Anonym bruker Skrevet 6. september #1 Skrevet 6. september Jeg og mannen var hos min søster på fest i går. Min mann og jeg er 44 år gamle. Han satt og snakket med noen yngre damer på rundt 35-36 år ca. Han hold hånden sin på kneet til hun ene han snakket med. Kun på kneet. Etterpå så hørte jeg at de syntes han var creepy og viste en form for hersketeknikk fordi han holdt hånden sin på kneet til hun han pratet med. Er det virkelig ikke mer som skal til? En hånd på kneet, og man viser hersketeknikk og er creepy? Hva mener dere andre? Anonymkode: 3ae2c...b76
Gladjente00 Skrevet 6. september #2 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg og mannen var hos min søster på fest i går. Min mann og jeg er 44 år gamle. Han satt og snakket med noen yngre damer på rundt 35-36 år ca. Han hold hånden sin på kneet til hun ene han snakket med. Kun på kneet. Etterpå så hørte jeg at de syntes han var creepy og viste en form for hersketeknikk fordi han holdt hånden sin på kneet til hun han pratet med. Er det virkelig ikke mer som skal til? En hånd på kneet, og man viser hersketeknikk og er creepy? Hva mener dere andre? Anonymkode: 3ae2c...b76 Jeg tenker mer hvorfor hadde han handa på kneet til ei annen dame? Å drive å ta på noen andre når man er sammen med andre er mer ekkelt mener jeg
Anonym bruker Skrevet 6. september #3 Skrevet 6. september En dame han ikke kjente fra før? Jeg tror jeg også hadde reagert litt om en man jeg møtte på fest kom og la hånden på meg sånn, det er da ikke vanlig å gjøre... Anonymkode: 09163...c2c
Anonym bruker Skrevet 6. september #4 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (4 minutter siden): En dame han ikke kjente fra før? Jeg tror jeg også hadde reagert litt om en man jeg møtte på fest kom og la hånden på meg sånn, det er da ikke vanlig å gjøre... Anonymkode: 09163...c2c De kjenner hverandre. Han er er kompis med broren hennes. Gladjente00 skrev (17 minutter siden): Jeg tenker mer hvorfor hadde han handa på kneet til ei annen dame? Å drive å ta på noen andre når man er sammen med andre er mer ekkelt mener jeg Ok. Anonymkode: 3ae2c...b76
Anonym bruker Skrevet 6. september #5 Skrevet 6. september 1 hour ago, Anonym bruker said: De kjenner hverandre. Han er er kompis med broren hennes. Fortsatt eksremt rart å sitte å ta slik på andre Anonymkode: 38857...19b
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 18:40 #6 Skrevet lørdag kl 18:40 Anonym bruker skrev (1 time siden): De kjenner hverandre. Han er er kompis med broren hennes. Anonymkode: 3ae2c...b76 Jeg synes fremdeles det er en rar ting å gjøre. Jeg og mannen min har mange mannlige venner og jeg kan få både klem og en dans, men tror aldri noen har sittet og holdt meg på kne når vi har snakket sammen. Jeg tror også jeg ville opplevd det litt nedlatende på en måte. Anonymkode: 09163...c2c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:25 #7 Skrevet lørdag kl 19:25 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg og mannen var hos min søster på fest i går. Min mann og jeg er 44 år gamle. Han satt og snakket med noen yngre damer på rundt 35-36 år ca. Han hold hånden sin på kneet til hun ene han snakket med. Kun på kneet. Etterpå så hørte jeg at de syntes han var creepy og viste en form for hersketeknikk fordi han holdt hånden sin på kneet til hun han pratet med. Er det virkelig ikke mer som skal til? En hånd på kneet, og man viser hersketeknikk og er creepy? Hva mener dere andre? Anonymkode: 3ae2c...b76 Jeg hadde ikke likte det. Skjønner deg godt. Anonymkode: 79610...72a
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:41 #8 Skrevet lørdag kl 19:41 Syns det høres rart ut. Da lærer han vel til neste gang. Anonymkode: d1bf1...e57
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:45 #9 Skrevet lørdag kl 19:45 Å holde på kneet slik er ganske intimt, og jeg skjønner at det ble reagert på. Anonymkode: ddaec...6ea
PartyOfFour Skrevet lørdag kl 20:05 #10 Skrevet lørdag kl 20:05 Man holder bare hånden på kneet til noen man flørter med
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:31 #11 Skrevet lørdag kl 20:31 Hm, jeg har opplevd at noen har hatt hånden på ryggen min f eks, det er litt forskjell på de som har gjort det. Noen merker du er litt pågående, andre er tett på av natur. Så jeg har venner hvor det ville vært helt naturlig, men andre venner hvor jeg ville lurt på om det har rablet fordi det er så unaturlig. Kanskje lurt at mannen din er litt mer bevisst på hvor godt han kjenner noen rundt egen væremåte. Ikke fordi jeg tror han er creepy, men alle er ikke like og du blr kjenne intimsonen til den du holder på ryggen, eller kneet eller gir en klem. Anonymkode: b25fb...7b0
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:35 #12 Skrevet lørdag kl 20:35 Ut fra hva du sier, så høres han ikke spesielt creepy ut, men hvorfor holde hånda på kneet? Ja, han utviser en form for hersketeknikk på den måten, selv om han antakelig slett ikke mente det. Håper han har lært, da. Han kan holde hendene sine for seg selv, tenker jeg. Anonymkode: 47492...0fd
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:41 #13 Skrevet lørdag kl 20:41 PartyOfFour skrev (28 minutter siden): Man holder bare hånden på kneet til noen man flørter med Neida. Har kompiser som kan gjøre det med hverandre, de er absolutt både heterofile og godt gift på hver sin kant. Alt avhenger av setting og relasjon. Men en grei regel å ha i bakhodet er at det er den som er mer frigjort rundt fysisk kontakt som bør være sikker på at den andre ikke opplever det ubehagelig når en tråkker innenfor intimgrensen. I denne situasjonen kan en vel gjøre kort prosess på snakk og synsing. Han kan jo si beklager til vedkommende, forstår at du opplevde det som ubehagelig. Det var ikke ment slik fra min side, men jeg respekterer det og skal selvfølgelig ikke gjenta det. Da bør jo alle være ganske ferdig med den saken, tenker nå jeg. Anonymkode: b25fb...7b0
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:42 #14 Skrevet lørdag kl 20:42 Folk tåler ingenting nå til dags. Anonymkode: 1d45d...cb5
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 21:05 #15 Skrevet lørdag kl 21:05 Det er jo en slags hersketeknikk. Ved å holde hånden sin på kneet hennes holder han også på hennes oppmerksomhet. Det skal noe til for henne å snu seg bort og snakke med noen andre mens han holder tak i henne. Anonymkode: d7b6b...db3
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 21:30 #16 Skrevet lørdag kl 21:30 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det er jo en slags hersketeknikk. Ved å holde hånden sin på kneet hennes holder han også på hennes oppmerksomhet. Det skal noe til for henne å snu seg bort og snakke med noen andre mens han holder tak i henne. Anonymkode: d7b6b...db3 Det er jo uhøflig å snu seg bort hvis noen snakker til deg. Anonymkode: ddaec...6ea
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:30 #17 Skrevet søndag kl 07:30 Jeg oppfatter det som en flørt, alt for intimt. Anonymkode: 52cf2...a0c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:40 #18 Skrevet søndag kl 07:40 Ja, creepy. Jeg hadde mislikt kraftig om folk jeg hadde en samtale med drev og tok på meg. Anonymkode: 23c3b...396
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:37 #19 Skrevet søndag kl 08:37 Hvorfor i huleste skal han holde hånda på kroppen hennes? Helt unaturlig i en vanlig samtale. Jeg ville opplevd det creepy ja. Jeg holder verken familie eller venner på kneet når vi snakker sammen, og ville trukket meg unna hvis noen hadde gjort det til meg. Det handler ikke om at jeg ikke TÅLER at noen tar på meg - men jeg TÅLER ikke signalene de da sender ut. Anonymkode: 82e09...b73
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:40 #20 Skrevet søndag kl 08:40 Greit, da har jeg fått svar på det jeg lurte på. Vil ta dette opp med ham. Vet at han ikke mente noe med det, men likevel. Signaler og det der. Takk for svar. Hi Anonymkode: 3ae2c...b76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå