitt? Håper ikke moren er her på forumet 😅 Anonymkode: 8c453...43b
Anonym bruker Skrevet 14. september #8 Skrevet 14. september Dette var utrolig rotete. Gikk venninne nr 2 fra sitt barn uten å si fra til deg? Og dere gikk uten å forsikre deg om at moren var i nærheten? 11 åringer på lekeland, er det lov, egentlig? Anonymkode: 3f1f5...1a7
Anonym bruker Skrevet 14. september #9 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Dette var utrolig rotete. Gikk venninne nr 2 fra sitt barn uten å si fra til deg? Og dere gikk uten å forsikre deg om at moren var i nærheten? 11 åringer på lekeland, er det lov, egentlig? Anonymkode: 3f1f5...1a7 Det er jo bare tul. Anonymkode: f75fe...645
Anonym bruker Skrevet 14. september #10 Skrevet 14. september Å gå fra en 11 åring som er i lek med en kompis for å hjelpe et yngre søsken med noe er da virkelig hverken bekymringsverdig eller krise. At du bare dro uten å sende henne en mld om det er litt rart når ditt barn var i lek med hennes og ble igjen alene når du dro "Nå er tiden vi har betalt for over så vi må gå, Kristian står igjen utenfor kiosken og venter på deg. Vi prates en annen dag" Hvor vanskelig kunne det være liksom? Anonymkode: 26546...cf3
Anonym bruker Skrevet 14. september #11 Skrevet 14. september Fjortisser som har elleveårige unger? Anonymkode: d13bd...923
Anonym bruker Skrevet 14. september #12 Skrevet 14. september Du kunne jo sagt fra at dere dro, selvom en 11-åring i utgangspunktet burde klare seg selv en liten stund. Hvorfor er 11-åringer på lekeland? Til og med i følge med to voksne? De er da alt for store til det. Anonymkode: 63e86...58f
Anonym bruker Skrevet 14. september #13 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): Syns det var litt vanskelig formulert. Gikk moren ifra barnet sitt? Håper ikke moren er her på forumet 😅 Anonymkode: 8c453...43b Jeg driter i om hun er her i forumet 😅 det er veldig i detalj så hun vil nok kjenne det igjen isåfall. Overskriften er mitt diskré så skal vel litt til. Men jeg syntes det var galt å gi meg skylden for dette. Klart jeg kunne sendt henne en mld om at vi drar snart men hvorfor skulle jeg det når hun i det hele tatt ikke nevnte at hun var der til meg? Anonymkode: 0cc93...836
Anonym bruker Skrevet 14. september #14 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dette var utrolig rotete. Gikk venninne nr 2 fra sitt barn uten å si fra til deg? Og dere gikk uten å forsikre deg om at moren var i nærheten? 11 åringer på lekeland, er det lov, egentlig? Anonymkode: 3f1f5...1a7 Nei . Jeg satt der med min venninne som kom langt ifra. Så dukket denne gutten opp søndag er min sønns bestevenn. Uvitende om at mora var her. Så jeg spurte gutten om han var her med mora eller faren. Da sa han mora. Så gikk de etterhvert for å lete etter henne da ingen fant henne. Jeg så henne heller ikke og ble de siste minuttene med ho første jeg kom inn med. Så da guttene kom tilbake igjen og sa de fant henne ikke. Så lekte de videre.. plutselig var den gutten ute av synet log vi måtte gå. Det er kunne timers vi hadde betalt for, må gå på minuttet. Poenget er at hun ikke trengte å sende meg den kvasse mld, det er da ikke min feil at hun ikke verken fortalte meg at hun var der eller stakk? Jeg lurer på om hun faktisk stakk ut fra hele området. Jeg aner ikke.. Anonymkode: 0cc93...836
Anonym bruker Skrevet 14. september #15 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Du kunne jo sagt fra at dere dro, selvom en 11-åring i utgangspunktet burde klare seg selv en liten stund. Hvorfor er 11-åringer på lekeland? Til og med i følge med to voksne? De er da alt for store til det. Anonymkode: 63e86...58f For store? Her feirer 11åringene i klassen bursdager i lekeland. Ts Anonymkode: 0cc93...836
Anonym bruker Skrevet 14. september #16 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): Gikk moren ifra barnet sitt? Ja hun gjorde det uten å forsikre seg om at jeg visste han lekte med min sønn. Det er greit for meg det, jeg er ikke så vanskelig. Men det er den sure mld jeg får i ettertid jeg reagerer på. Anonymkode: 0cc93...836
Anonym bruker Skrevet 15. september #17 Skrevet 15. september Hvis hun forlater sønnen der alene, og mener du skal passe på han, så må hun jo si fra!!! Du gjorde absolutt ikke noe feil her, HI! Anonymkode: d7a95...c24
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:47 #18 Skrevet mandag kl 18:47 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hvis hun forlater sønnen der alene, og mener du skal passe på han, så må hun jo si fra!!! Du gjorde absolutt ikke noe feil her, HI! Anonymkode: d7a95...c24 Takk. Hun beklaget seg veldig igår. Men merkelig av henne, blir lit ustabilt. Vet ikke når neste "runde" er. Anonymkode: 0cc93...836
Sommerkroppen 2029 Skrevet tirsdag kl 07:02 #19 Skrevet tirsdag kl 07:02 Hun hadde jeg mer og mer faset ut. Det kommer mange flere sånne episoder hi, helt garantert!
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 14:35 #20 Skrevet tirsdag kl 14:35 Sommerkroppen 2029 skrev (7 timer siden): Hun hadde jeg mer og mer faset ut. Det kommer mange flere sånne episoder hi, helt garantert! Ja jeg tror det. Har kommet 2 allerede. Vi har nesten ikke pratet nå etterpå. Hva foregår hos slike folk? En slags bipolar eller? 😧 Anonymkode: 0cc93...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå