Gå til innhold

Hvor ofte gråter du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og se bort fra alvorlig sykdom og dødsfall når du svarer.

Anonymkode: 169f0...a96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden. Ved film eller serie som berører, annenhver måned kanskje? 
Sykdom og dødsfall ellers, to ganger dette året på jobb på grunn av maktesløshet ovenfor et barn jeg jobber med. 

Anonymkode: 3bd32...1c0

Skrevet

Aldri

Anonymkode: f6f28...c76

Skrevet

Veldig sjelden.

Sist det kom noen tårer var vel i våres da datteren min fortalte at hun var gravid, det var gledestårer altså. 

Anonymkode: 83634...141

Skrevet

Svært sjelden. Er vel 1 år siden sist. Gråt etter å ha blitt utsatt for grov fysisk vold på jobb 

Anonymkode: c3d5c...f28

Skrevet

Nesten daglig.

Anonymkode: 7349d...ebd

Skrevet

ofte. jeg er veldig lettrørt og emosjonell

Anonymkode: 81b4d...955

Skrevet

Svært sjelden.

Det ble litt vanskelig å synge med på en av salmene i pappas begravelse i mai, men ellers er det svært sjelden jeg kjenner på tårer. 

Jeg er overhodet ikke lettrørt, og det er så innmari mye "småtteri" som ikke betyr noe når du selv er så ufattelig heldig at du lever. 

Anonymkode: 4401f...797

Skrevet

Nesten aldri. Jeg er lettrørt og får ofte tårer i øynene, men det er ikke å gråte. 

Anonymkode: cdd2b...e99

Skrevet

Litt hver dag. Haha. 

Har endel sykdommer, men bortifra det kan det komme tårer av filmer, takknemlighet. 

Går ikke å griner hele tiden, men kanskje ett par ganger i uka. 

Anonymkode: 1ceef...65a

Skrevet

Ofte, men sjelden av sorg eller smerte. Jeg gråter av bøker og av filmer, og jeg er lettrørt. Var i begravelse forrige uke, da gråt jeg av tanken på ungdommene som hadde mistet moren sin, og av tanken på at det kunne vært mine. Og jeg har grått når jeg har snakket om det etterpå. Jeg gråt av glede i går fordi sønnen min endelig er inkludert i en russegruppe etter to traurige år på VGS. 

Skrevet

Ofte, noen ganger oftere enn andre. Men er kronisk syk og reagere fort på hormonelle endringer Itillegg. Men jobber med det. Dette året har vært tøffere psykisk emosjonelt for meg. Ikke depresjon men mistet mer selvtillit og blitt litt mer sjalu og overtenking

Anonymkode: 49115...a7e

Skrevet

Gråt sist da Ozzy døde, ordentlig. Men hender jeg blir litt blank i øya når jeg hører en fin sang, skal innrømme det. Ellers er kranene ganske stengt. 

Skrevet

Jeg gråter i hvert fall noen ganger i uken. Ikke fordi jeg er så veldig trist, jeg er bare veldig følsom og kjenner lett på alle følelser. Å gråte er nesten like vanlig for meg som å le.

Mannen min har bare grått to ganger siden jeg traff ham i 1999 😅. Så vi er i hver vår ende av skalaen, kan du si.

Skrevet
Iiiiik skrev (23 timer siden):

Ofte, men sjelden av sorg eller smerte. Jeg gråter av bøker og av filmer, og jeg er lettrørt. Var i begravelse forrige uke, da gråt jeg av tanken på ungdommene som hadde mistet moren sin, og av tanken på at det kunne vært mine. Og jeg har grått når jeg har snakket om det etterpå. Jeg gråt av glede i går fordi sønnen min endelig er inkludert i en russegruppe etter to traurige år på VGS. 

❤️

Anonymkode: 9277b...6da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...