Anonym bruker Skrevet 13. september #1 Skrevet 13. september Noen her som søkt eta til Storbritannia i det siste? Kommer meg helt til betaling og når jeg kommer dit får jeg ikke til engangskode til banken. Noen som har tips? Anonymkode: 7c7eb...b36
Anonym bruker Skrevet 13. september #2 Skrevet 13. september Ja, men det fungerte helt fint. Fikk innvilget på ti minutter. Anonymkode: bee6f...b6f
Anonym bruker Skrevet 13. september #3 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Ja, men det fungerte helt fint. Fikk innvilget på ti minutter. Anonymkode: bee6f...b6f Brukte du Google pay eller bankkort? Prøver å bruke bankkort men skal godkjenne uten bankid og jeg har ikke sånn kodebrikkke. Anonymkode: 7c7eb...b36
Anonym bruker Skrevet 13. september #4 Skrevet 13. september Husker ikke, men antagelig bankkort. Femtenåringen min ordnet selv og brukte i hvert fall visa. Var ikke noe problem og kan ikke huske at vi hadde noen issues med betalingen. Anonymkode: bee6f...b6f
Anonym bruker Skrevet 14. september #6 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Last ned appen. Anonymkode: 97016...d64 Gjorde det og fikk beskjed å godkjenne uten bankid... men ordnet seg. Anonymkode: 7c7eb...b36
Anonym bruker Skrevet 14. september #7 Skrevet 14. september Jeg har akkurat kjøpt, lastet ned appen og betalt med Apple Pay Anonymkode: 60ab1...a0d
Anonym bruker Skrevet 14. september #8 Skrevet 14. september Find nearby women for private chat and adult fun. Fast, anonymous, real. https://secrelocal.com [url=https://secrelocal.com] talk to hot girls live [/URL]Anonymkode: 6fd9d...5ce
Anonym bruker Skrevet 14. september #9 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har akkurat kjøpt, lastet ned appen og betalt med Apple Pay Anonymkode: 60ab1...a0d Jeg måtte ordne meg Google pay for å få det til Anonymkode: 7c7eb...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå