Gå til innhold

Helene og gutta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som husker den serien?

Anonymkode: a2034...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt. Men jeg tror ikke jeg skal se den på nytt. 

Anonymkode: 3cba8...13b

Skrevet

Ja, det gjør jeg, men var ikke veldig stor fan av den.

Anonymkode: 0b624...3fa

Skrevet

Ja! Vi hadde stor glede av den på ungdomskolen (eller var det vg?). Tror heller ikke jeg skal se den igjen, men vi lo godt av den syns jeg å huske.

Anonymkode: 6a1de...1ea

Skrevet

Et patetisk fransk forsøk på å etterligne Friends. Det var jo ikke morsomt en gang, det var bare sånne latterspor de hadde på alt som gjorde at folk lo fordi de hørte lyden av andre le.

Anonymkode: 2fd3a...89f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Et patetisk fransk forsøk på å etterligne Friends. Det var jo ikke morsomt en gang, det var bare sånne latterspor de hadde på alt som gjorde at folk lo fordi de hørte lyden av andre le.

Den gikk før Friends da😙

Anonymkode: 7294e...3dd

Skrevet

Ja husker den gikk når jeg kom hjem fra ungsomsskolen

Anonymkode: 150ec...059

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Auda, den der var litt lei 😂

Anonymkode: 0b624...3fa

Skrevet

Ja, men det var utrolig kjedelig. Alle var karikerte og ingenting skjedde. Helene selv var like karismatisk som vått tørkepapir...

Anonymkode: fc172...fd3

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er i såfall et amerikansk forsøk på etterligne Helene og gutta, ettersom det gikk par år før Friends...

Anonymkode: 62c4b...ca8

Skrevet

Jeg elsket Helene og gutta så mye, at jeg oppkalte ene datteren min etter henne 🙈 

Har sett litt på det i senere tid, og det er helt utrolig at noen så monn i å sende dette på tv, så dårlig er det faktisk 😂 

Men da jeg gikk på vgs, var H&g min absolutte favorittserie. 

Anonymkode: 9de1e...eaa

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg elsket Helene og gutta så mye, at jeg oppkalte ene datteren min etter henne 🙈 

Har sett litt på det i senere tid, og det er helt utrolig at noen så monn i å sende dette på tv, så dårlig er det faktisk 😂 

Enig. Forferdelig dårlig. Skjønner ikke at noen så på det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sønnen min har Christian som mellomnavn, «Chri Chri d’amour» 😅

Anonymkode: 90909...d26

Skrevet

Hehehe ja husker det. Jeg gikk vel på ungdomsskolen 😅

Anonymkode: bb904...2df

Skrevet

Ja.

Hilsen Helene 41 år. 

Husker " alle" tulla med meg, og sang den sangen. Vi så på den etter skoletid. 

Anonymkode: 281aa...e92

Skrevet

Ja 😂 Var fast prosedyre, hjem fra skolen, spise middag og så se Helene og gutta. Ser det var jo ikke rare greiene da jeg så det igjen et eller annet sted for en stund siden, men det var stas den gang da et sted på slutten av barneskolen.

Anonymkode: ccd16...704

Skrevet

Brukte å se på ‘Helene og Gutta’ og ‘Modellskolen’ 😀 

Anonymkode: 5a607...d43

Skrevet

Hvorfor spør du, hi?

Anonymkode: f8191...d35

Skrevet

Ja, husker det - forferdelig dårlig fransk tv-serie med elendig skuespillere. 

Min mormor så på det hver dag, selv om hun ikke akkurat var i målgruppen. Og mente for første gang i sitt liv at det var flott med langt hår på gutter, han ene hovedpersonen var en kjekkas med langt, bølgete hår. 

Broren min, som hadde tidsriktig puddelrock-frisyre, ble så sjokkert over at sveisen hans plutselig slo an hos syttiåringer at han klipte seg dagen etter!

Skrevet

Veldig bra at det var en franskspråklig serie som slo an blant ungdommen, gjorde underverker for franskundervisningen, faktisk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.9.2025 den 23.08):

Hvorfor spør du, hi?

Anonymkode: f8191...d35

Fordi jeg plutselig gikk og nynnet på kjenningsmelodien.

Skrevet

Ååååå, husker den serien. Elendige kulisser, dårlig skuespill, men for en kjekkas Chri-Chri var 😍

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.9.2025 den 14.55):

Den gikk lenge før Friends. Her er det du som er patetisk. 

Anonymkode: f6e5c...79d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...