Anonym bruker Skrevet 11. september #1 Skrevet 11. september Ikke ofte jeg har meg ei kald ei som idag, men såpass ølkjenner er jeg. Den var igrunnen veldig diffus og sterk gul farge. Den smakte veldig rart og litt surt, hadde nok 4 slurk før jeg kastet den. Ikke gått ut på dato men kan det ha vært noe farlig oppi? Jeg blir nesten litt hypokonder av dette og tenker hva det kan ha vært? 😅Kan de få oppi noe annet ved en feil? Anonymkode: e4bd3...9b6
Anonym bruker Skrevet 11. september #2 Skrevet 11. september Just now, Anonym bruker said: Ikke ofte jeg har meg ei kald ei som idag, men såpass ølkjenner er jeg. Den var igrunnen veldig diffus og sterk gul farge. Den smakte veldig rart og litt surt, hadde nok 4 slurk før jeg kastet den. Ikke gått ut på dato men kan det ha vært noe farlig oppi? Jeg blir nesten litt hypokonder av dette og tenker hva det kan ha vært? 😅Kan de få oppi noe annet ved en feil? Anonymkode: e4bd3...9b6 Alkohol er farlig Anonymkode: 8fa6f...316
Anonym bruker Skrevet 11. september #3 Skrevet 11. september Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Alkohol er farlig Anonymkode: 8fa6f...316 🙄 Bedre svar? Anonymkode: e4bd3...9b6
Anonym bruker Skrevet 11. september #4 Skrevet 11. september Var det er merke du har drukket før, eller var det en ukjent type? 4 slurker er neppe skadelig uansett, tipper det i aller verste fall har skjedd noe kjemisk ved enten brygging eller lagring slik at det har blitt en litt eddik-smak på det. Anonymkode: 86d4a...8e4
Anonym bruker Skrevet 12. september #6 Skrevet 12. september Anonym bruker skrev (10 timer siden): Var det er merke du har drukket før, eller var det en ukjent type? 4 slurker er neppe skadelig uansett, tipper det i aller verste fall har skjedd noe kjemisk ved enten brygging eller lagring slik at det har blitt en litt eddik-smak på det. Anonymkode: 86d4a...8e4 Det er isbjørn øl som jeg alltid pleier å ha😉 det var litt surt å rar farge, litt eddik smak ja. I vasken ble den, ikke blitt dårlig til nå🤭 Anonymkode: e4bd3...9b6
Anonym bruker Skrevet 12. september #7 Skrevet 12. september Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Det er isbjørn øl som jeg alltid pleier å ha😉 det var litt surt å rar farge, litt eddik smak ja. I vasken ble den, ikke blitt dårlig til nå🤭 Anonymkode: e4bd3...9b6 Jeg hadde tatt bilde og sendt mail til de som lager ølen. Anonymkode: c58bc...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå