Gå til innhold

Toro sjokk.....varer forsvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://dinside.dagbladet.no/fritid/toro-sjokk-forsvinner/83579193

De her forsvinner i løpet av høsten :

• Toro Suppe Kylling Tom Kha Gai 70g
  • Toro Rett i koppen Tandoori 85g
  • Toro Buljong Terning Kjøtt Økonomi pakning 64g
  • Toro Grønnsakslasagne 203g

Kommer du å savne noen av de?
Toro rett i koppen tandoori tror jeg er noe av det verste jeg har smakt, skjønner godt at den forsvinner.  Tom kha gai suppe har jeg i skapet, kanskje på tide å smake på den.

Anonymkode: be0b2...9cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen gourmet-kokk eller setter meg på min høye hest. Men toro har jeg ikke brukt i matlaging på mange år.

Anonymkode: 5510a...5e2

Skrevet

Aldri kjøpt noen av dem så det hadde jeg ikke merket engang.

Anonymkode: 9c7ff...eda

Skrevet

Aldri smakt noen av dem (og virker jo ikke som så mange andre har det heller) så kommer ikke til å savne de nei

Anonymkode: 639f1...e77

Skrevet

Hva er meningen med å kalle det sjokk i overskriften? Er det så viktig å bli lest?

Jeg har aldri hørt om dem. Ut fra hva andre svarer, så er det vel en god forklaring på hvorfor de forsvinner.

Anonymkode: 71441...db9

Skrevet

Nå skal det mer til enn at en eller annen produsent slutter å produsere noe.  Jo, kanskje om Gilde hadde sluttet å produsere kjøttdeig.  Eller kanskje vil det ikke være et sjokk det heller, i disse EMV-tidene.  Gamle solide produsenter skvises ut av markedet og det er det litt sjokkerende at folk er med på å hjelpe til med det.  Men det er en annen diskusjon. 

Men produktene som nevnes i HI her, har jeg aldri kjøpt - bortsett fra kanskje buljong av en eller annen størrelse, så jeg ville ikke merke det om det ble borte. 

Anonymkode: b6d3e...942

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hva er meningen med å kalle det sjokk i overskriften? Er det så viktig å bli lest?

Det kan du si, jeg synes det var litt morsomt med Toro sjokk, for det var ikke mye sjokk for å si det sånn. Hadde forventet noe annet, at det var noe skikkelig populært som av en eller annen grunn forsvant. 

Hi

Skrevet

Nei, kommer ikke til å savne det. Vi brukte en del Toro i ungdommen, før vi lærte å lage mat. Nå lager vi nesten alt fra bunn. Om jeg skal ha noe rask ferdigmat, hadde jeg heller ikke kjøpt disse varene, eller annet Toro. Reklamekampanje deres med den røde kua irriterer meg. Det er pinlig kopiering av Stratos kua, gir absolutt ingen mening i forhold til produktene de selger,  og er hverken bra eller morsomme.

Anonymkode: f4be3...60d

Skrevet

Kommer til å savne tom gha mini suppen 🥲 men savner enda den rett i koppen pasta meksikansk tomat av alle ting😭 som forsvant for lenge siden, har sett toro grønnsaks lasagnen enda da!

Anonymkode: 968df...7c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Kommer til å savne tom gha mini suppen 🥲 men savner enda den rett i koppen pasta meksikansk tomat av alle ting😭 som forsvant for lenge siden, har sett toro grønnsaks lasagnen enda da!

Anonymkode: 968df...7c9

Ser ut som om det er den vanlige posen med tom kha gai, ikke rett i koppen suppa som forsvinner.

Hi

Skrevet

Hvis noen fra Toro leser dette, jeg savner disse:

4a034ee4-4aea-432e-a792-29ea72d14728?fit

Disse var så gode og kjekke. De er sterkt savnet ❤️ 

Anonymkode: 69bc6...b8a

Skrevet
29 minutes ago, Anonym bruker said:

Nei, kommer ikke til å savne det. Vi brukte en del Toro i ungdommen, før vi lærte å lage mat. Nå lager vi nesten alt fra bunn. Om jeg skal ha noe rask ferdigmat, hadde jeg heller ikke kjøpt disse varene, eller annet Toro. Reklamekampanje deres med den røde kua irriterer meg. Det er pinlig kopiering av Stratos kua, gir absolutt ingen mening i forhold til produktene de selger,  og er hverken bra eller morsomme.

Nidar og Toro har jo samme eier

Anonymkode: 639f1...e77

Skrevet

Det er en okse, ikke ei ku. Toro = okse på spansk. 

Anonymkode: 51d3a...793

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er en okse, ikke ei ku. Toro = okse på spansk. 

Og forskjellen er? En okse er en slags ku. Forresten hva er ku på spansk?

Anonymkode: 9de25...93d

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Uunngåelig vits: Det merker du hvis du prøver å melke den. Ku er vaca på spansk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Hahaha! Forskjellen på ku og okse? Er det voksne folk som ikke vet det?

Anonymkode: 4f161...4db

Skrevet

Fy flate, at Toro er okse på spansk visste jeg jo, men det har f.. ikke falt meg inn🙈.   Ååååhhh, som jeg har irritert meg over den "dritt reklamen" 🤣🤣🤣🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Det kan du si, jeg synes det var litt morsomt med Toro sjokk, for det var ikke mye sjokk for å si det sånn. Hadde forventet noe annet, at det var noe skikkelig populært som av en eller annen grunn forsvant. 

Hi

Enig. Siden det var et "sjokk!" , så regner jeg med at der var Lasagne eller Bali gryte . De 3 som skal ut, har jeg ikke lagt merke til engang. Kjipt for dem som mister dem da. 

Anonymkode: 52e1e...68e

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hahaha! Forskjellen på ku og okse? Er det voksne folk som ikke vet det?

Anonymkode: 4f161...4db

Jeg tror at den som skriver det tenker at det ikke gjør mye fra eller til om det er snakk om ei ku eller en okse. Det er rart hvor elendige folk er på å kommunisere, og forstå hverandre på dette forumet. Enda bra at politikk er stengt inne i et eget avlukke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Okse er en slags ku?!?!?!!

Anonymkode: 31c61...371

Skrevet

Det kan hende at hi er russisk eller ukrainsk. "Я в шоке!" (jeg er i sjokk) er en ganske vanlig ting å si på russisk/ukrainsk. De sier mye rart på russisk/ukrainsk i grunn. "Hvordan står det til?", "Normalt!".

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det kan hende at hi er russisk eller ukrainsk. "Я в шоке!" (jeg er i sjokk) er en ganske vanlig ting å si på russisk/ukrainsk. De sier mye rart på russisk/ukrainsk i grunn. "Hvordan står det til?", "Normalt!".

Det er vel Toro som er russisk eller ukrainsk da...

Hi

Skrevet

Det er vel like interessant hva som kommer, noen som vet?

Anonymkode: fdbff...28c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...