Anonym bruker Skrevet 8. september #26 Skrevet 8. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, det har du rett i, vi er jo utestengt fra statsfinansierte medier. Anonymkode: 307be...f84 Hvilke er du utestengt fra? Anonymkode: 07e7c...02b
Anonym bruker Skrevet 8. september #27 Skrevet 8. september Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Hvilke er du utestengt fra? Anonymkode: 07e7c...02b Leste du ikke det du siterte? Der står svaret. Anonymkode: 307be...f84
Anonym bruker Skrevet 8. september #28 Skrevet 8. september Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Leste du ikke det du siterte? Der står svaret. Anonymkode: 307be...f84 Så du vet ikke selv hvilke du er utestengt fra? Du bare sier statsfinansierte, men du aner altså ikke hvilke de er? Anonymkode: 07e7c...02b
MissSaigon Skrevet 8. september #29 Skrevet 8. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Leste du ikke det du siterte? Der står svaret. Anonymkode: 307be...f84 Du er utestengt fra alle Statsfinansierte medier? Alle? Men kan ikke nevne ett...
Anonym bruker Skrevet 8. september #30 Skrevet 8. september Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Så du vet ikke selv hvilke du er utestengt fra? Du bare sier statsfinansierte, men du aner altså ikke hvilke de er? Anonymkode: 07e7c...02b Ok da: Nrk Anonymkode: 307be...f84
Anonym bruker Skrevet 8. september #31 Skrevet 8. september MissSaigon skrev (7 minutter siden): Du er utestengt fra alle Statsfinansierte medier? Alle? Men kan ikke nevne ett... Er det ikke heller du som ikke vet hvilke medier som er statsfinansierte? Er det kanskje problemet? Når jeg sier alle så betyr det alle, du kan altså velge ett av dem, om du vet om ett da. Anonymkode: 307be...f84
Anonym bruker Skrevet 8. september #32 Skrevet 8. september Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ok da: Nrk Anonymkode: 307be...f84 Det er et statsfinansiert medie ja, det er riktig. Mener du at du er utestengt fra å kommentere på saker hos dem? Over alt, på Facebook, Instagram, deres egne kontaktflater osv. Du er blokkert over alt? Anonymkode: 09960...bdc
MissSaigon Skrevet 8. september #33 Skrevet 8. september Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det ikke heller du som ikke vet hvilke medier som er statsfinansierte? Er det kanskje problemet? Når jeg sier alle så betyr det alle, du kan altså velge ett av dem, om du vet om ett da. Anonymkode: 307be...f84 Mener du at JEG skal ramse opp alle statsfinansierte medier for at du skal vite om du er utestengt eller ikke? Jeg har aldri hørt om noen som er kneblet på denne måten, det må være meget spesielt. På hvilket grunnlag har de fjernet ytringsfriheten din?
Anonym bruker Skrevet 8. september #34 Skrevet 8. september Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Er det ikke heller du som ikke vet hvilke medier som er statsfinansierte? Er det kanskje problemet? Når jeg sier alle så betyr det alle, du kan altså velge ett av dem, om du vet om ett da. Anonymkode: 307be...f84 Nå ror du 😂 Anonymkode: f555e...c85
Anonym bruker Skrevet 8. september #35 Skrevet 8. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ok da: Nrk Anonymkode: 307be...f84 Hvordan er du utestengt fra Nrk? Anonymkode: 07e7c...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå