Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:05 #26 Skrevet søndag kl 16:05 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dere som ser masse serier, hvordan rekker dere det? Jeg spør, fordi jeg ikke skjønner hvordan jeg skulle kunne rekke det, med jobb, frivillig arbeid, politiske verv, litt husarbeid, daglig nyhetsoppdatering, selv uten småunger. Kjenner det kunne vært kjekt å se en serie av og til, men vet at jeg da ville sovnet etter sju minutter... Anonymkode: 9cbbb...7f0 Vi sovner ikke etter sju minutter. Det er vel det enkelste svaret. Vi har ellers jobb, fritidsaktiviteter, hus, hage, trening og gamle foreldre, men vi rekker en episode eller to de fleste kvelder. Det er vår måte å koble av på. Vi lander gjerne i sofaen sammen et sted mellom 21.30 og 22.30, slapper av sammen og ser en serie. Anonymkode: c1b91...34d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:07 #27 Skrevet søndag kl 16:07 Til og med det å se på serier må det krangles om...sukk. Kan ikke tråden få lov til å være serietips. Anonymkode: f243b...69e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:37 #28 Skrevet søndag kl 16:37 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Ser nå 9-1-1 Bosch Har akkurat sett Line of Duty Hvide Sande Shetland Grace The tourist (serien, ikke filmen) Anonymkode: f243b...69e Hvor så du Line of duty? Anonymkode: 325bc...00d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:07 #29 Skrevet søndag kl 18:07 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Se der, du fikk inn litt skryt, da er dagen super. Anonymkode: 9fa8b...871 Skryt? At jeg har jobb og frivillige verv? Okay, hvis du mener det er skryt, så deg om det. Anonym bruker skrev (3 timer siden): Noen av oss har litt større kapasitet enn deg, da, tydligvis. Anonymkode: b97e0...af6 Tydeligvis. Jeg ser den! Optatium skrev (3 timer siden): De kveldene jeg ser tv, rekker jeg en episode. Får til et par i helgene. Ser ikke tv hver kveld og bruker tid på å se en serie, men får med meg litt likevel. Til tross for to unger, enebolig, to mål tomt, frivillige verv, trening, 100% krevende jobb, studier og ingen mann. Sånn hvis det var en konkurranse. Var overhodet ikke ment som noen slags konkurranse. Anonym bruker skrev (3 timer siden): Kutt ut dette så får du tid😜 Anonymkode: c8d53...8cc Joda, klart at hvis jeg kutter ut frivillig arbeid og politikk, så får jeg tid til overs, men jeg synes dette er aktivitet som gir mening i livet mitt. Så da får jeg heller forsøke å øke kapasiteten. Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi sovner ikke etter sju minutter. Det er vel det enkelste svaret. Vi har ellers jobb, fritidsaktiviteter, hus, hage, trening og gamle foreldre, men vi rekker en episode eller to de fleste kvelder. Det er vår måte å koble av på. Vi lander gjerne i sofaen sammen et sted mellom 21.30 og 22.30, slapper av sammen og ser en serie. Anonymkode: c1b91...34d Nettopp. Jeg må nok bare innse det, jeg innehar ikke kapasiteten. Jeg skjønner at jeg må velge - enten øke kapasiteten eller droppe serier. Igjen - mitt spørsmål var genuint nysgjerrig og absolutt ikke ment som skryt av at jeg liksom har så fryktelig mye annet "viktig" fore. Jeg skulle helt ærlig gjerne fulgt litt med på en serie eller to, men får det ikke til. Note to self: Ikke vær nysgjerrig på hvordan folk finner tid til alt. Anonymkode: 9cbbb...7f0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:14 #30 Skrevet søndag kl 18:14 1 hour ago, Anonym bruker said: Hvor så du Line of duty? Anonymkode: 325bc...00d Britbox har Line of Duty Anonymkode: c8d53...8cc
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:17 #31 Skrevet søndag kl 18:17 8 minutes ago, Anonym bruker said: Joda, klart at hvis jeg kutter ut frivillig arbeid og politikk, så får jeg tid til overs, men jeg synes dette er aktivitet som gir mening i livet mitt. Så da får jeg heller forsøke å øke kapasiteten. Det er jo det viktigste at det gir deg mening😊 For meg gir serier og filmer det😊 Anonymkode: c8d53...8cc
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:26 #32 Skrevet søndag kl 19:26 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Vi ser Euphoria. Mannen skulle absolutt se den fordi han synes Sydney Sweeney er så deilig🤦🏼♀️ Anonymkode: c8687...a14 Er det ikke litt kjipt for deg å sitte og se på sammen med han når du vet han ser på fordi hun er så deilig? Anonymkode: 43234...d5c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:54 #33 Skrevet søndag kl 19:54 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Er det ikke litt kjipt for deg å sitte og se på sammen med han når du vet han ser på fordi hun er så deilig? Anonymkode: 43234...d5c Hvorfor skulle det være kjipt? De fleste filmer inneholder da ‘deilige’ personer. Anonymkode: b97e0...af6
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:57 #34 Skrevet søndag kl 19:57 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Er det ikke litt kjipt for deg å sitte og se på sammen med han når du vet han ser på fordi hun er så deilig? Anonymkode: 43234...d5c Hvorfor er det værre at en mann ser på av den grunn enn at en kvinne gjør det av samme grunn? Anonymkode: 40cad...fc0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:28 #35 Skrevet søndag kl 21:28 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Dere som ser masse serier, hvordan rekker dere det? Jeg spør, fordi jeg ikke skjønner hvordan jeg skulle kunne rekke det, med jobb, frivillig arbeid, politiske verv, litt husarbeid, daglig nyhetsoppdatering, selv uten småunger. Kjenner det kunne vært kjekt å se en serie av og til, men vet at jeg da ville sovnet etter sju minutter... Anonymkode: 9cbbb...7f0 Jeg sover 2-3 timer i døgnet, så vi kan godt bytte. Anonymkode: 99dcf...eef
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:22 #36 Skrevet søndag kl 22:22 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Dere som ser masse serier, hvordan rekker dere det? Jeg spør, fordi jeg ikke skjønner hvordan jeg skulle kunne rekke det, med jobb, frivillig arbeid, politiske verv, litt husarbeid, daglig nyhetsoppdatering, selv uten småunger. Kjenner det kunne vært kjekt å se en serie av og til, men vet at jeg da ville sovnet etter sju minutter... Anonymkode: 9cbbb...7f0 Jeg er i samme båt. Aner ikke hvordan folk har tid. Ser litt på tv en eller to kvelder i uka, oftest i helgen. Ellers er det gjøremål herfra til månen Anonymkode: 92b10...7c3
Tekla123 Skrevet søndag kl 22:24 #37 Skrevet søndag kl 22:24 Akkurat nå ser sønnen og jeg "Rings of power" og "Young Sheldon" sammen. Jeg ser "Criminal minds" for n'te gang og titter innom gamle serier og komedie i Nrk-arkivet. Gammel humor er best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå