Anonym bruker Skrevet 5. september #1 Skrevet 5. september Etter flere forsøk og endt opp med menn som er drittsekker (sorry) men utrolig mange av de som bare vil ha seg og ha uforpliktende forhold. Eller viser seg å være noe annet enn det jeg trodde. Men nå skal jeg møte en sykepleier, han er utdannet nevrolog. Jeg er noe helt annet, så forstår ikke at han vil treffe ei som er uten utdanning og bachelor. Men jeg kjenner en god følelse på han her og vi skal gå tur i helgen. Noen håp for meg tro? 😄🫶 Anonymkode: 64271...c92
Anonym bruker Skrevet 6. september #2 Skrevet 6. september En sykepleier som er utdannet nevrolog? En nevrolog er en lege. Utover det er det ikke alle som bryr seg om utdanninga til den de møter, blir forelska i osv. Ikke alle er så grunne. Anonymkode: 47bfc...079
Anonym bruker Skrevet 6. september #3 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): En sykepleier som er utdannet nevrolog? En nevrolog er en lege. Utover det er det ikke alle som bryr seg om utdanninga til den de møter, blir forelska i osv. Ikke alle er så grunne. Anonymkode: 47bfc...079 Ja, her skurrer det, sykepleier og nevrolog.. skjønner forsåvidt ikke at noen orker datingapper. Bortkastet tid og 👎 for selvtilliten. Anonymkode: 9a5c6...46e
Anonym bruker Skrevet 6. september #4 Skrevet 6. september Godt utdannede eller menn med mye penger bryr seg ikke om hva daten jobber med. Anonymkode: 5b7ba...695
Anonym bruker Skrevet 6. september #5 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (6 timer siden): Godt utdannede eller menn med mye penger bryr seg ikke om hva daten jobber med. Anonymkode: 5b7ba...695 Det stemmer. Anonymkode: b9555...15c
Anonym bruker Skrevet 6. september #6 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (9 timer siden): Ja, her skurrer det, sykepleier og nevrolog.. skjønner forsåvidt ikke at noen orker datingapper. Bortkastet tid og 👎 for selvtilliten. Anonymkode: 9a5c6...46e !Ups! Jeg misforstod visst😄 Han er sykepleier og IKKE nevrolog. Sånn : rettet! Traff han idag og var på tur i fem hele timer. Han tok omveier for å være lengre med meg, positivt. Han gledet seg, sa han, til å treffe meg imorgen. Kan jeg ta dette som et godt første inntrykk? Jeg har nailet første datene tålig bra før også men ekstra god følelse denne gangen. Håper jeg ikke blir skuffet. Så rolig og snill fyr... Sa til meg selv for noen uker siden st jeg så gjerne skulle truffet en omsorgsperson og idag traff jeg en, håper det går videre 🫶🤞🤞 Anonymkode: 64271...c92
Anonym bruker Skrevet 6. september #7 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (8 timer siden): Godt utdannede eller menn med mye penger bryr seg ikke om hva daten jobber med. Anonymkode: 5b7ba...695 Han er godt utdannet men tror han tjener sånn helt ok. Jeg føler bare de fleste sykepleiere finner sykepleiere. Ikke noe så lavutdannet som meg Anonymkode: 64271...c92
Anonym bruker Skrevet 7. september #8 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (12 timer siden): Han er godt utdannet men tror han tjener sånn helt ok. Jeg føler bare de fleste sykepleiere finner sykepleiere. Ikke noe så lavutdannet som meg Anonymkode: 64271...c92 Sykepleier er en helt ordinær utdannelse og jeg kan ikke tenke meg at det er særlig mange av dem som føler at de er hevet over andre. Nyt den gode daten og senk skuldrene om dere møtes igjen. Anonymkode: aa131...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå