Lektor Doppler med tillegg Skrevet mandag kl 07:13 #26 Skrevet mandag kl 07:13 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Uff, trodde ikke mor var så sur eller dårlig sammerbeid at hun ikke kan skrive mitt etternavn også sammen med barnas ting. Men får nok markere ting jeg har kjøpt med bare mitt og mitt tlf nr Anonymkode: 803c2...b49 Nei du må ikke det. Herregud hvor gammel er du? At hun navner klærne er for å få dem tilbake igjen, og hjelpe barnet å holde styr på hva som er deres. Den mengden umerket tøy som ligger igjen på skolen etter ett år er enorm. Vær glad du har en eks som passer på tingene - i stedet for å lage saker av noe som ikke er et problem. Og rollen din som far handler ikke om hvem som kjøpte vottene, det handler som å ta ansvar i hverdagen og bidra. Være der for barnet. Jeg hadde navnelapper til barna med bare etternavn og mitt mobilnr. Fordi da kunne jeg bruke samme navnelapper på gutta.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:58 #27 Skrevet mandag kl 17:58 Det viktigste må jo være at barnet har navnelapp. Ikke at begge etternavnene kommer med 🤣 Konsentrer deg heller om godt samarbeid med mor. Ikke dette. Anonymkode: 4c122...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå