Anonym bruker Skrevet 14. september #1 Skrevet 14. september Jeg er ikke jålete. Jeg kan spise knorr altså. Men, jeg har alltid hatet Toro, det er en lukt på deres produkter som er jævlig. Smaken også men det er lukten som gjør meg uvel. Har ikke klart å finne ut hvorfor, inntil i går. Det er røkt paprika krydder. Det lukter i alle fall slik Toro lukter. Flere her som ikke klarer Toro? Er det røkt paprika eller er det noe annet? Anonymkode: 1e6b2...187
Anonym bruker Skrevet 14. september #2 Skrevet 14. september Hvis det er røkt paprika er du jo ute av uendelig mye annen mat også. Anonymkode: 0b730...339
Anonym bruker Skrevet 14. september #3 Skrevet 14. september Knorr bruker ikke mye av det. Det er ikke den lukten der. Men lurte på om det kunne være annen tilsetning. I går kjøpte jeg feil paprika til en saus og da kjente jeg jo lukta. Veldig lik. Nå lager jeg mye saus selv men f.eks. tomatsuppa deres vil ungene ha. Jeg er ikke spesielt kresen og det er bare Toro jeg blir kvalm av. Anonymkode: 1e6b2...187
Anonym bruker Skrevet 14. september #4 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Knorr bruker ikke mye av det. Det er ikke den lukten der. Men lurte på om det kunne være annen tilsetning. I går kjøpte jeg feil paprika til en saus og da kjente jeg jo lukta. Veldig lik. Nå lager jeg mye saus selv men f.eks. tomatsuppa deres vil ungene ha. Jeg er ikke spesielt kresen og det er bare Toro jeg blir kvalm av. Anonymkode: 1e6b2...187 hvilken paprika var feil da? De fleste grytene inneholder paprika tror jeg, så kanskje den ukten du reagerer på, ikke utenkelig det. men tror ikke det er røkt paprika i grytene. Anonymkode: 82304...3cc
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:33 #5 Skrevet søndag kl 08:33 De bruker paprikaekstrakt som fargestoff i mange av grytene sine, kanskje det er det du reagerer på? Anonymkode: c4d02...afa
Anonym bruker Skrevet søndag kl 10:37 #6 Skrevet søndag kl 10:37 Anonym bruker skrev (2 timer siden): hvilken paprika var feil da? De fleste grytene inneholder paprika tror jeg, så kanskje den ukten du reagerer på, ikke utenkelig det. men tror ikke det er røkt paprika i grytene. Anonymkode: 82304...3cc Røkt paprika. Det lukter likt som den lukta i Toro jeg reagerer på, men er kanskje ikke det. Vanlig paprika er ok, det var den røkte jeg syntes var ekkel. Anonymkode: 1e6b2...187
Anonym bruker Skrevet søndag kl 10:38 #7 Skrevet søndag kl 10:38 Anonym bruker skrev (2 timer siden): De bruker paprikaekstrakt som fargestoff i mange av grytene sine, kanskje det er det du reagerer på? Anonymkode: c4d02...afa Mulig. Det er en helt spesiell lukt på Toro tomatbaserte produkter. Prøver bare finne ut HVA det er som lukter slik. Anonymkode: 1e6b2...187
Anonym bruker Skrevet søndag kl 11:13 #8 Skrevet søndag kl 11:13 Det har jeg aldri tenkt på, men for meg gir det du sier mening! Jeg er ganske kresen på all ferdigmat og ting som er i den kategorien. For min del handler det mest om konsistensen. Men Toro har jeg aldri hatt problemer med, fordi jeg liker smaken på det så pass mye at konsistensen blir overdøvet. Og jeg ELSKER alt som har med paprika! Hadde jeg vært gal nok og en tegneseriefigur, så hadde jeg levd som Svampebob, bare i en paprika istedet for ananas😅 Anonymkode: 76dc0...b83
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:57 #9 Skrevet søndag kl 12:57 Spisskummen , trodde jeg det var. Karve. Tror det er det jeg ikke takler. Husker en tacogryte fra Toro. Kunne ikke spise en munnfull . Ellers så syns jeg Toro er veldig godt. Savner å spise biff stroganoff og viltsaus . Har blitt veldig var for mat som er tilsatt tilsetningsstoffer. Får migrene og vondt i kroppen av nesten alle produkter nå. Anonymkode: a8e41...0cd
Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:00 #10 Skrevet mandag kl 13:00 Anonym bruker skrev (På 14.9.2025 den 14.57): Spisskummen , trodde jeg det var. Karve. Tror det er det jeg ikke takler. Husker en tacogryte fra Toro. Kunne ikke spise en munnfull . Ellers så syns jeg Toro er veldig godt. Savner å spise biff stroganoff og viltsaus . Har blitt veldig var for mat som er tilsatt tilsetningsstoffer. Får migrene og vondt i kroppen av nesten alle produkter nå. Anonymkode: a8e41...0cd Spisskummen er ikke vanlig karve slik vi kjenner den i nøkkelost. Anonymkode: 0b730...339
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:05 #11 Skrevet mandag kl 14:05 Toro er helt greit, men det finnes ikke en pajke Knorr i huset vårt. Knorr produkter er helt forferdelig, og jeg har enda ikke funnet ett Knorr produkt jeg orker smaken eller lukten av. Anonymkode: cdb94...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå