Anonym bruker Skrevet 7. september #26 Skrevet 7. september 34 minutes ago, Anonym bruker said: Det gjorde jeg også i mange år........til jeg oppdaget kosebukser. Anonymkode: 48bb3...784 Hahaha tror aldri jeg oppdager det😅 HI Anonymkode: 04c9a...71a
Anonym bruker Skrevet 7. september #27 Skrevet 7. september Dette har vi vært gjennom før. Slanke mennesker synes olabukser er deilig å ha på. Mindre slanke mennesker synes olabukser er stramt å ha på. Ergo er det å si at man gleder seg til å ta på olabukser, bare en annen måte å si at man er slank. Anonymkode: 30a5c...887
Anonym bruker Skrevet 7. september #28 Skrevet 7. september 10 minutes ago, Anonym bruker said: Dette har vi vært gjennom før. Slanke mennesker synes olabukser er deilig å ha på. Mindre slanke mennesker synes olabukser er stramt å ha på. Ergo er det å si at man gleder seg til å ta på olabukser, bare en annen måte å si at man er slank. Anonymkode: 30a5c...887 Nei jeg er definitivt ikke slank. HI Anonymkode: 04c9a...71a
Anonym bruker Skrevet 7. september #29 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette har vi vært gjennom før. Slanke mennesker synes olabukser er deilig å ha på. Mindre slanke mennesker synes olabukser er stramt å ha på. Ergo er det å si at man gleder seg til å ta på olabukser, bare en annen måte å si at man er slank. Anonymkode: 30a5c...887 Det stemmer jo ikke😂man kjøper vel klær som passer uansett størrelse. Noen ganger blir det for dumt, altså. Anonymkode: f9209...76c
Anonym bruker Skrevet 7. september #30 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (5 timer siden): Dette har vi vært gjennom før. Slanke mennesker synes olabukser er deilig å ha på. Mindre slanke mennesker synes olabukser er stramt å ha på. Ergo er det å si at man gleder seg til å ta på olabukser, bare en annen måte å si at man er slank. Anonymkode: 30a5c...887 Jeg "bor" i jeans, og jeg er definitivt ikke slank. Men jeg har bukser som passer, og som er riktig gode å ha på. Anonymkode: aa784...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå