Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:19 #1 Skrevet søndag kl 18:19 Jeg slettet en venn på snap. Nå står det ikke legg til på han når jeg søker opp profilen, men godta.   Er det fordi han fortsatt har meg som venn på sin liste, eller har han forsøkt å legge meg til igjen? Anonymkode: d1f3b...e78
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:20 #2 Skrevet søndag kl 18:20 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg slettet en venn på snap. Nå står det ikke legg til på han når jeg søker opp profilen, men godta.   Er det fordi han fortsatt har meg som venn på sin liste, eller har han forsøkt å legge meg til igjen? Anonymkode: d1f3b...e78 De merkelige bokstavene bak godta står der ikke 😄 HI Anonymkode: d1f3b...e78
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:40 #3 Skrevet søndag kl 19:40 Liten sjanse for at vennen har slettet deg samtidig. Du får blokkere så får du ikke opp. Anonymkode: e7cfa...9f4
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:22 #4 Skrevet søndag kl 20:22 Hvorfor bryr du deg? Du vil jo slette. Anonymkode: 38e7f...033
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:36 #5 Skrevet søndag kl 20:36 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Liten sjanse for at vennen har slettet deg samtidig. Du får blokkere så får du ikke opp. Anonymkode: e7cfa...9f4 Det var det jeg lurte på. Jeg er ganske sikker på at han ikke har sett det enda. Og lurte da på om det står godta og ikke legg til - fordi han ikke har slettet meg enda eller om det betydde at han hadde sendt ny forespørsel HI Anonymkode: d1f3b...e78
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:37 #6 Skrevet søndag kl 20:37 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor bryr du deg? Du vil jo slette. Anonymkode: 38e7f...033 Det at man sletter folk betyr ikke at man ikke bryr seg om dem. Noen ganger er det fordi man bryr seg for mye.. HI Anonymkode: d1f3b...e78
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:22 #7 Skrevet søndag kl 21:22 Hvorfor driver man å sletter folk? Anonymkode: 4c389...643
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:45 #8 Skrevet søndag kl 21:45 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor driver man å sletter folk? Anonymkode: 4c389...643 I mitt tilfelle er det en som jeg ikke kan ha kontakt med, og jeg klarer ikke la være å melde han. Så jeg må bare kutte linja.. HI Anonymkode: d1f3b...e78
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:00 #9 Skrevet søndag kl 22:00 14 minutes ago, Anonym bruker said: I mitt tilfelle er det en som jeg ikke kan ha kontakt med, og jeg klarer ikke la være å melde han. Så jeg må bare kutte linja.. HI Anonymkode: d1f3b...e78 Oi da, skjønner Anonymkode: 4c389...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå