Gå til innhold

Nabokjerringa flørter

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 av nabo kjerringene driver å flørte med med mannen min hele tiden. Jeg sier det til men han men han skjønner det ikke. De driver å går i veien for han når han skal kjøre og skal snakke med han. Ringer på for å få hjelp til noe osv. jeg sier til han at jeg liker det ikke og synst det er ganske irriterende. Min mann jobber hardt på jobb og ute, deres mener gjør ikke like mye. Hva tenker dere om dette? Hadde dere brydd dere? Sa til han at jeg trur ikke at han synest at det hadde vert greit viss deres menner hadde gjort dette mot meg, tatt bilde av meg i hagen osv.. 

Anonymkode: 57f5f...6db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går en grense selvsagt, det kan bli ganske dumt. Som mann ville min reaksjon vært avhengig av hvordan kona oppførte seg. Hvis jeg stolte på henne ville jeg køddet med det, og tenkt at det var litt kult at andre menn er misunnelige på meg. Men jeg ville nok helst vært det foruten.

Anonymkode: 46f79...22a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det går en grense selvsagt, det kan bli ganske dumt. Som mann ville min reaksjon vært avhengig av hvordan kona oppførte seg. Hvis jeg stolte på henne ville jeg køddet med det, og tenkt at det var litt kult at andre menn er misunnelige på meg. Men jeg ville nok helst vært det foruten.

Takk for svar fra en mann☺️ ja stoler jo selvfølgelig på mannen min men jeg kjenner jeg blir bare så provosert. Voksne damer med små unger.. 

Skrevet

Av alle ting å bli snurpete over...

Anonymkode: 677f3...fb4

Skrevet

Jeg tenker det er opp til min mann å sette de grensene selv. Men ta bilde av han? Seriøst? De tar bilder av han mens han jobber i hagen. 

Anonymkode: d4951...2f9

Skrevet

De går i veien når han skal kjøre og snakker med han? Og det gjør deg sur?

Vær nå glad for at han har valgt deg og la de patetiske damene dumme seg ut i fred. 

Anonymkode: 774e3...6ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tenker det er opp til min mann å sette de grensene selv. Men ta bilde av han? Seriøst? De tar bilder av han mens han jobber i hagen. 

Ja, så sender de det bildet til han. Eller står å banker i vinduet

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

De går i veien når han skal kjøre og snakker med han? Og det gjør deg sur?

Vær nå glad for at han har valgt deg og la de patetiske damene dumme seg ut i fred. 

Anonymkode: 774e3...6ac

Ja altså en hendelse som dette utgjør ikke min frustrasjon i sin helhet.. det er jo totalen av alt som blir ett irritasjonsmoment. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

2 av nabo kjerringene driver å flørte med med mannen min hele tiden. Jeg sier det til men han men han skjønner det ikke. De driver å går i veien for han når han skal kjøre og skal snakke med han. Ringer på for å få hjelp til noe osv. jeg sier til han at jeg liker det ikke og synst det er ganske irriterende. Min mann jobber hardt på jobb og ute, deres mener gjør ikke like mye. Hva tenker dere om dette? Hadde dere brydd dere? Sa til han at jeg trur ikke at han synest at det hadde vert greit viss deres menner hadde gjort dette mot meg, tatt bilde av meg i hagen osv.. 

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 342c9...ee6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, så sender de det bildet til han. Eller står å banker i vinduet

😳 Det synes han er helt greit? Jeg ville opplevd det som skikkelig creepy om naboen gjorde det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

😳 Det synes han er helt greit? Jeg ville opplevd det som skikkelig creepy om naboen gjorde det. 

Han bryr seg ikke og ler bare av d

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er like rart i min verden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Ja, for det er akseptabelt når det er den veien. Men gud forby om det hadde vært to menn som hadde flørtet med en dame på akkurat samme måte. Det hadde blitt drama uten sidestykke... Bare nevner det. 

Anonymkode: 342c9...ee6

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Det er like rart i min verden. 

Det er det i min verden også. Hvis dere stoler på hverandre burde det heller gi begge selvtillit. For meg høres det ut som at de to nabokjerringene er umodne fjols som ønsker å kødde med både deg og mannen din. Du må få mannen din til å være avvisende, det virker som han er med på dette til en viss grad, han håndterer det også som en dust.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...