Anonym bruker Skrevet 9. september #1 Skrevet 9. september Er dette en ok måte å skrive I arrangementet på facebook? «Da var det min tid å feries jippi! Ønsker å feire dagen min med mine nærmeste kjære venner, siden det blir byen etter på så kan folk møte andre der :)» Noe bedre kommentar å skrive ut i siste? Siden man har alltid 1 eller 2, 3 personer som spør om å ta med seg noen andre som jeg selvsagt ikke kjenner til eller bryr meg om. Jeg ønsker at selve mini feiringen før byen bare skal være de folka jeg bryr meg om. Jeg liker også å stelle litt til og ha mer snacks en vanlig på slike tilfeller og drikke. Anonymkode: 5c64f...bae
amandine Skrevet 9. september #2 Skrevet 9. september Ha ha ha ha ha det er da virkelig ikke vits i å utbasunere noe på facebook når du bare skal ha et par venner på besøk? Du snakker jo bare med de du inviterer? Eller er dette opptakten til ørten tråder om bursdagsfeiring….
Anonym bruker Skrevet 9. september #3 Skrevet 9. september Hvor gamle er dere? Er jo ikke vanlig å ta med flere folk hvis dere ikke er veldig unge Anonymkode: 62411...b34
Anonym bruker Skrevet 9. september #4 Skrevet 9. september Hvorfor i alle dager skal du opprette et arrangement på Facebook for å ha et vorspiel? Du ringer vel bare til de du vil invitere, og spør de om å få ta med seg noen svarer du nei.... Anonymkode: bf50b...f36
Anonym bruker Skrevet 9. september #5 Skrevet 9. september amandine skrev (41 minutter siden): Eller er dette opptakten til ørten tråder om bursdagsfeiring…. Garantert. så nå er det i gang igjen, Anonymkode: a38b0...5ed
Anonym bruker Skrevet 9. september #6 Skrevet 9. september Hva er «litt mer snacks» enn vanlig? Feirer du for å feire, være med venner, eller drikke deg drita å dra på byen? Når jeg inviterer til bursdag så ber jeg de jeg vil; og de få gangene noen er så tjukke i huet at de spør om å ta med andre sier jeg nei. Anonymkode: 810e5...fe8
Anonym bruker Skrevet 9. september #7 Skrevet 9. september Arrangement på Facebook?? Hva med å bare invitere de du vil? Altså via telefon. Anonymkode: a13c2...f6a
Anonym bruker Skrevet 9. september #8 Skrevet 9. september Du kan lage en gruppe på FB hvor du inviterer dem du vil og ingen andre ser gruppen. Men det blir vel litt for lite drama, vil jeg tro. Anonymkode: f7f93...0de
Himmel og hav Skrevet 9. september #9 Skrevet 9. september Be de folka du vil be enten via melding eller snakk med dem. Ferdig. Problem løst.
Anonym bruker Skrevet 9. september #10 Skrevet 9. september Jeg liker å ha oversikt, for er som deg HI, opptatt av å være en god vert. Handler inn mat, ordner transport osv. Da er jeg faktisk avhengig av å vite antall 😊. Også liker jeg at alle er velkommen, men at jeg må ha litt kontroll… Så svaret er ja - lag en gruppe eller arrangement. Jeg synes det er lettvint for meg, også kan det heller være utdatert, lite personlig osv… Anonymkode: 6951d...081
Anonym bruker Skrevet 9. september #11 Skrevet 9. september Hvorfor i all verden skal du opprette et arrangement på Facebook? Det er for store arrangement. Ikke et lite vorspiel. Du ønsker å invitere dine nærmeste venner. Da ringer du de og inviterer de. Evt kan du sende en melding. Og hva er «litt mer snacks». En ekstra pose potetchips liksom?? Anonymkode: 4cbd7...b3d
Anonym bruker Skrevet 9. september #12 Skrevet 9. september Dette må du definitivt gjøre ja, kan jo ikke ha noe av at bonusgjester tar selfie med din bestevenninne eller lignende frekkheter. Anonymkode: c48ee...42a
Anonym bruker Skrevet 9. september #13 Skrevet 9. september Dere høres veldig unge ut samtidig som godt voksne også siden du oppretter et Facebook arrangement Anonymkode: f4b8c...44e
Anonym bruker Skrevet 9. september #14 Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Dere høres veldig unge ut samtidig som godt voksne også siden du oppretter et Facebook arrangement Anonymkode: f4b8c...44e Må man ha 10000000 for å lage et arrangement? 😛 fleste jeg kjenner er mer innpå facebook en messenger og slikt Anonymkode: 5c64f...bae
Anonym bruker Skrevet 9. september #15 Skrevet 9. september 9 minutes ago, Anonym bruker said: Må man ha 10000000 for å lage et arrangement? 😛 fleste jeg kjenner er mer innpå facebook en messenger og slikt Anonymkode: 5c64f...bae Ja og da er man godt voksen Anonymkode: f4b8c...44e
Anonym bruker Skrevet 9. september #16 Skrevet 9. september Jadda! Ny bursdagsintrigetråd er på gang! Vil tro dette er ca 1/17. Det er bare å glede seg til oppdateringer og nye tråder om denne bursdagen. I år som i fjor. Anonymkode: 8acc2...017
Anonym bruker Skrevet 9. september #17 Skrevet 9. september Oi oi oi. Her var det mange sure miner. Folk er forskjellige. Ja, man kan opprette arrangement for 5 pers på Facebook. Hi. Jeg ville ikke ordlagt meg med at endelig skal folk feire meg, men vi er alle forskjellige. Jeg ville sagt noe ala. :" Jeg vil feire bursdagen min sammen med mine nærmeste . Folk ser jo i gruppa hvem som er invitert. Da er det rart at folk inviterer med seg pluss 1 og 2. Ha en hyggelig feiring. 😊 Anonymkode: 0bc51...2c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå