Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig at drapsmannen enda ikke er tatt? Når man vet hvor overvåket man er i samfunnet så er det jo ganske utrolig at han bare kunne løpe fra åstedet og forsvinne "i løse luften". Kan han være en del av et stort nettverk som har planlagt dette over tid og som sto klar til å hjelpe han å fordufte?

Selv om jeg forakter alt Kirk sto for og syns hans meninger er både farlige og ufattelige så skal man kunne ytre sin mening uten å bli drept og jeg fordømmer alt angrep på de frie ord - bare så det er sagt slik at denne tråden ikke utvikler seg til påstander om voldsvenstre og stakkars misforståtte høyrefløy. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal vel kanskje skyteren være tatt, selv om det ikke er sikkert.

Men selvfølgelig, er han så profesjonell som mange mener han må være, så vet han vel hvordan han skal klare å snike seg unna uten spor også. 

Skrevet

Angitt av sin egen far. Selvfølgelig bør man stå for det man har gjort, men jeg må innrømme at jeg ikke hadde angitt barnet mitt i denne situasjonen når presidenten allerede har bedt om dødsstraff. 

Skrevet
Holly Golightly skrev (18 minutter siden):

Angitt av sin egen far. Selvfølgelig bør man stå for det man har gjort, men jeg må innrømme at jeg ikke hadde angitt barnet mitt i denne situasjonen når presidenten allerede har bedt om dødsstraff. 

Men nå viser det seg at dette er en familie som har stemt på Trump, som er pro-våpen og konservativ og faren hans var sheriff. Kanskje like greit at det ikke var en farget, innvandrer, homofil eller fra motpartiet når det først skulle skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...