Anonym bruker Skrevet 9. september #1 Skrevet 9. september Det er slim, og det irrterer hele tiden, får det ikke opp. Hoster veldig mye om natten, hoster nesten i ett den første timen etter jeg har stått opp. Kjenner at jeg er tyngre på pusten enn vanlig. Men jeg er ikke syk, ingen feber og føler meg heller ikke syk. Har hatt det nå i over 1 måned, det har blitt litt verre om natten, ellesr har det vært likt stort sett hele tiden, men har regnet med at det går over, men det gjør jo ikke det. Det er jo ikke akkurat noe å gå til lege for, men hvor lenge skal jeg vente på at det går over, før jeg kanskje burde vurdere en legetime hvis det ikke gir seg? Har brukt slimløsende på dagen, og noskapin på natteni det siste. Noen gode tips til hva som kan hjelpe? Anonymkode: a7460...fd5
Anonym bruker Skrevet 11. september #2 Skrevet 11. september Dytter litt 😊 Hi Anonymkode: a7460...fd5
Anonym bruker Skrevet 12. september #3 Skrevet 12. september Jeg synes du skal gå til legen. En mnd er lenge nok. Anonymkode: db5b6...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå