Admin Skrevet mandag kl 11:21 #76 Skrevet mandag kl 11:21 Tråden er ryddet for opphavsrett og svar til dette. Ved siteringer fra videoer, avisartikler, tv-sendinger o.s.v skal det lenkes til hvor det kommer fra. Admin
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:23 #77 Skrevet mandag kl 11:23 Dette er den fredelige venstresiden... Link: https://x.com/jseubanks/status/1966806834192245181 Anonymkode: 2e27c...539
MissSaigon Skrevet mandag kl 11:27 #78 Skrevet mandag kl 11:27 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dette er den fredelige venstresiden... Link: https://x.com/jseubanks/status/1966806834192245181 Anonymkode: 2e27c...539 Det er èn person. Hvorfor skal han få snakke for hele venstresiden? Han snakker ikke det minste på vege av meg.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:49 #79 Skrevet mandag kl 11:49 Er det ikke ironisk at den samme venstresiden som jublet over å "deplatforme" folk fordi de hadde "feil meninger" før nå skriker og roper opp om ytringsfrihet, at folk må få si og mene hva de vil uten at det skal få konsekvenser? Jeg ler meg nesten ihjel altså. Link: https://bsky.app/profile/asharangappa.bsky.social/post/3lyre7fpuzc2h Link: https://i.redd.it/lecgkuanl7pf1.jpeg Anonymkode: 2e27c...539
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:53 #80 Skrevet mandag kl 11:53 MissSaigon skrev (24 minutter siden): Det er èn person. Hvorfor skal han få snakke for hele venstresiden? Han snakker ikke det minste på vege av meg. Nei, det er mange av dem. Her har du en halvtime med disse hvor de spyr all slags ondskap ut av seg. Kos deg. Anonymkode: 2e27c...539
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:53 #81 Skrevet mandag kl 11:53 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er mange av dem. Her har du en halvtime med disse hvor de spyr all slags ondskap ut av seg. Kos deg. Anonymkode: 2e27c...539 Beklager, jeg glemte å legge ved link: https://www.youtube.com/watch?v=yzVrXXriq3s Anonymkode: 2e27c...539
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:50 #82 Skrevet mandag kl 14:50 Er dette folk du kjenner til fra før, eller har de dukket opp som troll i eske etter denne saken? Anonymkode: 5ba09...b93
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:52 #83 Skrevet mandag kl 14:52 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, det er mange av dem. Her har du en halvtime med disse hvor de spyr all slags ondskap ut av seg. Kos deg. Anonymkode: 2e27c...539 Er dette virkelig noe du vil bruke tiden din på? Hva får du ut av det? Alle skjønner jo at folk flest ikke har slike meninger (nå uttaler jeg meg på syltynt grunnlag fordi jeg ikke kunne drømme om å trykke meg inn på linken. Jeg vil ikke ha slik galskap i min feed.) Anonymkode: 1065d...b59
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:52 #84 Skrevet mandag kl 15:52 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Er dette virkelig noe du vil bruke tiden din på? Hva får du ut av det? Alle skjønner jo at folk flest ikke har slike meninger (nå uttaler jeg meg på syltynt grunnlag fordi jeg ikke kunne drømme om å trykke meg inn på linken. Jeg vil ikke ha slik galskap i min feed.) Anonymkode: 1065d...b59 Hva med unge Rødts leder (ja, hun «trakk» seg jo etter hvert) uttalelser samme natt som Kirk døde? Tenker det er mange på venstresiden som henne, hun hadde iallfall mot til å si det høyt. Anonymkode: 85194...326
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:34 #85 Skrevet mandag kl 16:34 Det ble stille her nå som det viser seg at morderen ikke er høyreekstremist, men fra venstresiden. Anonymkode: 24059...719
Østerdølen Skrevet mandag kl 16:40 #86 Skrevet mandag kl 16:40 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det ble stille her nå som det viser seg at morderen ikke er høyreekstremist, men fra venstresiden. Anonymkode: 24059...719 Nei, det er en av forslagene. Vi VET ikke. CNN skriver at det er radikalisering mot høyre og Fuentes ekstremgruppe. Så det er begge deler.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:44 #87 Skrevet mandag kl 16:44 Østerdølen skrev (3 minutter siden): Nei, det er en av forslagene. Vi VET ikke. CNN skriver at det er radikalisering mot høyre og Fuentes ekstremgruppe. Så det er begge deler. En høyreekstremist som var sammen med en transperson? Den var ny. Anonymkode: 85194...326
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:45 #88 Skrevet mandag kl 16:45 Kilde: https://www.cnn.com/politics/live-news/trump-presidency-charlie-kirk-repercussions-09-15-25#cmfl4711d000g3b6n0pmtlqcm Anonymkode: 2e27c...539
Østerdølen Skrevet mandag kl 17:06 #89 Skrevet mandag kl 17:06 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): En høyreekstremist som var sammen med en transperson? Den var ny. Anonymkode: 85194...326 Jeg referer bare til det som står på CNN.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:26 #90 Skrevet mandag kl 17:26 Admin skrev (6 timer siden): Tråden er ryddet for opphavsrett og svar til dette. Ved siteringer fra videoer, avisartikler, tv-sendinger o.s.v skal det lenkes til hvor det kommer fra. Admin Hun her har ikke linket til hvor hun har det fra. Østerdølen skrev (19 minutter siden): Jeg referer bare til det som står på CNN. Anonymkode: 2e27c...539
Østerdølen Skrevet mandag kl 17:29 #91 Skrevet mandag kl 17:29 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hun her har ikke linket til hvor hun har det fra. Anonymkode: 2e27c...539 Nei, har jeg sitert noe da???
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:31 #92 Skrevet mandag kl 17:31 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva med unge Rødts leder (ja, hun «trakk» seg jo etter hvert) uttalelser samme natt som Kirk døde? Tenker det er mange på venstresiden som henne, hun hadde iallfall mot til å si det høyt. Anonymkode: 85194...326 De fleste jeg møter hver dag på jobb og sosialt er godt ute på venstresiden og absolutt alle syns Kaur sin tiktok var fullstendig usmakelig. Og hun trakk seg vel egentlig ganske umiddelbart da hun skjønte at hun hadde null støtte. Slik jeg har forstått det la hun ut tiktoken sent onsdag eller natt til torsdag og trakk seg da vitterlig torsdag ettermiddag. Jeg forstår ikke hvorfor en prøver å dra i sannheten og fremstille det som om det var «omsider». Det finnes radikaliserte mennesker på både høyre og vestresiden. Tenker man virkelig at vestresiden har en skjult agenda som man ikke er ærlige med velgerne om? Anonymkode: 42336...e78
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:40 #93 Skrevet mandag kl 17:40 Østerdølen skrev (10 minutter siden): Nei, har jeg sitert noe da??? Fant du det på bare??? Anonymkode: 2e27c...539
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:41 #94 Skrevet mandag kl 17:41 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): De fleste jeg møter hver dag på jobb og sosialt er godt ute på venstresiden og absolutt alle syns Kaur sin tiktok var fullstendig usmakelig. Og hun trakk seg vel egentlig ganske umiddelbart da hun skjønte at hun hadde null støtte. Slik jeg har forstått det la hun ut tiktoken sent onsdag eller natt til torsdag og trakk seg da vitterlig torsdag ettermiddag. Jeg forstår ikke hvorfor en prøver å dra i sannheten og fremstille det som om det var «omsider». Det finnes radikaliserte mennesker på både høyre og vestresiden. Tenker man virkelig at vestresiden har en skjult agenda som man ikke er ærlige med velgerne om? Anonymkode: 42336...e78 Jeg tenker at folket langt utpå venstresiden ser på seg selv som de gode, som forbilder, og forkjempere for rettferdighet. Da blir det jo litt feil når de dreper folk eller ler av at andre blir drept. Anonymkode: 85194...326
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:02 #95 Skrevet mandag kl 18:02 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg tenker at folket langt utpå venstresiden ser på seg selv som de gode, som forbilder, og forkjempere for rettferdighet. Da blir det jo litt feil når de dreper folk eller ler av at andre blir drept. Anonymkode: 85194...326 Jeg tenker ikke at ABB sine handlinger definerer andre på høyresiden. Jeg tenker heller ikke at veldig mange på høyresiden syns det han gjorde var helt ok, men at de bare ikke tør innrømme det offentlig. Faktisk så tenker jeg at det er litt tilfeldig hvilken ideologi en person som han velger å drepe for. Venstresiden er ganske unisone her, Kaur er uegnet og hun representerer ikke retningen de fleste ønsker. Jeg tenker det er godt at hun ble luket ut før hun eventuelt hadde fått en enda sterkere posisjon. Anonymkode: 42336...e78
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:04 #96 Skrevet mandag kl 18:04 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva med unge Rødts leder (ja, hun «trakk» seg jo etter hvert) uttalelser samme natt som Kirk døde? Tenker det er mange på venstresiden som henne, hun hadde iallfall mot til å si det høyt. Anonymkode: 85194...326 Det viste seg jo at hun hadde null støtte. Ingen gikk ut og støttet henne. Følger du ikke med i det hele tatt? Anonymkode: 1065d...b59
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:11 #97 Skrevet mandag kl 18:11 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det viste seg jo at hun hadde null støtte. Ingen gikk ut og støttet henne. Følger du ikke med i det hele tatt? Anonymkode: 1065d...b59 Joda, mange støtter henne. Se bare på videolinken over her. Selv min snille gamle mamma sa noe sånt som ‘Jaja, dumt når folk blir drept, men han kan skylde seg selv.’ Trist, men sånn er det. Anonymkode: 85194...326
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:12 #98 Skrevet mandag kl 18:12 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Joda, mange støtter henne. Se bare på videolinken over her. Selv min snille gamle mamma sa noe sånt som ‘Jaja, dumt når folk blir drept, men han kan skylde seg selv.’ Trist, men sånn er det. Anonymkode: 85194...326 .. og hun stemmer SV. Anonymkode: 85194...326
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:23 #99 Skrevet mandag kl 18:23 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Joda, mange støtter henne. Se bare på videolinken over her. Selv min snille gamle mamma sa noe sånt som ‘Jaja, dumt når folk blir drept, men han kan skylde seg selv.’ Trist, men sånn er det. Anonymkode: 85194...326 Selvsagt har hun støtte, men den tåler bare ikke dagens lys. Slik det er med veldig mye av politikken som kommer fra den siden. Det er jo nettopp denne holdningen som har gjort henne til leder, hun viser røde lederegenskaper. Men det var ikke meningen at alle skulle få se og høre hvor ille det er. Det var problemet. Derfor måtte hun ut. Politikk er falskhet på høyt kunstnerisk nivå. Anonymkode: 2f99d...887
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:30 #100 Skrevet mandag kl 18:30 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Selvsagt har hun støtte, men den tåler bare ikke dagens lys. Slik det er med veldig mye av politikken som kommer fra den siden. Det er jo nettopp denne holdningen som har gjort henne til leder, hun viser røde lederegenskaper. Men det var ikke meningen at alle skulle få se og høre hvor ille det er. Det var problemet. Derfor måtte hun ut. Politikk er falskhet på høyt kunstnerisk nivå. Anonymkode: 2f99d...887 Ok, det er helt sikkert et slags “deep left” som vi sosialister ikke kjenner til som “noen” prøver å skjule for oss. To ting kan være riktig på samme tid, hun kan ha lederegenskaper og være for radikal. Anonymkode: 42336...e78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå