Anonym bruker Skrevet 11. september #51 Skrevet 11. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Alle kan mene hva de vil. Det du skriver bærer preg av selvforsvar, basert på teorier om andre, nedsettende private teorier. Det er sikkert riktig for deg, i din verden. For meg er det mer typisk for den moderne breikjeftede, og hjulbeinte kvinnen. Veldig lite sjarmerende, men respektert og akseptert, for andre meninger. Jeg er enig i det siste da, jeg foretrekker heller en blyg rødmende jomfru, enn den kvinnen du beskriver. Om det er kun disse to alternativene. Anonymkode: 07153...99c Tydeligvis et kvinnfolk som må rakke ned på andre🤓 Ingen her kan utifra en KG dømme andre hvordan de er. Ref til hun som skrev til deg. Når det er sagt så er det veldig forskjell på oss norske og andre kulturer. Han er polsk han her, veldig flink, god jobb med bachelor grad og hele pakka. Det som jeg liker med mange utenlandske er at de verdsetter oss kvinner, ja mulig omvendt også med for eks Thaidamer med menn (ingen kunnskap med det da) men jeg er jo typisk så norsk du kan finne egentlig. Aldri vært sammen med en utkending. Nå vil jeg jo kalle han her mer norsk ettersom han har bodd i Norge over halve livet. Tror uansett de har litt andre kvaliteter på det å date/treffe damer. Jeg krysser fingrene så får vi se😊 Trenger som sagt litt innspill fra en manns side også, så gode tips å ta med. Han virker litt småbetatt, men fort veksle interesse og det å være tent i øyeblikket 🙉 Anonymkode: 7c55b...5ac
Anonym bruker Skrevet 11. september #52 Skrevet 11. september Anonym bruker skrev (10 timer siden): Dere hadde en fin natt, og så vidt jeg skjønner var det greit for deg også. Men jeg tror du blander ting. Og jeg lurer på om det er du som var sammen med han på 27 for en stund siden? I såfall ser vi litt det samme. Du er en pleaser. Du liker at han liker å ha sex med deg, mer enn du liker å ha sex med han. Og jeg er ikke mann, men sex kan være godt også med en person du ikke nødvendigvis liker. Du må ikke blande de to tingene. Og fordi om jeg hadde sex med min mann første kveld og vi har vært sammen etterpå så betyr ikke det verken det ene eller det andre. Antagelig kan ikke du være lykkelig i et forhold før du har ryddet i hva du egenlig trenger og vil ha. Det virker som om du mer ute etter bekreftelse på at du er en god person, elsker osv enn et forhold som jevnbyrdig part. Det gjør det veldig klengete. Og lett å misbruke. Anonymkode: c3ba5...de6 Ja det kan du si... Jeg blir nok litt forvirret av hva jeg vil selv. Sendte natta mld til han nå og han sendte tilbake, ute med jobb og venner - tydelig omringet av damer ifølge bildet. Så tenker jeg, hvorfor skal jeg bry meg om det? Han skrev bare sov godt, å jeg mister håpet bare av det. Jeg føler han ikke er genuint interessert. Jeg vil heller ikke ha det sånn at jeg er itvil om han liker meg selv om det er tidlig å si. Jeg vil egentlig bare "late" som jeg ikke er veldig på også se, skuffelsen er alltid vondt å bære for min del. Jeg føler det aldri klaffer,enten at jeg ikke vil men de vil, eller omvendt. Jeg prøvde også å tenke på om jeg faktisk blir lei meg om det ikke blir akkurat han? Nei egentlig ikke, han er ikke helt vill for meg selvom jeg kan merke en liten redsel for om han blir med eksen hjem, eller ei annen ei. (Han jobber med eksen, som ikke gjør det veldig mye lettere ). Jeg må bare prøve å ikke ha så fokus på han her. Vi har møtt hverandre 5 ganger nå og faktisk hatt det veldig koselig, men jeg orker ikke å føle at jeg blir mindre interessant etter sexen vi hadde. Det er følelsen som er vond og kansje ikke akkurat at det er han. Ikke vært sammen med en 26åring her. Anonymkode: 7c55b...5ac
Anonym bruker Skrevet 12. september #53 Skrevet 12. september Men nå spurte han meg ut på middag eller kino da så. All håp er ikke ute. Anonymkode: 7c55b...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå