Gå til innhold

Ferie 2026

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være backpackere i Asia i 5 uker. Vi = to voksne og 3 tenåringer. Vi flyr inn til Bangkok også tar vi det derfra. Et ganske romslig budsjett, så vi kan fly litt i tillegg til buss/tog.

Anonymkode: 3c530...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvor blir spontaniteten av med det tidsperspektivet, 9 måneder? 

Anonymkode: 33b06...db8

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Når man skal reise med fly så er det økonomisk å planlegge. Det er mye billigere billetter på høsten enn nærmere sommeren. Velger man charter går de mest populære hotellene først. For mange er dessuten planlegging halve turen.

Skrevet

Dra til Japan. Alltid. Hvis Japan er ett av valgene, så dra dit. Fantastiske landet! Så enkelt å navigere, så mye spennende å se og gjøre, så god mat, så vakker natur, så.. alt!

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.9.2025 den 9.40):

Vi skal være backpackere i Asia i 5 uker. Vi = to voksne og 3 tenåringer. Vi flyr inn til Bangkok også tar vi det derfra. Et ganske romslig budsjett, så vi kan fly litt i tillegg til buss/tog.

Anonymkode: 3c530...ee7

Hva ligger i romslig budsjett for deg? 

MVh HI

Anonymkode: 5654b...41b

Skrevet
gale damen skrev (10 timer siden):

Dra til Japan. Alltid. Hvis Japan er ett av valgene, så dra dit. Fantastiske landet! Så enkelt å navigere, så mye spennende å se og gjøre, så god mat, så vakker natur, så.. alt!

Oj, nå vakler jeg mot Japan igjen :D

Kan du fortelle litt mer? Hvordan bestiller dere reise dit? Altså hvilke nettsider bestiller dere fly og hotell på? :D :D

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Jeg er ikke så spontan av meg ❤️ 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Oj, nå vakler jeg mot Japan igjen :D

Kan du fortelle litt mer? Hvordan bestiller dere reise dit? Altså hvilke nettsider bestiller dere fly og hotell på? :D :D

Japan må du planlegge god tid i forveien. Nå er bra for neste sommer. Sist jeg var der fløy jeg ned finnair om jeg ikke husker feil. Hoteller bestiller jeg fra hotellets side. Legg reiserute først for å finne ut hvor dere skal, etterpå finner dere hva dere vil gjøre og se. Tog er et godt transportmiddel i Japan, og jeg kan anbefale å kjøpe flerukersbilletter😊

Japan er min definitive favoritt i verden! Alt er så rent og pent og regelbundet at jeg blir varm i sjela😊i tillegg er det utrolig vakkert😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...