Anonym bruker Skrevet mandag kl 20:16 #1 Skrevet mandag kl 20:16 hvilken baby box\babypakke var du mest fornøyd med? jeg har hentet min første i dag fra Apotek 1 og var ganske fornøyd med den, der var det mye fint til babyen Anonymkode: ac278...08f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 05:18 #3 Skrevet tirsdag kl 05:18 Noe bra i de fleste, men Rema sin kanskje Anonymkode: 0123a...fd9
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 18:11 #4 Skrevet tirsdag kl 18:11 hvilken var du minst fornøyd med da? Anonymkode: ac278...08f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:27 #5 Skrevet tirsdag kl 19:27 Anonym bruker skrev (1 time siden): hvilken var du minst fornøyd med da? Anonymkode: ac278...08f Det går vel ikke an å være misfornøyd med gratis produkter? Anonymkode: 0123a...fd9
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:38 #6 Skrevet tirsdag kl 19:38 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det går vel ikke an å være misfornøyd med gratis produkter? Anonymkode: 0123a...fd9 det er ikke alle som er like spennende som andre pakker da Anonymkode: ac278...08f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 19:58 #7 Skrevet tirsdag kl 19:58 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): det er ikke alle som er like spennende som andre pakker da Anonymkode: ac278...08f Synes ikke noen av dem var så spennende akkurat, men det er mye gratis produkter. Det er bleier, våtservietter, bind, ammeinnlegg, såper, smokker osv. En hel hylle med gratis ting før babyen blir født, helt gull. Anonymkode: 0123a...fd9
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 20:17 #8 Skrevet tirsdag kl 20:17 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Synes ikke noen av dem var så spennende akkurat, men det er mye gratis produkter. Det er bleier, våtservietter, bind, ammeinnlegg, såper, smokker osv. En hel hylle med gratis ting før babyen blir født, helt gull. Anonymkode: 0123a...fd9 vel jeg syns det var mye bra i den ene pakken jeg har hentet, skal prøve å hente den fra rema i morgen så kommer det noe i posten Anonymkode: ac278...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå