Gå til innhold

Enighet ved brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange sier vi ble enige om å gå fra hverandre. Andre gjør det tydelig at de gikk eller ble gått fra.

Her var det jeg som valgte å gå, selv om vi til barna sier at vi ble enige om å gå fra hverandre. Om vi var enige aner jeg ikke for han sa ingenting. Han viste noe misnøye, men det kan likegjerne være fordi brudd er pes. Han mistet forsørger, hushjelp, barnepasser og administrator.

For dere andre som har vært gjennom brudd vet dere den andres syn på bruddet? Er det ikke normalt at man snakker om det og hører den andres syn/mening/følelser? Han bare stengte av og sa ikke noe, eneste han spurte om var rent praktisk hva vi skulle gjøre med bolig. Ellers ganske så kald vil jeg si.

Anonymkode: 3dd4a...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke tro det er så vanlig at man snakker om det og hører den andres syn/mening/følelser, aldri opplevd i hvertfall i vertfall ikke av den som ikke har valgt å gjøre det slutt

Anonymkode: 5edf7...e16

Skrevet

Vi ble enig om brudd. Vi snakket om det, drøftet om vi skulle gå tilbake i parterapi igjen, hvordan et brudd ville være osv. og ble enige om at ingen av oss orket å prøve å investere i en død hest. Vi ble enig om å bryte opp. 

Anonymkode: 37d8c...e0e

Skrevet

Jeg var så ferdig da jeg var ferdig, at det ble aldri noe særlig snakk. Vi hadde i og for seg snakket mange ganger før, nå var liksom skipet seilt. 

Anonymkode: 17823...361

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...