Anonym bruker Skrevet 11. september #1 Skrevet 11. september Jeg har nå gått i snart to uker med uutholdelige smerter likt UVI. Jeg kan sitte på toalettet i opptil 2 timer om dagen fordi blæra aldri føles tømt, og det er litt lindrende å være på toalett. Minner meg veldig om UVI, men jeg har undersøkt meg for UVI og seksuelt overførbare sykdommer og fått negativt svar. Jeg står midt i en vanskelig livssituasjon og spiser derfor dårlig, ligger på 1200 kalorier om dagen. Kan dette være grunnen? Er det noen som har opplevd liknende og hva var det? hilsen frøken bruker arbeidstida på toalettet Anonymkode: b9363...cb4
Anonym bruker Skrevet 11. september #2 Skrevet 11. september Usannsynlig at det er kaloriinntak som gir disse symptomene. Hva sier legen? Har du blitt sjekket for nyrestein/grus? Har du tatt gynekologisk undersøkelse for å sjekke at du ikke har en infeksjon, at slimhinnene ikke er uttørket etc? Anonymkode: 17c20...396
Anonym bruker Skrevet 11. september #3 Skrevet 11. september Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Usannsynlig at det er kaloriinntak som gir disse symptomene. Hva sier legen? Har du blitt sjekket for nyrestein/grus? Har du tatt gynekologisk undersøkelse for å sjekke at du ikke har en infeksjon, at slimhinnene ikke er uttørket etc? Anonymkode: 17c20...396 Og sjekk for uvi: har prøven blitt sendt til dyrking, eller er det kun utført urinstix? Anonymkode: 17c20...396
Anonym bruker Skrevet 11. september #4 Skrevet 11. september Hva sier legen da, når de andre testene var negative, blir du ikke sjekket videre? Hvis ikke, få deg en legetime med en gang. Det har ingenting med at du spiser 1200 kalorier å gjøre, Anonymkode: e9d48...076
Anonym bruker Skrevet 11. september #5 Skrevet 11. september Du burde teste en kur mot uvi likevel. Anonymkode: 697b0...224
Anonym bruker Skrevet 11. september #6 Skrevet 11. september Hvor mye du spiser har ikke noe å si, men du må passe på å drikke nok. Et glass vann hver gang du har vært på do, så det alltid er noe i blæra når du føler for å gå. Da skyller du lettere ut div basilusker om det er noen. Du bør også levere ny urinprøve hos legen, det er ikke alltid første test viser riktig, kanskje må den dyrkes. Anonymkode: 4a76f...25d
Anonym bruker Skrevet 11. september #7 Skrevet 11. september Kanskje for mye sukker? Når jeg er stressa svir jeg nedentil Jeg har lichen. Syns ikke, bare svir. Og blusser opp ved stress. Set er ikke sopp? Ta en kur canesten? Anonymkode: db264...fa6
Anonym bruker Skrevet 11. september #8 Skrevet 11. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg har nå gått i snart to uker med uutholdelige smerter likt UVI. Jeg kan sitte på toalettet i opptil 2 timer om dagen fordi blæra aldri føles tømt, og det er litt lindrende å være på toalett. Minner meg veldig om UVI, men jeg har undersøkt meg for UVI og seksuelt overførbare sykdommer og fått negativt svar. Jeg står midt i en vanskelig livssituasjon og spiser derfor dårlig, ligger på 1200 kalorier om dagen. Kan dette være grunnen? Er det noen som har opplevd liknende og hva var det? hilsen frøken bruker arbeidstida på toalettet Anonymkode: b9363...cb4 Det kan være mye rart, også ulike former for betennelse (ikke infeksjon) i urinrøret og i blæra, nerveskade i pudendusnerven (sitter du mye?) osv. Jeg hdde startes hos en urolog. Hos Volvat kan du raskt få time, selv om det koster litt. Så får du scan av blæra og får lagt fram problemet hos noen som kan urinveier. Anonymkode: 223f8...65e
Gladjente00 Skrevet 11. september #9 Skrevet 11. september Jeg har dette året slitt med det samme, er nok i en perimenopause for merker huden også har forandret seg. Jeg sliter med UVi da.. noe jeg aldri har slitt med før. Hver 3 mnd ca. Jeg har kjøpt UVi stikk på apoteket og ser det er blod i urinen. Jeg kan tenke meg at du kanskje også er der? Tørre irriterte slimhinner nedentil kan føre til det. Jeg er 41 år
Anonym bruker Skrevet 11. september #10 Skrevet 11. september Kan det være prolaps av noe slag? Enten skjedevegg eller blære? Anonymkode: a439f...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå