Anonym bruker Skrevet 12. september #1 Skrevet 12. september Er det noen her inne som har den og kan si noe om hvordan den er som vinterbil? Jeg har aldri hatt bil med bakhjulstrekk før og er skeptisk til hvordan den blir på glatta. Anonymkode: 28388...d97
Anonym bruker Skrevet 12. september #2 Skrevet 12. september Verdens beste bil! Kommer frem overalt og er en drøm å kjøre. Den har så smale dekk at eneste gangen jeg har satt meg fast er da det snødde som f----- den nyttårshelga forrige året, og det hadde kommet en halvmeter i en dump nedi gata her og brøytekantene ikke var tatt. Anonymkode: e4bdb...41b
Anonym bruker Skrevet 12. september #3 Skrevet 12. september Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Verdens beste bil! Kommer frem overalt og er en drøm å kjøre. Den har så smale dekk at eneste gangen jeg har satt meg fast er da det snødde som f----- den nyttårshelga forrige året, og det hadde kommet en halvmeter i en dump nedi gata her og brøytekantene ikke var tatt. Anonymkode: e4bdb...41b Åh, nå ble jeg glad Jeg har forelsket meg helt i modellen, men ble som sagt skeptisk da jeg så at det var bakhjulsdrift. Mannen min mener at det ikke betyr noe, men det er alltid greit å høre med noen som har erfaring. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. hi Anonymkode: 28388...d97
Anonym bruker Skrevet 12. september #4 Skrevet 12. september Jeg har kjørt firehjulstrekk i alle år, så jeg hadde akkurat de samme betenkelighetene som deg da behovet for en bil nr to kom her i huset. Jeg er superfornøyd med den, og vinterføre var helt uproblematisk. Første vinteren kjørte jeg piggfritt, og da var den litt ugrei når det var skikkelig glatt, spant litt noen ganger. Jeg bor ganske langt sør i landet så her er det sjelden skikkelig snøføre, men det er ofte isete og veldig glatt. Så i fjor byttet jeg til noen gode piggdekk, og da var det null problemer. Bilen er helt genial til småkjøring, bruker bare den når jeg kjører og henter unger, skal på butikken og slike småting i nærområdene. Går helt fint å kjøre på motorveien også, men jeg foretrekker en større og mer komfortabel bil til langkjøring. Jeg har ikke angret et sekund på den. Anonymkode: f6ce1...d7e
Anonym bruker Skrevet 12. september #5 Skrevet 12. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Åh, nå ble jeg glad Jeg har forelsket meg helt i modellen, men ble som sagt skeptisk da jeg så at det var bakhjulsdrift. Mannen min mener at det ikke betyr noe, men det er alltid greit å høre med noen som har erfaring. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. hi Anonymkode: 28388...d97 Det skjønner jeg. Det er så vanvittig mye bil i en liten bil!! Legg ned baksetene og du har en lastebil til frakting av ting. Jeg får 4 kjøkkenstoler inni uten problem Skal du på langtur kan jeg og tipse om at Helly Hansen duffelbag er geniale for maksimal pakking, det er plass til 3 av de største i bagasjen. Har frakta flyttelass i den flere ganger, svære hyller fra ikea... nei jeg kan ikke få fullrost den nok! Eneste jeg syns er teit er at jeg har minste batteripakka (men det er jo min egen feil) og løsninga på dørene bak. Ellers, nix nada. Den koster meg ingenting heller, er kun vanlig service. Aldri vært noe tull Anonymkode: e4bdb...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå