Anonym bruker Skrevet 8. september #1 Skrevet 8. september Jeg har fått 2,5 millioner og her er valgene mine. 1 - gå fra mannen og bruke de til egen bolig. 2 - betale ned på huslånet og bli gjeldfri. 3 - sette de i fond og håpe de vokser frem til jeg går av med pensjon og så betale ned huset da. 4 - reise litt og så? 5???? Anonymkode: c697b...d83
Himmel og hav Skrevet 8. september #3 Skrevet 8. september Hvis 1 er et av alternativene, hvorfor vurderer du i det hele tatt de andre?
Anonym bruker Skrevet 8. september #4 Skrevet 8. september Himmel og hav skrev (55 minutter siden): Hvis 1 er et av alternativene, hvorfor vurderer du i det hele tatt de andre? Tenkte det samme... Hadde valgt 2. Anonymkode: 4e88a...e5a
Anonym bruker Skrevet 8. september #5 Skrevet 8. september Hvordan mener du at vi skal kunne mene noe som helst om du skal gå fra mannen eller ei. Det er den rareste liste. Anonymkode: 64878...753
Anonym bruker Skrevet 8. september #6 Skrevet 8. september 2 og 3 Dvs har ikke så mye i lån, så ville betalt ned lånet og satt resten i fond. Ville jo fått ganske mye mer å leve for i mnd som jeg eventuelt kunne reist for 😊 Anonymkode: cec9f...b8d
Anonym bruker Skrevet 9. september #7 Skrevet 9. september Jeg har ingen ønsker om å gå ut av ekteskapet, så nr. 1 utgår. Jeg er allerede gjeldsfri, så nr. 2 utgår også. Jeg hadde plassert litt i fond og i tillegg kjøpt en utleieleilighet i byen der eldste har planer om å studere. Anonymkode: 1c0ee...751
amandine Skrevet 9. september #8 Skrevet 9. september Hvis jeg hadde ønsket nr 1 hadde jeg ikke engang vurdert de andre. I min situasjon hadde jeg kjøpt en leilighet i byen der barna studerer.
Anonym bruker Skrevet 9. september #9 Skrevet 9. september Jeg hadde betalt ned litt gjeld, brukt noe på hus og hage, satt noe i fond og delt litt med ungene. Anonymkode: 7a9cb...b76
Anonym bruker Skrevet 9. september #10 Skrevet 9. september Betalt gjeld og kjøpt meg leilighet. Skilsmissen er allerede i boks😊 Anonymkode: ecd4f...a31
Anonym bruker Skrevet 9. september #11 Skrevet 9. september Kommer helt an på hvor du har fått de pengene fra, og hvordan forholdet er til mannen din. Er det pengene arv er det særeie, og han har ikke noe med dem gjøre, har du fått dem på annen måte er de ikke det, og dersom du har dem på konto og går fra han vil han ha rett på halvparten. Ønsker du å gå Fra mannen, og de pengene ikke er arv, bør du gjøre følgende: - Betale med gjelden på huset dere har nå. - Få endret eier brøken i huset tilsvarende hvor du har en større eierandel som særeie. - Gå fra han og kreve at huset selges. Jeg personlig har ikke noe ønske om å gå fra mannen min, så her ville jeg ha betalt ned gjeld noe gjeld, og satt noe i fond Anonymkode: fbb7e...dcb
Anonym bruker Skrevet 9. september #12 Skrevet 9. september Jeg har ikke ønske om å gå fra mannen min, så jeg ville nok ha gjort en mellomting av resten. Er ikke så glad i sånn alt eller ingenting. Betalt ned huslånet til en fornuftig grense ifbm renter, satt noe på fond, noe på sparekonto, og noe til bruk. Kjøpt meg noe fint, tatt en fin ferie med familien, osv. Kanskje kjøpt den nye bilen jeg etterhvert bør ha. Anonymkode: d24c9...9cf
Anonym bruker Skrevet 9. september #14 Skrevet 9. september Kjøpe meg en ny mann kanskje? Nei, tvilsom om jeg hadde orket sånt styr. Så jeg hadde nok betalt litt ned på huset, har ikke så mye gjeld der at det gjør så mye, så jeg hadde vel kanskje heller innløst billånet som vi har litt igjen på. Og spart litt til ny bil. Men mest av alt skulle vi kost oss, ikke sløst, levd omtrent som vi gjør nå. Anonymkode: 2f128...58b
Anonym bruker Skrevet 10. september #15 Skrevet 10. september Jeg fikk 2 mill i arv i fjor. Brukte de på å pusse opp badet og gangen, og brukte resten på nedbetaling av lån. Anonymkode: 13113...c93
Anonym bruker Skrevet 10. september #16 Skrevet 10. september 5: Jeg har arvet, og planen er å bruke pengene til å kjøpe større bolig. I praksis står de i fond mens vi venter på at drømmehuset kommer på markedet. Anonymkode: c080e...025
Gucci_Helene Skrevet 10. september #17 Skrevet 10. september Har ikke ønske om å gå fra mannen. Hadde valgt alternativ 4
Anonym bruker Skrevet 10. september #18 Skrevet 10. september Kjøpt aksjer for dem. Anonymkode: c7a0e...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå