Østerdølen Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Siste meningsmåling som kom nå, viser at Støre og Ap leder med god margin. Da håper jeg virkelig dette slår til på mandagen, og "notorisk løgner- Sylvi" kan trekke seg stille og rolig tilbake og la botoxen og fillerene gå ut av ansiktet.
Lessismore Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Østerdølen skrev (33 minutter siden): Siste meningsmåling som kom nå, viser at Støre og Ap leder med god margin. Da håper jeg virkelig dette slår til på mandagen, og "notorisk løgner- Sylvi" kan trekke seg stille og rolig tilbake og la botoxen og fillerene gå ut av ansiktet. Hva er hensikten med karakteristikkene av Sylvi?
Julifrøken Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Det var en unødvendig og barnslig karakteristikk. Men gratulerer til deg. Det blir jo helt supert å få Trond Giske som minister også.
Lus Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Østerdølen skrev (1 time siden): Siste meningsmåling som kom nå, viser at Støre og Ap leder med god margin. Da håper jeg virkelig dette slår til på mandagen, og "notorisk løgner- Sylvi" kan trekke seg stille og rolig tilbake og la botoxen og fillerene gå ut av ansiktet. Jeg tenker på en måte at det ikke er så dumt. Det er et klart skifte i konservativ retning blandt de unge. Det så man ikke minst tydelig ved årets skolevalg. Helt utenkelig for bare noen år siden. Jeg tror at 4 nye år med økt innvandring, økte skatter og avgifter og generelt en politikk som langsomt kveler den norske middelklassen, så vil muligheten for en ren FrP-Høyre (eventuelt KrF) regjering, åpne seg. Tradisjonelt har jo skolevalgene vist vei for den vanlige politikken.
Lessismore Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Lus skrev (8 minutter siden): Jeg tenker på en måte at det ikke er så dumt. Det er et klart skifte i konservativ retning blandt de unge. Det så man ikke minst tydelig ved årets skolevalg. Helt utenkelig for bare noen år siden. Jeg tror at 4 nye år med økt innvandring, økte skatter og avgifter og generelt en politikk som langsomt kveler den norske middelklassen, så vil muligheten for en ren FrP-Høyre (eventuelt KrF) regjering, åpne seg. Tradisjonelt har jo skolevalgene vist vei for den vanlige politikken. Det tenker jeg og. Skulle det ikke skje nå, skjer det bare hardere om fire år. Og da har folk fått enda fire år på å føle Ap-styret på kroppen i form av svekket kjøpekraft og mer ungdomskriminalitet. Men jeg har et lite håp om regjeringsskifte likevel jeg da, selv om nrk hevder at meningsmålingene deres sier noe annet.
Østerdølen Skrevet 5 timer siden Forfatter #6 Skrevet 5 timer siden Lessismore skrev (1 time siden): Hva er hensikten med karakteristikkene av Sylvi? Samme som de som argumenterte her inne om at Støre brukte dødsfallet til barnebarnet for å sanke stemmer...
frogger Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden 8 minutes ago, Østerdølen said: Samme som de som argumenterte her inne om at Støre brukte dødsfallet til barnebarnet for å sanke stemmer... Nei det er faktisk det samme, du går her på utseendet til en person. Man kan være uening i politikken og handlingene til en person, men å gå på utseendet er lavmål. (Trodde faktisk bedre om deg)
Østerdølen Skrevet 5 timer siden Forfatter #8 Skrevet 5 timer siden (endret) frogger skrev (22 minutter siden): Nei det er faktisk det samme, du går her på utseendet til en person. Man kan være uening i politikken og handlingene til en person, men å gå på utseendet er lavmål. (Trodde faktisk bedre om deg) Nei, her inne har det gått på "Landssviker-Jonas", "Juge-Jonas", i flere uker. Og ikke minst det aller styggeste slaget under beltestedet (noe som er 100 ganger styggere enn å kommentere utseende), nemlig at når Støre ble intervjuet og fortalte at han var i sorg fordi barnebarnet døde, var det flere her inne som mente at dette var kun for å senke sympatistemmer. Andre mente at han skulle ti stille siden sønnen (barnets far) var under etterforskning. Er ikke DET stygt, vet ikke jeg. Jeg følger bare normen her inne for tiden. Og forresten, jeg kommenterte ikke utseende hennes. Jeg kommenterte at hun helt klart har brukt botox og fillere før valgkampen. Endret 5 timer siden av Østerdølen
frogger Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden 6 minutes ago, Østerdølen said: Nei, her inne har det gått på "Landssviker-Jonas", "Juge-Jonas", i flere uker. Og ikke minst det aller styggeste slaget under beltestedet (noe som er 100 ganger styggere enn å kommentere utseende), nemlig at når Støre ble intervjuet og fortalte at han var i sorg fordi barnebarnet døde, var det flere her inne som mente at dette var kun for å senke sympatistemmer. Andre mente at han skulle ti stille siden sønnen (barnets far) var under etterforskning. Er ikke DET stygt, vet ikke jeg. Jeg følger bare normen her inne for tiden. Og forresten, jeg kommenterte ikke utseende hennes. Jeg kommenterte at hun helt klart har brukt botox og fillere før valgkampen. Er ikke dette å kommentere utseendet? " Sylvi kan trekke seg stille og rolig tilbake og la botoxen og fillerene gå ut av ansiktet."
Østerdølen Skrevet 5 timer siden Forfatter #10 Skrevet 5 timer siden frogger skrev (Akkurat nå): Er ikke dette å kommentere utseendet? " Sylvi kan trekke seg stille og rolig tilbake og la botoxen og fillerene gå ut av ansiktet." Nei, jeg har ikke kommentert utseende i det hele tatt! Jeg kommenterte at hun har brukt botox, noe hun ikke trenger siden hun mest sannsynlig ikke blir Statsminister. Hvor i min kommentar har jeg beskrevet utseende hennes da?
frogger Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden 1 minute ago, Østerdølen said: Nei, jeg har ikke kommentert utseende i det hele tatt! Jeg kommenterte at hun har brukt botox, noe hun ikke trenger siden hun mest sannsynlig ikke blir Statsminister. Hvor i min kommentar har jeg beskrevet utseende hennes da? Det er jo det du gjør 100% i den setningen du skrev, og det vet du selv også
Østerdølen Skrevet 4 timer siden Forfatter #12 Skrevet 4 timer siden frogger skrev (2 minutter siden): Det er jo det du gjør 100% i den setningen du skrev, og det vet du selv også Slutt å lyv!Jeg har ikke kommentert utseende på noe vis!Hadde jeg skrevet "botox i det stygge ansiktet" hadde jeg kommentert utseende. Det gjorde jeg ikke. Jeg synes bare det er litt morsomt at du flyr i flint over en kommentar om botox, mens det er helt ok at andre shamer Støre fordi han er i sorg etter at barnebarnet døde.
frogger Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden Just now, Østerdølen said: Slutt å lyv!Jeg har ikke kommentert utseende på noe vis!Hadde jeg skrevet "botox i det stygge ansiktet" hadde jeg kommentert utseende. Det gjorde jeg ikke. Jeg synes bare det er litt morsomt at du flyr i flint over en kommentar om botox, mens det er helt ok at andre shamer Støre fordi han er i sorg etter at barnebarnet døde. Har ikke skrevet at det er ok med Støre. Men ja jeg synes kommetarer om utseendet er mye verre enn kommentarer om handlingene til folk Hvis noen lyver her er det jo deg, du har skrevet unødvendig om utseendet og jeg har rapporert tråden. Ha en god lørdagskveld for øvrig
Østerdølen Skrevet 4 timer siden Forfatter #14 Skrevet 4 timer siden frogger skrev (Akkurat nå): Har ikke skrevet at det er ok med Støre. Men ja jeg synes kommetarer om utseendet er mye verre enn kommentarer om handlingene til folk Hvis noen lyver her er det jo deg, du har skrevet unødvendig om utseendet og jeg har rapporert tråden. Ha en god lørdagskveld for øvrig Ja, det må du bare mene.
frogger Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden 4 minutes ago, Østerdølen said: Ja, det må du bare mene. Jepp det kan jeg
Østerdølen Skrevet 4 timer siden Forfatter #16 Skrevet 4 timer siden frogger skrev (2 minutter siden): Jepp det kan jeg Jepp det kan du.
thricane Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Østerdølen skrev (4 timer siden): Samme som de som argumenterte her inne om at Støre brukte dødsfallet til barnebarnet for å sanke stemmer... Gratulerer med å synke ned på det nivået 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå