Anonym bruker Skrevet 13. september #1 Skrevet 13. september Jeg har det jo bra. Eier mitt eget hjem, har en familie, venner som bryr seg.. Samtidig er jeg ofte så trist. Som i dag. Det virker meningsløst. Jeg syns forholdet er vanskelig. Barna er tenåringer og trenger meg ikke som før. Det gir meg ikke like mye å være med venner. Jeg trener og er mye ute på tur i skogen for å holde hodet klart. Men når jeg er sliten, som i dag etter å ha vært på jobbreise, så er det så mørkt. Anonymkode: b0048...e16
Anonym bruker Skrevet 13. september #2 Skrevet 13. september Det er ikke normalt å ha det slik, og det er hjelp å få. Snakk med legen, da det høres ut som du er deprimert. Enten trenger du antidepressive, eller så er du i perimenopause og trenger østrogen. Nedstemthet er et tydelig symptom på det sjstnevnte. Anonymkode: 13c42...8b5
Anonym bruker Skrevet 13. september #3 Skrevet 13. september En god og varm klem til deg, du er ikke alene om å ha det slik. Men du har som jeg også, den beste medisinen i tur og trening, kanskje ta på deg turtøy selv om du er sliten etter en lang dag, gå en tur og rens hodet, ta deg en god dusj etterpå og legge deg i rent sengetøy og sov? Så blir kanskje i morgen en bedre dag♥️ Anonymkode: f06a6...27c
Anonym bruker Skrevet 13. september #4 Skrevet 13. september Ikke ha så høye forventninger til livet. Det er mest hverdager, og det er ganske kjedelig, men det er sånn livet er. Vi jobber for å tjene penger til bolig og mat, vi sover og spiser, formerer oss og har noen hyggelige stunder på veien. Det er ikke meningen vi skal gå rundt å være så lykkelige hele tiden, de gode øyeblikkene vi har og lager oss innimellom hverdagstralten er mer enn bra nok. Anonymkode: 03843...549
Anonym bruker Skrevet 13. september #5 Skrevet 13. september Det er en fase når barna blir tenåringer og trenger man mindre. Det kan være sorgfullt og rart Anonymkode: 7f3d9...e34
Anonym bruker Skrevet 13. september #7 Skrevet 13. september Hormoner. Da jeg var 36 år, for 6 år siden, var jeg langt nede. Lang historie kort, hormoner gjør at jeg er mere trist og nedstemt. Er 41 nå, går opp og ned. Men tror det er overgangsalder som skjer snart. Anonymkode: f3b79...7af
Anonym bruker Skrevet 13. september #8 Skrevet 13. september Det er helt normalt og vanlig. Alle har det en eller flere ganger i livet. Anonymkode: 009b1...c92
Anonym bruker Skrevet 13. september #9 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er ikke normalt å ha det slik, og det er hjelp å få. Snakk med legen, da det høres ut som du er deprimert. Enten trenger du antidepressive, eller så er du i perimenopause og trenger østrogen. Nedstemthet er et tydelig symptom på det sjstnevnte. Anonymkode: 13c42...8b5 Ingenting er unormalt mener jeg. Kjenner meg virkelig igjen her. Bare jeg har en følelse av tomhet. Synd at alt skal virke så psykisk "du må få hjelp" osv. Jeg vet flere er periodevis langt nede. Så lenge det går over så er det greit? Mulig d er forholdet du mistrives i, ts? Anonymkode: 61047...891
Anonym bruker Skrevet 13. september #10 Skrevet 13. september Velkommen til livet. Husk at det er hverdager det er flest av. Derfor er det så innmari viktig å ta vare på nettopp hverdagslykka. Anonymkode: 58177...f0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå