Anonym bruker Skrevet 12. september #1 Skrevet 12. september Og jeg kjenner på uro, stress og små angst. Jeg sliter med angst av og til i hverdagen, er veldig følsom og får lett stress.. kjenner jeg gruer meg til dagen der jeg skal gå opp gulvet og si ja.. ikke for jeg ikke vil men er så redd for å få full panikk angst. I går kveld gal gledet meg og nå sitter jeg med angst. Har ingenting med mannen å gjør❤️ Anonymkode: b82ef...0b9
Anonym bruker Skrevet 12. september #2 Skrevet 12. september Kan dere ikke gjøre det bare dere da? Anonymkode: b9572...e11
Anonym bruker Skrevet 12. september #3 Skrevet 12. september selve dagen går så fort så man rekker ikke å stresse med det, sånn var det for meg værtfall jeg hadde mange som gikk ut og inn på rommet og hadde en fin frisør som er veldig pratsom så tiden bare fløy forbi Anonymkode: f59f7...03b
Anonym bruker Skrevet 12. september #4 Skrevet 12. september Mannen og jeg er stille og rolige folk. Liker ikke å være i sentrum. Det vi la merke til i bryllupet, var at alle skravla og kosa seg med hverandre. Da vi skulle spise, vi satt i hestesko, så var vi så langt fra andre, at vi måtte bare le. Vi satt og snakket sammen bare vi to. De andre ga oss noe oppmerksomhet, men alle skravler hit og dit . Så de sitter ikke å glaner på oss. Jeg var litt nervøs før talen min, men gikk bra det også. Jeg er lettrørt. Trodde jeg skulle grine hele dagen, men jeg var så avslappa og rolig. Ikke en tåre. Dere feirer med folk dere er glad i , og de er glade i dere. Dette kommer nok til å gå så fint! 🩷 Anonymkode: 40356...4be
Anonym bruker Skrevet 12. september #5 Skrevet 12. september Anonym bruker skrev (8 timer siden): Kan dere ikke gjøre det bare dere da? Anonymkode: b9572...e11 Vi skulle egentlig bare være oss og forloverene men så fikk jeg dårlig samvittighet for resten av familien så de ble også informert. Vi skal gjør d på rådhuset, då verken jeg eller han ønsker ett stort bryllup. Men gud bedre meg d er nok av nerver for det Anonymkode: b82ef...0b9
Anonym bruker Skrevet 12. september #6 Skrevet 12. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): selve dagen går så fort så man rekker ikke å stresse med det, sånn var det for meg værtfall jeg hadde mange som gikk ut og inn på rommet og hadde en fin frisør som er veldig pratsom så tiden bare fløy forbi Anonymkode: f59f7...03b Ja håper på det❤️ Anonymkode: b82ef...0b9
Anonym bruker Skrevet 12. september #7 Skrevet 12. september Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Mannen og jeg er stille og rolige folk. Liker ikke å være i sentrum. Det vi la merke til i bryllupet, var at alle skravla og kosa seg med hverandre. Da vi skulle spise, vi satt i hestesko, så var vi så langt fra andre, at vi måtte bare le. Vi satt og snakket sammen bare vi to. De andre ga oss noe oppmerksomhet, men alle skravler hit og dit . Så de sitter ikke å glaner på oss. Jeg var litt nervøs før talen min, men gikk bra det også. Jeg er lettrørt. Trodde jeg skulle grine hele dagen, men jeg var så avslappa og rolig. Ikke en tåre. Dere feirer med folk dere er glad i , og de er glade i dere. Dette kommer nok til å gå så fint! 🩷 Anonymkode: 40356...4be Så kjekt å høre❤️ ja vi er også slik. Er helst før selve vielsen jeg gruer meg til.. for jeg er så følsom jeg også.. har følelsene mine utpå kroppen og ønsker ikke gråte hele dagen 😅 var i kirka for minstemann skal konfirmere seg neste år, da skulle de som ønsket det å tenne ett lys for de nye konfirmantene.. jada.. slet litt med å holde tårene tilbake for jeg ble så rørt der jeg tente det lille lyset for barnet mitt🥰 men det er som du sier.. man kommer seg jo gjennom dagen.. på det ene eller den andre måten🤪 Anonymkode: b82ef...0b9
Anonym bruker Skrevet 12. september #8 Skrevet 12. september Jeg drikker jo ikke alkohol heller så kan ikke bruke den heller for å roe ned nervene.. tåler lite alkohol også 🙈 Anonymkode: b82ef...0b9
Anonym bruker Skrevet 12. september #9 Skrevet 12. september Det er mye spenninger og forventninger til en slik dag, og forventningsangst er helt naturlig. Jeg hadde det likt da jeg giftet meg. Redd jeg skulle få panikkangst og rote til hele dagen. Ikke klare å gå opp kirkegulvet, mens alle gjestene står pyntet og det er forventninger med alle. Jeg tok en Sobril og det roet ned. Men jeg var helt ødelagt fordi jeg tenkte konstant på alt det verste som kunne skje. I det jeg gikk inn sammen med pappa var det gjort. Da bare var det i gang. Det er førut det var verst for meg. Etter vielsen så var uroen over. Alle har nerver til en slik dag, og spesielt vi som sliter litt med angst og blir redd panikken skal slå til Anonymkode: 1f041...b8b
Anonym bruker Skrevet 13. september #10 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det er mye spenninger og forventninger til en slik dag, og forventningsangst er helt naturlig. Jeg hadde det likt da jeg giftet meg. Redd jeg skulle få panikkangst og rote til hele dagen. Ikke klare å gå opp kirkegulvet, mens alle gjestene står pyntet og det er forventninger med alle. Jeg tok en Sobril og det roet ned. Men jeg var helt ødelagt fordi jeg tenkte konstant på alt det verste som kunne skje. I det jeg gikk inn sammen med pappa var det gjort. Da bare var det i gang. Det er førut det var verst for meg. Etter vielsen så var uroen over. Alle har nerver til en slik dag, og spesielt vi som sliter litt med angst og blir redd panikken skal slå til Anonymkode: 1f041...b8b Ja det er slik jeg er nå.. ser for meg at jeg må ta en halv sobril selv den dagen.. eller ha den med i veska mi😅 men ja det er før selve vielsen og under jeg er redd for å få panikk angst, drite meg ut eller besvime.. oh lord🤣 etterpå regner jeg med at det vil gå smooth forhåpentligvis👌😅 Anonymkode: b82ef...0b9
Anonym bruker Skrevet 13. september #11 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja det er slik jeg er nå.. ser for meg at jeg må ta en halv sobril selv den dagen.. eller ha den med i veska mi😅 men ja det er før selve vielsen og under jeg er redd for å få panikk angst, drite meg ut eller besvime.. oh lord🤣 etterpå regner jeg med at det vil gå smooth forhåpentligvis👌😅 Anonymkode: b82ef...0b9 Jeg hadde helt klart tatt en sobril. Da slipper du nervene. Anonymkode: 731d6...e43
Anonym bruker Skrevet 13. september #12 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja det er slik jeg er nå.. ser for meg at jeg må ta en halv sobril selv den dagen.. eller ha den med i veska mi😅 men ja det er før selve vielsen og under jeg er redd for å få panikk angst, drite meg ut eller besvime.. oh lord🤣 etterpå regner jeg med at det vil gå smooth forhåpentligvis👌😅 Anonymkode: b82ef...0b9 Ta en hel Sobril noen timer før. Da går det bedre. Når du har pyntet deg og du er fornøyd så føler du deg fin. Husk at dette er din dag, og du skal nå opp til andres forventninger. Lett å si, men prøv tenk på deg selv. Så er det vondt å grue seg til en dag som skal være så fin. Men det handler ikke om dagen, det handler om angst og forventninger. Jeg var også redd jeg ikke klarte å komme meg inn i kirka, og bli slått ut av angst. Ikke bli gift og skuffe alle gjestene. Avlyse i panikk da jeg ikke taklet oppmerksomheten. Besvime eller få så sterk angst at jeg måtte løpe ut. Disse tankene matet angsten. Husk at det er verst nå, når dagen kommer sobrilen er inntatt så går det bra. Tenk alt du har vært redd for og likevel klart. Anonymkode: 1f041...b8b
Anonym bruker Skrevet 13. september #13 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde helt klart tatt en sobril. Da slipper du nervene. Anonymkode: 731d6...e43 Ja er de som er værst🙈 Anonymkode: b82ef...0b9
Anonym bruker Skrevet 13. september #14 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Ta en hel Sobril noen timer før. Da går det bedre. Når du har pyntet deg og du er fornøyd så føler du deg fin. Husk at dette er din dag, og du skal nå opp til andres forventninger. Lett å si, men prøv tenk på deg selv. Så er det vondt å grue seg til en dag som skal være så fin. Men det handler ikke om dagen, det handler om angst og forventninger. Jeg var også redd jeg ikke klarte å komme meg inn i kirka, og bli slått ut av angst. Ikke bli gift og skuffe alle gjestene. Avlyse i panikk da jeg ikke taklet oppmerksomheten. Besvime eller få så sterk angst at jeg måtte løpe ut. Disse tankene matet angsten. Husk at det er verst nå, når dagen kommer sobrilen er inntatt så går det bra. Tenk alt du har vært redd for og likevel klart. Anonymkode: 1f041...b8b Ja satser på at det vil roe seg ned etter hvert.. driver å psyker meg opp og fortelle meg selv at det er kun ett "vanlig" selskap jeg skal til.. down talke det ned og bagatellisere det vi skal gjør😅 Anonymkode: b82ef...0b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå