Gå til innhold

En mann du møter på tinder som viser sexlyst etter 3 møter, er det rødt flagg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg matchet en sykepleier. Vi har gått turer nå 3 ganger og på vårt siste møte så klinte vi. Naturlig nok blir han kåt og veldig lysten. Idag er omtrent alle på at man ikke skal ha sex på første møte, men her har vi ventet. Jeg er livredd fuckboys,  så jeg følte jeg traff riktig for en gangs skyld her. Mann med god utdanning og en fin personlighet, viser interesse ved å vil gå tur med meg hvor som helst og kyss på slutten. Han virker oppslukt. 

Men når han nå er så lysten på meg at det mest sannsynlig innbærer til sex neste gang (samme vil jeg), er det et rødt flagg? Jeg spør fordi jeg ikke vil bli såret igjen og igjen. Sex for meg er ved avvisning etterpå en knekk jeg får pga tidligere erfaringer. Er så vondt å oppleve en slik utnyttelse igjen. 😏 

Jeg kan ikke gå etter en bok heller, må gå etter det jeg føler er riktig med han. Samtidig lover han meg ikke et forhold, det kan man jo ikke gjøre. 

Så blir sex på et tidlig stadium kun feil? Virkelig? Hvorfor vente 2 mnd og når det da skjer og bli dumpet for å bli enda mer såret? 

Jeg spør... og vil ha svar 😇

Anonymkode: 7c55b...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at go for it! Om det blir siste date, jaja da vet du det. Bedre og være seg og ærlig enn å drive å spille spill. 

Anonymkode: 468a2...fab

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om antall dates før jeg velger å ha sex. Liker jeg mannen og er kåt på han, så hvorfor ikke? Viser det seg at han da mister interessen for dates uten sex, ja da er han ikke mannen for meg (hvis det er et forhold jeg vil ha). 

Akkurat nå er jeg ikke ute etter er forhold, så kun sex er helt greit for meg. Jeg får ikke følelser så lenge jeg ikke blir emosjonelt knyttet (som at jeg snakker med han om vanskelige ting og opplever emosjonell støtte). Derfor bruker jeg ikke elskeren min til det, jeg gråter ikke på skulderen hans. Selv om jeg vet det hadde vært greit for ham (han har sagt det). For da blir jeg forelsket i ham og det ønsker jeg ikke nå. 

Hvis du liker fyren og vil ha sex, go for it! Da finner du i hvert fall ut om han er interessert i å satse videre eller bare vil ha en ff. Bedre å finne det ut før du blir altfor investert. 

Anonymkode: 0f272...429

Skrevet

Uff, så trist å høre at du har møtt en mann som har vist seksuell interesse for deg. Håper du møter en ny som er aseksuell og aldri viser noen seksuell interesse for deg, hi. Drømmemannen! ❤️ 

Anonymkode: db84e...48e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Uff, så trist å høre at du har møtt en mann som har vist seksuell interesse for deg. Håper du møter en ny som er aseksuell og aldri viser noen seksuell interesse for deg, hi. Drømmemannen! ❤️ 

ironisk håper jeg😅

Men jeg har virkelig vært uheldig i dating-livet etter skilsmissen. Jeg har omtrent kun hatt men som vil ha sex uten forhold, å da sa "kvinneguiden folka" at du må jo spørre mannen hva han vil. Tror de det hjelper? Letteste tingen i verden er jo å lyve! Så nei, dårlig råd. Og alle liker jo sex, alle er tent på ei dame som er attraktiv. 

Så jeg blir forvirret. Hva vil de i det lange løp? Nei ikke godt å i. Folk har også påstått at jeg velger feil mannfolk, men her møter jeg en sykepleier som ikke er høy på seg selv, rolig og litt beskjeden helt til idag. Da viste han en kåt side, og fortsatte på snap da vi var hjemme. Han viste heldigvis ingen bilde av fanten men han hintet. 

Så jeg får se hvor lenge dette varer. Er ikke så rart at man blir lysten på noe fint man ser vel? 🤔 ts 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

ironisk håper jeg😅

Men jeg har virkelig vært uheldig i dating-livet etter skilsmissen. Jeg har omtrent kun hatt men som vil ha sex uten forhold, å da sa "kvinneguiden folka" at du må jo spørre mannen hva han vil. Tror de det hjelper? Letteste tingen i verden er jo å lyve! Så nei, dårlig råd. Og alle liker jo sex, alle er tent på ei dame som er attraktiv. 

Så jeg blir forvirret. Hva vil de i det lange løp? Nei ikke godt å i. Folk har også påstått at jeg velger feil mannfolk, men her møter jeg en sykepleier som ikke er høy på seg selv, rolig og litt beskjeden helt til idag. Da viste han en kåt side, og fortsatte på snap da vi var hjemme. Han viste heldigvis ingen bilde av fanten men han hintet. 

Så jeg får se hvor lenge dette varer. Er ikke så rart at man blir lysten på noe fint man ser vel? 🤔 ts 

Hva er det du vil?

Skrevet

Jeg oppretter denne tråden for de som vil følge mønsteret. Jeg vet mange menn kun vil ha ei attraktiv dame med fin kropp for kos og sex. De har bare ulike mønster, noen gir seg etter første (veldig få i mine tilfeller) , andre viser lysten hver gang behovet melder seg. Sistnevnte hadde jeg sist. Vi holdt på i 7 mnd men han var aldri klar for forhold pga jentene sine. Så han sa bare " vi må bruke god tid, slapp av", allikevel klarte han å prestere hver gang med ei overnatting at han skulle noe, dro tidlig på morgenen. Aldri kunne vi ha en hel dag sammen. 

Det er bare trist hvordan dating livet er idag. Vi damer vil gjerne mer enn bare sex. Jeg håper han her viser et godt mønster og ikke er avvisende etter første sex, for den vil komme før eller siden uansett! 

ts:)

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hva er det du vil?

Jeg vil ha forhold såklart, han også men vi må jo se om vi stemmer sammen. Ingen sier "nei jeg vil ikke ha forhold" om du er ute etter sex. Veldig få isåfall. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg oppretter denne tråden for de som vil følge mønsteret. Jeg vet mange menn kun vil ha ei attraktiv dame med fin kropp for kos og sex. De har bare ulike mønster, noen gir seg etter første (veldig få i mine tilfeller) , andre viser lysten hver gang behovet melder seg. Sistnevnte hadde jeg sist. Vi holdt på i 7 mnd men han var aldri klar for forhold pga jentene sine. Så han sa bare " vi må bruke god tid, slapp av", allikevel klarte han å prestere hver gang med ei overnatting at han skulle noe, dro tidlig på morgenen. Aldri kunne vi ha en hel dag sammen. 

Det er bare trist hvordan dating livet er idag. Vi damer vil gjerne mer enn bare sex. Jeg håper han her viser et godt mønster og ikke er avvisende etter første sex, for den vil komme før eller siden uansett! 

ts:)

Ja, det er trist. Realiteten er at kvinner avslutter oftest ekteskap, samboerskap og forhold generelt. Dette er fordi alle forhold bygger i dag på "jeg føler", "jeg føler at jeg er glad i deg/elsker deg", så den dagen hun våkner en morgen og ikke lenger føler det er alt over. Menn opplever at de har brukt tid, penger og ikke minst, vært sårbare, åpne, delt personlige ting, tanker, følelser og slik blitt utnyttet. Det gjør at menn blir var om å gå inn i noe igjen. Men sex vil mennesker jo ha. Også kvinner. Men slik det er i dag vil kvinner ikke ha noen garanti for at forholdet aldri vil ta slutt, vil vare til livets ende. Det gjør at menn blir utnyttet. Ikke bare føler, de blir jo det når kvinner bytter fra mann til mann. Da gjør menn det de kan for å ikke bli utnyttet. Så dette er et samfunnsproblem. Den beste muligheten du har for et forhold med en mann er en mann som er uvitende og uforstående til hva som er samfunnstrenden. Til du går lei av han også og så står i denne situasjonen på ny.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ja, det er trist. Realiteten er at kvinner avslutter oftest ekteskap, samboerskap og forhold generelt. Dette er fordi alle forhold bygger i dag på "jeg føler", "jeg føler at jeg er glad i deg/elsker deg", så den dagen hun våkner en morgen og ikke lenger føler det er alt over. Menn opplever at de har brukt tid, penger og ikke minst, vært sårbare, åpne, delt personlige ting, tanker, følelser og slik blitt utnyttet. Det gjør at menn blir var om å gå inn i noe igjen. Men sex vil mennesker jo ha. Også kvinner. Men slik det er i dag vil kvinner ikke ha noen garanti for at forholdet aldri vil ta slutt, vil vare til livets ende. Det gjør at menn blir utnyttet. Ikke bare føler, de blir jo det når kvinner bytter fra mann til mann. Da gjør menn det de kan for å ikke bli utnyttet. Så dette er et samfunnsproblem. Den beste muligheten du har for et forhold med en mann er en mann som er uvitende og uforstående til hva som er samfunnstrenden. Til du går lei av han også og så står i denne situasjonen på ny.

Ja det er blitt en realitet. Menn kan nok også merke på dette, men at de blir redd for å såre. Så derfor gir de lite i begynnelsen. Jeg vet jo at man ikke kan love grønne skoger så tidlig men hadde vært fint å sett en genuin interesse for MEG som person og ikke bare det seksuelle. Jeg lurer av og til på om det oser en sensualitet eller om jeg flørter veldig uten at jeg merker det, siden menn ofte blir tent fremfor å kjenne på ei dame de vil ha i livet. Jeg håper jeg kan være et kjærestemateriae også, spesielt med han siste her. Jeg liker han veldig godt og håper han også gjør det. Kysser åpent på gata med meg, glemmer alle rundt. Kanskje han er betatt? 

Skrevet

For å svare på overskriften: NEI! 

Anonymkode: 5e2e2...ca1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

For å svare på overskriften: NEI! 

Anonymkode: 5e2e2...ca1

Skal jeg bare ta det som det kommer å ikke være for på? Typisk meg å legge merke til hvor mye mindre eller mer snapper han sender meg etter jeg har vært med han. Merkelig nok følte jeg han sendte mer kyss tegn før jeg møtte han enn etter🤷‍♀️🤦‍♀️ jeg skal prøve å nyte og ikke stresse. 

Skrevet

Vi hadde sex på 3. date. Prøvde å vente lenger, kunne fint hatt det første gangen også. Vi var 22 og 23 da. Vært sammen i 20 år. Så her sa det pang, vi skal alltid være sammen på første date. Bare visste det. 

Du må kjenne etter. Hvordan vil du føle det etterpå? Hvis du får noe ut av det, så kjør på, hvis du føler at du må gi han det, uten at du er så veldig keen, lar du være. ❤️ Hvis han ikke tåler at du vil vente litt til, så er han ikke noe å samle på da. 

Anonymkode: d41d0...67a

Skrevet

Jeg pulte min nåværende mann etter 2 timer. Vi er gift på 22 året. 

Sex er en viktig ting i et forhold, så det bør du jo også sjekke ut før du bestemmer deg for at det er drømmemannen. 

Anonymkode: c3ba5...de6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så vakkert formulert. 

Skrevet

Jeg skjønner godt at du er i tvil, men at han har lyst på sex med deg er det grønneste flagget du får. Det er om han maser og virker ensidig opptatt av sex at flagget skifter farge. Hvis du er verdifull for han vil han være tålmodig som en elefant. Og da tenker jeg verdifull som menneske og venn i tillegg til det menn ALLTID elsker ved kvinner, og jeg forutsetter at elefanter er ekstremt tålmodige😊

Det er jo mulig å gi litt i små porsjoner uten at dere går all in, vi har både armer og bein, fingre, nese og munn. Du kan binde han ganske kraftig til deg om du kun gir han noen "smakeprøver". Det er selvsagt alltid betryggende å vite at begge er normale friske mennesker, og at begge har lyst, så litt utforskning er ofte riktig.

Du bør prate ærlig om hvordan du tenker, så han ikke tror det er noe galt med deg. Å ville bruke litt tid er ikke galt i det hele tatt, det er absolutt ikke noe traumatisk i det, ikke for den rette. Å bruke for lite tid er forbundet med større tabber enn motsatt.

Lykke til!

Hilsen mann

Anonymkode: 07153...99c

Skrevet

Du må bare være klar over at sexen i seg selv ikke er en indikasjon på om han ønsker eller kommer til å ønske å utvikle forholdet til noe mer. Du må ikke tro at fordi han har hatt sex med deg, så kommer han nødvendigvis til å ønske å være sammen med deg videre.

Anonymkode: 73f2e...503

Skrevet

Hadde vært stort rødt flagg om han ikke viste tegn på begjær etter tre dater 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Sex er en viktig ting i et forhold, så det bør du jo også sjekke ut før du bestemmer deg for at det er drømmemannen. 

Anonymkode: c3ba5...de6

Samne dag som vi møttes her også, vi er gift på 11 året

Skrevet

Første gang jeg møtte mannen min var for kun ett sex-treff. Jeg var på ingen måte klar for ett forhold, men trengte sex og tilfredsstillelse. 

Vi hadde disse treffene våre over en lengre periode før vi faktisk begynte å bli liggende å prate sammen etterpå. Det var først da vi fant ut at vi matchet på mer enn kun det seksuelle.

I dag har jeg verdens beste mann som elsker meg minst like høyt som jeg elsker han. Dette på tross av at vi hadde sex mange ganger før vi både pratet sammen og før vi i det hele tatt tenkte tanken på å skulle på date. 

Kjærlighet er en risikosport, det vil si at du kan bli dumpet både om du har sex på første daten eller om du venter til den 20 daten. Eneste måten å unngå å bli såret på er å eie situasjonen. Ha sex hvis du ønsker å ha sex, ikke gjør det for at han ønsker det…

Anonymkode: 589b6...4e6

Skrevet

Dersom du er redd for det, ville jeg ventet :D :D

Mest sannsynligvis ville jeg vært åpen på at jeg vil ha noe fast, før jeg ville tatt steget videre. 

Anonymkode: baf43...bca

Skrevet

Jeg tror dine flagg er røde uansett, dette er bare en av utallige tråder. Senk forventningene så kanskje du blir positivt overrasket.

Anonymkode: e61b8...70f

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner godt at du er i tvil, men at han har lyst på sex med deg er det grønneste flagget du får. Det er om han maser og virker ensidig opptatt av sex at flagget skifter farge. Hvis du er verdifull for han vil han være tålmodig som en elefant. Og da tenker jeg verdifull som menneske og venn i tillegg til det menn ALLTID elsker ved kvinner, og jeg forutsetter at elefanter er ekstremt tålmodige😊

Det er jo mulig å gi litt i små porsjoner uten at dere går all in, vi har både armer og bein, fingre, nese og munn. Du kan binde han ganske kraftig til deg om du kun gir han noen "smakeprøver". Det er selvsagt alltid betryggende å vite at begge er normale friske mennesker, og at begge har lyst, så litt utforskning er ofte riktig.

Du bør prate ærlig om hvordan du tenker, så han ikke tror det er noe galt med deg. Å ville bruke litt tid er ikke galt i det hele tatt, det er absolutt ikke noe traumatisk i det, ikke for den rette. Å bruke for lite tid er forbundet med større tabber enn motsatt.

Lykke til!

Hilsen mann

Anonymkode: 07153...99c

Takk! Det er bra å høre en manns side. Jeg er helt enig med deg i at det såklart er naturlig å bli lysten på ei dame, bli tent på kroppen, sitte ved siden av med en skikkelig stå. Han ble veldig reven med i kliningen igår og etter det fikk jeg mye mld som omhandlet sex desverre. Er akkurat dette som gjør at jeg får kalde føtter. Jeg har blitt utnyttet på dette huset da jeg var helt ung, altså tidlig tenårene. Med den siste mannen jeg datet så gråt jeg faktisk flere ganger da vi hadde sex, men det var fordi hab skrudde av lyset og bare gjorde akkurat det han ønsket, han tenkte ikke på meg i det hele tatt. 

(Nok om det )😅 

Men han jeg nå treffer virker bare litt oppslukt i nettopp kroppen min og se. Det er veldig turn off oft for meg. Men jeg så jo han nesten skalv da vi skulle kline igår og han så nesten forelsket ut. 

Så jeg vet ikke. Det er både og, og den sol de vet. Det er ikke godt å KUN bli brukt til god sex, som jeg ble med han jeg datet i over 6mnd. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Første gang jeg møtte mannen min var for kun ett sex-treff. Jeg var på ingen måte klar for ett forhold, men trengte sex og tilfredsstillelse. 

Vi hadde disse treffene våre over en lengre periode før vi faktisk begynte å bli liggende å prate sammen etterpå. Det var først da vi fant ut at vi matchet på mer enn kun det seksuelle.

I dag har jeg verdens beste mann som elsker meg minst like høyt som jeg elsker han. Dette på tross av at vi hadde sex mange ganger før vi både pratet sammen og før vi i det hele tatt tenkte tanken på å skulle på date. 

Kjærlighet er en risikosport, det vil si at du kan bli dumpet både om du har sex på første daten eller om du venter til den 20 daten. Eneste måten å unngå å bli såret på er å eie situasjonen. Ha sex hvis du ønsker å ha sex, ikke gjør det for at han ønsker det…

Anonymkode: 589b6...4e6

Så fint å høre 🥰 

Det er sant ! Jeg må vite hva jeg vil, å jeg vil ha sex med han. Kommer ikke til ø gråte under den sexen med han, det vsr at han andre vekket noe i meg som fikk meg til tårene sånn helt ut av intet under sex. Veldig merkelig! Og da stoppet jeg alt mellom oss, skjønte hvor det bar hen. 

Han her er veldig oppslukt. Så jeg tenker det for gå eller ikke gå. Må bare tåle støyten. Tydelig klaff mellom dere to, gøy å høre slike solskinnshistorier 🫶

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så fint å høre 🥰 

Det er sant ! Jeg må vite hva jeg vil, å jeg vil ha sex med han. Kommer ikke til ø gråte under den sexen med han, det vsr at han andre vekket noe i meg som fikk meg til tårene sånn helt ut av intet under sex. Veldig merkelig! Og da stoppet jeg alt mellom oss, skjønte hvor det bar hen. 

Han her er veldig oppslukt. Så jeg tenker det for gå eller ikke gå. Må bare tåle støyten. Tydelig klaff mellom dere to, gøy å høre slike solskinnshistorier 🫶

Huff, hadde mye bommerter på skriving her. Skrev i en rasfart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...