Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #26 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Så fint å høre 🥰 Det er sant ! Jeg må vite hva jeg vil, å jeg vil ha sex med han. Kommer ikke til ø gråte under den sexen med han, det vsr at han andre vekket noe i meg som fikk meg til tårene sånn helt ut av intet under sex. Veldig merkelig! Og da stoppet jeg alt mellom oss, skjønte hvor det bar hen. Han her er veldig oppslukt. Så jeg tenker det for gå eller ikke gå. Må bare tåle støyten. Tydelig klaff mellom dere to, gøy å høre slike solskinnshistorier 🫶 Anonymkode: 7c55b...5ac Usjarmerende med en mann som går rett i sexmodus etter litt klining. En ekte gentleman tåler å kline og bli kåt og likevel klare å kommunisere på dannet vis i etterkant, ikke bare insinuere til sex på meldinger i etterkant. Og her gjør du feil igjen. Du hører historier om kvinner som har hatt sex på første date og gidter seg med samme mann, og du går rett inn i prinsessedrømmeriene dine og håper det samme skal skje med deg. Husk at det er laaangt mer vanlig å IKKE gifte seg med en date man har sex med. Jeg tror rett og slett du takler dårlig å ha sex med en som senere avviser deg. Ønsker du å utsette deg for det samme igjen? Nei, det er ingenting galt i å ha sex med en date, men det må være på de rette premissene. Du må skille mellom «han er kåt på meg» og «han er interessert i et varig forhold med meg». Anonymkode: 73f2e...503
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #27 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Usjarmerende med en mann som går rett i sexmodus etter litt klining. En ekte gentleman tåler å kline og bli kåt og likevel klare å kommunisere på dannet vis i etterkant, ikke bare insinuere til sex på meldinger i etterkant. Og her gjør du feil igjen. Du hører historier om kvinner som har hatt sex på første date og gidter seg med samme mann, og du går rett inn i prinsessedrømmeriene dine og håper det samme skal skje med deg. Husk at det er laaangt mer vanlig å IKKE gifte seg med en date man har sex med. Jeg tror rett og slett du takler dårlig å ha sex med en som senere avviser deg. Ønsker du å utsette deg for det samme igjen? Nei, det er ingenting galt i å ha sex med en date, men det må være på de rette premissene. Du må skille mellom «han er kåt på meg» og «han er interessert i et varig forhold med meg». Anonymkode: 73f2e...503 Ja men som du ser over her så er det flere av de som har hatt sex på første og andre date. Ene her oppe som skrev at de kun hadde et sexforhold, men endte opp som kjærester. For det om jeg tenker langsiktig og vil mer enn kun det å ha sex, er det ikke det som er avgjørende om det blir noe eller ikke. Så hvis jeg jeg har sex med han og tenker at han ikke er interessert skal avgjøre om det blir oss eller ikke? Dette er en ny mann med helt andre verdier i livet enn andre jeg har datet. Hvorfor er det usjarmerende at han går rett i sexmodus etter klining? Det jeg frykter mer her er at det kun er 4 mnd siden han og eksen hans gikk fra hverandre. De er begge sykepleiere. Tanken går fort over på om jeg er en slags rebound for han, men av og til må man ta sjanser. Anonymkode: 7c55b...5ac
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #28 Skrevet 5 timer siden Hva er greia med at du er så opphengt i at han (og eksen) er sykepleiere? Uansett, det at han er det gjør at han forhåpentligvis er mer øvet når det gjelder empati enn gjennomsnittsmannen. Jeg syns det virker som om du har opplevd så mye leit knyttet til sex og overgrep at du bør ta en seriøs prat med han før dere har sex og fortelle ham hva du trenger og hvorfor du eventuelt må vente litt. Anonymkode: 5a41e...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå