Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:57 #126 Skrevet tirsdag kl 19:57 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Spørs jo hva en her ligger i “støtte”. Anonymkode: 42336...e78 Det står jo hva de legger i det They endorsed Charlie Kirk's assassination or incited more violence Anonymkode: 24059...719
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:20 #127 Skrevet tirsdag kl 20:20 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Det står jo hva de legger i det They endorsed Charlie Kirk's assassination or incited more violence Anonymkode: 24059...719 Et lite søk forteller at dette handler om påstander fra foreldre. Anonymkode: 42336...e78
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:24 #128 Skrevet tirsdag kl 20:24 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Et lite søk forteller at dette handler om påstander fra foreldre. Anonymkode: 42336...e78 Ja, det er godt mulig. det er vel ikke kommet ut noe om hva som er skrevet av lærerene. Anonymkode: 24059...719
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:40 #129 Skrevet tirsdag kl 20:40 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ja, det er godt mulig. det er vel ikke kommet ut noe om hva som er skrevet av lærerene. Anonymkode: 24059...719 Nei og da er det litt spesielt å stole på fremstillingen til en ultrakonservativ avis som hevder at de belyser saker mainstream media ikke rapporterer om. Det betyr oftest at de ikke er så nøye på om sakene er dokumentert så lenge det passer agendaen deres. Anonymkode: 42336...e78
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:43 #130 Skrevet tirsdag kl 20:43 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er sikker på at det dreier seg mer om hva enkelte på høyresiden føler heller enn hva som er objektive fakta. Tenk deg å bruke 10-20+ år på en utdanning og et yrke, å virkelig engasjere deg i jobben, og så miste muligheten for å noensinne igjen utøve yrket for noe noen følte var feil sagt. Anonymkode: 2e27c...539 Det kommer jo an på hva som er sagt. Vet ikke om det konkret har stått noe sted. Anonymkode: 84dd9...2d0
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:57 #131 Skrevet tirsdag kl 20:57 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Nei og da er det litt spesielt å stole på fremstillingen til en ultrakonservativ avis som hevder at de belyser saker mainstream media ikke rapporterer om. Det betyr oftest at de ikke er så nøye på om sakene er dokumentert så lenge det passer agendaen deres. Anonymkode: 42336...e78 Jeg sa det som sto der, jeg har ikke sagt at jeg stoler på noe som helst. Det er spesielt å trekke konklusjoner om meg så lett som du gjør her. Anonymkode: 24059...719
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:03 #132 Skrevet tirsdag kl 21:03 Anonym bruker skrev (På 15.9.2025 den 17.52): Hva med unge Rødts leder (ja, hun «trakk» seg jo etter hvert) uttalelser samme natt som Kirk døde? Tenker det er mange på venstresiden som henne, hun hadde iallfall mot til å si det høyt. Anonymkode: 85194...326 Noen andre som ikke liker at det snakkes er tydelig vis Høyre i Asker. Simen Sandelien, representant for Høyre i Asker, har meldt seg ut av partiet. Årsak? At han fikk en shit-storm fra partiledelsen etter å ha uttalt at drapet på Charlie Kirk kunne være koblet til radikal Trans-ideologi. Det gleder meg stort at partiet gikk på nesa så det sang. Så woke, og politisk korrekte at jeg faktisk heller vil ha AP i regjerningsposisjon. Og det sitter langt inne for å si det sånn. Enda mer absurd enn den ufattelig lave takhøyden i Høyre, blir det jo når FBI nå går ut og sier de etterforsker radikale trans-miljøer, og moren til drapsmannen uttaler at sønnen var på seilas over mot venstresiden , pro trans og LHBT. Anonymkode: 84dd9...2d0
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:07 #133 Skrevet tirsdag kl 21:07 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg sa det som sto der, jeg har ikke sagt at jeg stoler på noe som helst. Det er spesielt å trekke konklusjoner om meg så lett som du gjør her. Anonymkode: 24059...719 Om det ikke var poenget så er det spesielt å dele lenken uten kontekst. Da fremstår det som om du tenker den presenterer sannheten. Anonymkode: 42336...e78
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:42 #134 Skrevet tirsdag kl 21:42 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Om det ikke var poenget så er det spesielt å dele lenken uten kontekst. Da fremstår det som om du tenker den presenterer sannheten. Anonymkode: 42336...e78 Ehh nei. Jeg skrev Anonym bruker skrev (1 time siden): Det står jo hva de legger i det They endorsed Charlie Kirk's assassination or incited more violence Anonymkode: 24059...719 Hvordan i all verden fremstår dette som at jeg tenker det presenterer sannheten? Lenken og bildet står jo i innlegget som handler om dette, leste du det ikke før du skjøt fra hofta. Anonymkode: 24059...719
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:47 #135 Skrevet tirsdag kl 21:47 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ehh nei. Jeg skrev Hvordan i all verden fremstår dette som at jeg tenker det presenterer sannheten? Lenken og bildet står jo i innlegget som handler om dette, leste du det ikke før du skjøt fra hofta. Anonymkode: 24059...719 Det er sent på kvelden og jeg leste det som at du postet lenken opprinnelig. Og for å svare litt bedre på det du skrev; med mindre de publiserer konkrete eksempler på hva lærere har sagt og gjort som støtter attentatet, så vet vi ikke hva som menes med det. Anonymkode: 42336...e78
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:25 #136 Skrevet tirsdag kl 23:25 (endret) Østerdølen skrev (På 15.9.2025 den 18.40): Anonym bruker skrev (På 15.9.2025 den 18.34): Det ble stille her nå som det viser seg at morderen ikke er høyreekstremist, men fra venstresiden. Anonymkode: 24059...719 Nei, det er en av forslagene. Vi VET ikke. CNN skriver at det er radikalisering mot høyre og Fuentes ekstremgruppe. Så det er begge deler. Det er slått fast. Flere ganger. Nå er det igjen slått fast at han var venstrevridd og ble mer og mer venstreekstrem. Han datet en trans-person. Ikke bodde i samme kjeller som noen som var trans, slik du skrev tidligere, han datet en person som var trans. Morderen hørte og hører til på venstresiden. https://www.cnn.com/us/live-news/charlie-kirk-shooting-investigation-09-16-25#cmfmui5ce0000356nwgz7v2lp Anonymkode: 2e27c...539 Endret onsdag kl 10:39 av Admin Ryddet for bilde med opphavsrett - Admin
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 06:39 #137 Skrevet onsdag kl 06:39 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det er slått fast. Flere ganger. Nå er det igjen slått fast at han var venstrevridd og ble mer og mer venstreekstrem. Han datet en trans-person. Ikke bodde i samme kjeller som noen som var trans, slik du skrev tidligere, han datet en person som var trans. Morderen hørte og hører til på venstresiden. https://www.cnn.com/us/live-news/charlie-kirk-shooting-investigation-09-16-25#cmfmui5ce0000356nwgz7v2lp Anonymkode: 2e27c...539 For enkelte her inne er det heeeelt utenkelig at noen på venstresiden kan gjøre noe galt. Eller mørke mennesker i ren rasisme. Da er det psykisk sykdom de skylder på med en gang. Akkurat som om de som gjør noe galt på høyresiden er helt ved sine fulle fem…? Anonymkode: 85194...326
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 06:51 #138 Skrevet onsdag kl 06:51 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): For enkelte her inne er det heeeelt utenkelig at noen på venstresiden kan gjøre noe galt. Eller mørke mennesker i ren rasisme. Da er det psykisk sykdom de skylder på med en gang. Akkurat som om de som gjør noe galt på høyresiden er helt ved sine fulle fem…? Anonymkode: 85194...326 Ikke bare her inne altså. Simen Sandelien fra Asker Høyre, skrev jo på sin FB side om den voldelige transaktivismen i forbindelse med drapet på Kirk. Resultatet ble at han nå har måttet melde seg ut av Høyre. De fortjener virklig å komme under sperregrensen. Krysser fingrene. Anonymkode: 84dd9...2d0
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:19 #139 Skrevet onsdag kl 07:19 Demokratene i USA er ferdige hvis de ikke offentlig går ut og tar avstand fra alle de som hyller drap på politiske motstandere og de som hyller morderen Luigi Mangione. https://nypost.com/2025/09/16/opinion/democrats-must-denounce-the-lefties-cheering-charlie-kirks-killer-and-luigi-mangione/ Anonymkode: 2e27c...539
Admin Skrevet onsdag kl 10:40 #140 Skrevet onsdag kl 10:40 Tråden er ryddet for bilder av tekst med opphavsrett. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå