Anonym bruker Skrevet 6. september #1 Skrevet 6. september Har vært i konfirmasjon i dag, hadde på bunad og vi ble sittene å snakke om hvor godt det skulle være å komme hjem å få av seg bundaden og få på seg noe annet. De fleste sier at det blir joggebuksa resten av kvelden. Men jeg skifter til jeans når jeg kommer hjem og bare skal slappe av på sofaen. Er det veldig rart? Anonymkode: 04c9a...71a
Anonym bruker Skrevet 6. september #2 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Har vært i konfirmasjon i dag, hadde på bunad og vi ble sittene å snakke om hvor godt det skulle være å komme hjem å få av seg bundaden og få på seg noe annet. De fleste sier at det blir joggebuksa resten av kvelden. Men jeg skifter til jeans når jeg kommer hjem og bare skal slappe av på sofaen. Er det veldig rart? Anonymkode: 04c9a...71a Jeg synes ikke jeans er avslappende, skjønner ikke helt at noen synes det, men rart er det jo ikke, det er bare forkjellig smak. Her hadde det blitt joggebukse eller en annen type løs bukse uten glidelås og knapp. Anonymkode: 2ed08...aef
Anonym bruker Skrevet 6. september #3 Skrevet 6. september Jeg tenker det er smak og behag. Jeg, i likhet med deg, ville ha skiftet til jeans Anonymkode: 5eb07...4a4
Anonym bruker Skrevet 6. september #4 Skrevet 6. september Jeg bruker også jeans, mens mannen bruker en pysjbukse. Anonymkode: 3cf50...79b
Anonym bruker Skrevet 6. september #5 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Har vært i konfirmasjon i dag, hadde på bunad og vi ble sittene å snakke om hvor godt det skulle være å komme hjem å få av seg bundaden og få på seg noe annet. De fleste sier at det blir joggebuksa resten av kvelden. Men jeg skifter til jeans når jeg kommer hjem og bare skal slappe av på sofaen. Er det veldig rart? Anonymkode: 04c9a...71a Ja, det er rart. DONGERIBUKSER er ikke like komfortabelt å gå i som joggebukse eller pysj. Anonymkode: e3165...c64
Anonym bruker Skrevet 6. september #6 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Ja, det er rart. DONGERIBUKSER er ikke like komfortabelt å gå i som joggebukse eller pysj. Anonymkode: e3165...c64 Du syns ikke det er komfortabelt. Hva HI syns er vel opp til henne? Anonymkode: 5eb07...4a4
Anonym bruker Skrevet 6. september #7 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du syns ikke det er komfortabelt. Hva HI syns er vel opp til henne? Anonymkode: 5eb07...4a4 Hi spør jo da..... Anonymkode: 2ed08...aef
Anonym bruker Skrevet 6. september #8 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Har vært i konfirmasjon i dag, hadde på bunad og vi ble sittene å snakke om hvor godt det skulle være å komme hjem å få av seg bundaden og få på seg noe annet. De fleste sier at det blir joggebuksa resten av kvelden. Men jeg skifter til jeans når jeg kommer hjem og bare skal slappe av på sofaen. Er det veldig rart? Anonymkode: 04c9a...71a Rart er det jo ikke. Du slapper av i det du synes er komfortabelt med. Å få på seg bunad er stas, men å gå i bunad en hel dag og kanskje mett i tillegg så er det alltid godt å få deg av Anonymkode: 3fb28...fc0
Anonym bruker Skrevet 6. september #9 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Ja, det er rart. DONGERIBUKSER er ikke like komfortabelt å gå i som joggebukse eller pysj. Anonymkode: e3165...c64 For deg ja, men ikke for HI hadde hun synes jeans var ukomfortabelt hadde hun ikke hatt den på. Jeg går aldri i pysj hjemme. Komfortabelt ja, men liker ikke så som en slask Anonymkode: 3fb28...fc0
Anonym bruker Skrevet 6. september #10 Skrevet 6. september Olabukser orker jeg ikke. Akkuart nå har jeg på meg en blå velur bukse, med en fin topp. Mannen går med joggebukse/ pysjbukse. Hvorfor ha det stivt når man kan ha det behagelig. Anonymkode: 13f1d...91e
Anonym bruker Skrevet 6. september #11 Skrevet 6. september 42 minutes ago, Anonym bruker said: Rart er det jo ikke. Du slapper av i det du synes er komfortabelt med. Å få på seg bunad er stas, men å gå i bunad en hel dag og kanskje mett i tillegg så er det alltid godt å få deg av Anonymkode: 3fb28...fc0 Bunad er veldig fint og alltid stas å få på, men må si at etter en lang dag i en stram, varm kløende bunad var det enda bedre å få den av enn å ta den på😆 Anonymkode: 04c9a...71a
Anonym bruker Skrevet 6. september #12 Skrevet 6. september 1 hour ago, Anonym bruker said: Ja, det er rart. DONGERIBUKSER er ikke like komfortabelt å gå i som joggebukse eller pysj. Anonymkode: e3165...c64 40 minutes ago, Anonym bruker said: Olabukser orker jeg ikke. Akkuart nå har jeg på meg en blå velur bukse, med en fin topp. Mannen går med joggebukse/ pysjbukse. Hvorfor ha det stivt når man kan ha det behagelig. Anonymkode: 13f1d...91e Jeg er nok litt rar, tar som regel på jeans med engang jeg står opp altså før jeg drikker kaffe også går å fikser meg på badet og tar av jeansen igjen da. Er alene også så ingen jeg skal pynte meg for trives bare best i jeans🙂 Anonymkode: 04c9a...71a
Anonym bruker Skrevet 6. september #13 Skrevet 6. september Bunaden skal på i morgen, og det blir stas. Litt styr å få den på, og den veier totalt sett mye. Når jeg kommer hjem i morgen kveld, så blir det en myk og behagelig jeans resten av kvelden. Anonymkode: aa784...124
Anonym bruker Skrevet 6. september #14 Skrevet 6. september Det da helt opp til deg selv! Jeg elsker å slenge på meg en myk god "joggebukse" eller noe lignende, til og med pysjbukse noen ganger når jeg kommer hjem, men hva du liker / trives med å gå i er da opp til deg. Anonymkode: 8ed67...3e8
Anonym bruker Skrevet 6. september #15 Skrevet 6. september 36 minutes ago, Anonym bruker said: Bunaden skal på i morgen, og det blir stas. Litt styr å få den på, og den veier totalt sett mye. Når jeg kommer hjem i morgen kveld, så blir det en myk og behagelig jeans resten av kvelden. Anonymkode: aa784...124 Synes det er veldig behaglig å bare ligge på sofan kun jeans og en litt stor t-shirt, ikke noe bh eller sokker😄 Anonymkode: 04c9a...71a
Anonym bruker Skrevet 6. september #16 Skrevet 6. september 30 minutes ago, Anonym bruker said: Det da helt opp til deg selv! Jeg elsker å slenge på meg en myk god "joggebukse" eller noe lignende, til og med pysjbukse noen ganger når jeg kommer hjem, men hva du liker / trives med å gå i er da opp til deg. Anonymkode: 8ed67...3e8 Ja gjør så klart det jeg trives med, ville bare høre om det er rart😄 Anonymkode: 04c9a...71a
Anonym bruker Skrevet 6. september #17 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har vært i konfirmasjon i dag, hadde på bunad og vi ble sittene å snakke om hvor godt det skulle være å komme hjem å få av seg bundaden og få på seg noe annet. De fleste sier at det blir joggebuksa resten av kvelden. Men jeg skifter til jeans når jeg kommer hjem og bare skal slappe av på sofaen. Er det veldig rart? Anonymkode: 04c9a...71a Ja, det er jo ikke mye behagelig å ha på. Anonymkode: dd6c6...d09
Anonym bruker Skrevet 6. september #18 Skrevet 6. september Er det så rart hvis du er fornøyd med det? Drit i hva som er rart. Anonymkode: 5bd03...bbd
Anonym bruker Skrevet 6. september #19 Skrevet 6. september Av og til behagelige jeans, av og til kosebukse. Men jeansen må være helt nyvasket, jeg vil ikke sitte i sofaen med en bukse jeg har sittet på «fremmede» steder med. Anonymkode: 4c00b...697
Anonym bruker Skrevet 7. september #20 Skrevet 7. september Jeg vil tro det er mange flere som bruker joggebukse som avslappet bukse. Selv tar jeg av meg jeansen når jeg kommer hjem og tar på meg joggebukse. Men hvis du synes jeans er avslappet er jo det din «kosebukse». Anonymkode: 6bb3b...0e2
Anonym bruker Skrevet 7. september #21 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (11 timer siden): Du syns ikke det er komfortabelt. Hva HI syns er vel opp til henne? Anonymkode: 5eb07...4a4 Jeg svarer bare på det hun spør om din tosk. Anonymkode: e3165...c64
Anonym bruker Skrevet 7. september #22 Skrevet 7. september Jeans er mitt koseplagg, selvfølgelig komfortable jeans da. Men om jeg har vært ute og vært «pyntet» bytter jeg til jeans når jeg kommer hjem. Så det er vel smak og behag. Jeg går ikke i joggebukse om jeg ikke skal jogge. Anonymkode: 61eb4...7ab
Anonym bruker Skrevet 7. september #23 Skrevet 7. september Jeg tror de som sier jeans er ubehagelig bruker helt andre jeans enn meg. Ja, jeg er enig i at en tykk jeansbukse uten stretch er "hard" å ha på seg. Jeg prøvde en vintage 501 bukde for ikke lenge siden og kunne aldri brukt en sånn bukse i dag (selv om det ser bra ut når du står rett opp og ned foran speilet). Ble helt forundret over hvor tykk og stiv den var. Jeg bruker jeans som er ganske tynne i stoffet, helt myke og med masse stretch. Finnes ikke ubehagelig å gå i. Anonymkode: 3cf50...79b
Anonym bruker Skrevet 7. september #24 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeans er mitt koseplagg, selvfølgelig komfortable jeans da. Men om jeg har vært ute og vært «pyntet» bytter jeg til jeans når jeg kommer hjem. Så det er vel smak og behag. Jeg går ikke i joggebukse om jeg ikke skal jogge. Anonymkode: 61eb4...7ab Jeg er også sånn som går i jeans "døgnet rundt". Eier 2 kjoler, bunand og resten jeg har er jeans. Bruker treningstights på trening, men hadde det vært innafor å trene i jeans hadde jeg sikkert gjort det Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg tror de som sier jeans er ubehagelig bruker helt andre jeans enn meg. Ja, jeg er enig i at en tykk jeansbukse uten stretch er "hard" å ha på seg. Jeg prøvde en vintage 501 bukde for ikke lenge siden og kunne aldri brukt en sånn bukse i dag (selv om det ser bra ut når du står rett opp og ned foran speilet). Ble helt forundret over hvor tykk og stiv den var. Jeg bruker jeans som er ganske tynne i stoffet, helt myke og med masse stretch. Finnes ikke ubehagelig å gå i. Anonymkode: 3cf50...79b Enig at type 501 i 100% bomull er ubehagelige når de er nye eller nyvasket, men etter noen timer blir ganske behagelige. Bruker sånne jeans flere ganger i ukens fra morgen til kveld Anonymkode: 99014...26b
Anonym bruker Skrevet 7. september #25 Skrevet 7. september Det gjorde jeg også i mange år........til jeg oppdaget kosebukser. Anonymkode: 48bb3...784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå