Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:02 #1 Skrevet søndag kl 07:02 Jeg fikk en pose med epler av en kollega og trenger tips til noe enkelt og godt jeg kan lage av dem. Anonymkode: ba324...8ec
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:15 #2 Skrevet søndag kl 07:15 Eplemos med vanilje og kanel. Supert å ha i fryseren for vinteren, til tilslørte bondepiker, eplekake, osv. Anonymkode: 4cbab...cfa
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:17 #3 Skrevet søndag kl 07:17 Tørkede epleskiver med kanel Eplekake Eplemos Eplesaft Stekte epler med kanel nøtter og honning servert med is Skjæres i båter og spises som de er Stekte eplebåter til svinekjøtt Biter av eple i potetsalat Revet gulrot med revet eple og rosiner som råkost Anonymkode: f9975...46e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 09:25 #5 Skrevet søndag kl 09:25 Som en rask snacks er eplebåter med kanel og sukker i mikroen godt. Kok epleterninger med kanel og sukker til de blir møre og ha det på toppen av havregrøten eller müslien til frokost. Blir som et syltetøy da. Ellers elsker jeg eplekaker, alle typer eplekaker. I går lagde jeg eplemuffins med crumbletopping etter en oppskrift på tiktok, ble kjempegodt. Smudrepai med eple er også godt. Anonymkode: 5ad42...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå