Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:13 #1 Skrevet søndag kl 22:13 Og at Kurdistan skal bli et selvstendig land? Er det fordi det er muslimer de kjemper mot så da er det ikke så nøye? Anonymkode: c033e...ad2
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:26 #2 Skrevet søndag kl 22:26 Det samme gjelder kristne som utsettes for folkemord i flere deler av Afrika. Så lenge ofrene ikke er muslimer er det ikke nyheter. https://verdinytt.no/365-millioner-kristne-er-forfulgt/19.1868 https://www.vl.no/nyheter/biskop-frykter-folkemord-pa-kristne-i-sudan/222991 https://idag.no/kristne-grupper-advarer-om-folkemord-i-syria/19.48931 Anonymkode: 2ac85...0ee
Anonym bruker Skrevet mandag kl 03:33 #3 Skrevet mandag kl 03:33 Blir dere aldri lei av å dyrke dette hatet/frykten? Anonymkode: b2aa3...267
Admin Skrevet mandag kl 10:52 #4 Skrevet mandag kl 10:52 Tråden er ryddet for rasistiske innlegg. Admin
Anonym bruker Skrevet mandag kl 10:55 #5 Skrevet mandag kl 10:55 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Blir dere aldri lei av å dyrke dette hatet/frykten? Anonymkode: b2aa3...267 Så lenge mediene ikke forteller annet enn halve sannheter så håper jeg de som har motstandskraft fortsetter å kjempe for sannhet og demokrati. Anonymkode: 29fc9...b46
Anonym bruker Skrevet mandag kl 10:56 #6 Skrevet mandag kl 10:56 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så lenge mediene ikke forteller annet enn halve sannheter så håper jeg de som har motstandskraft fortsetter å kjempe for sannhet og demokrati. Anonymkode: 29fc9...b46 Hvilke halvsannheter mener du? Anonymkode: b2aa3...267
Anonym bruker Skrevet mandag kl 10:58 #7 Skrevet mandag kl 10:58 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Blir dere aldri lei av å dyrke dette hatet/frykten? Anonymkode: b2aa3...267 Blir du ikke lei av å være så blind. Anonymkode: 7aa69...e36
sug lut Skrevet mandag kl 11:15 #8 Skrevet mandag kl 11:15 Er du gjennomsnittlig oppegående er ikke dette ukjent i det hele tatt, hvorfor tror du det?
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:20 #9 Skrevet mandag kl 11:20 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Blir du ikke lei av å være så blind. Anonymkode: 7aa69...e36 Blind for hva? Jeg får med meg mer enn de største overskriftene, derfor er ingenting i denne tråden nytt for meg. Det kreves en viss innsats om man skal klare å få med seg de viktigste hendelsene i verden, men dere hyler og sutrer så snart dere ikke finner nyhetene i de feteste overskriftene i Dagbladet. Da skylder dere på sosialistene og innvandrerne fordi dere ikke evner/gidder å engasjere dere selv. Anonymkode: b2aa3...267
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:25 #10 Skrevet mandag kl 11:25 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Blind for hva? Jeg får med meg mer enn de største overskriftene, derfor er ingenting i denne tråden nytt for meg. Det kreves en viss innsats om man skal klare å få med seg de viktigste hendelsene i verden, men dere hyler og sutrer så snart dere ikke finner nyhetene i de feteste overskriftene i Dagbladet. Da skylder dere på sosialistene og innvandrerne fordi dere ikke evner/gidder å engasjere dere selv. Anonymkode: b2aa3...267 Dere dere dere dere dere........ Anonymkode: 7aa69...e36
Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:09 #11 Skrevet mandag kl 12:09 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Og at Kurdistan skal bli et selvstendig land? Er det fordi det er muslimer de kjemper mot så da er det ikke så nøye? Anonymkode: c033e...ad2 Islam er den største religionen blant kurdere... Så det er muslimer som kjemper mot muslimer, så da faller jo konspirasjonen din på stengrunn. Anonymkode: 43002...dc3
Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:09 #12 Skrevet mandag kl 12:09 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Dere dere dere dere dere........ Anonymkode: 7aa69...e36 Hvis hatten passer... Anonymkode: 43002...dc3
Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:30 #13 Skrevet mandag kl 12:30 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hvis hatten passer... Anonymkode: 43002...dc3 Nisselua er i det minste ikke dratt helt ned. Anonymkode: 7aa69...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå