Anonym bruker Skrevet 5. september #1 Skrevet 5. september Er det noen som har vært der live, var den bra? Smart at han la konsertene inn like før valget, slik at han kunne bidra i valgkampen, han har sikkert mye å bidra med siden han kan spille gitar. Og, at Stoltenberg får sitt intervju med Åge på vår nøytrale statskanal Nrk er jo supert, et par dager før valget. Selvsagt betyr det ingen ting, alt er jo så tilfeldig og fint. Vi lever i et demokrati, med vår nøytrale statskanal som ikke favoriserer noen, fordi vi alle betaler. Ingen skjult agenda, neida, alt faller bare så tilfeldig på plass. Åge har bidratt med mye bra musikk i mange år, det skal han ha. Anonymkode: f704e...b45
Anonym bruker Skrevet 5. september #2 Skrevet 5. september Hva mener du her? Skal ikke en artist få ha et politisk standpunkt? Gjør det vondt i din borgerlige sjel at noen mener noe annet enn deg? Anonymkode: 3f798...bff
Anonym bruker Skrevet 5. september #4 Skrevet 5. september Hva mener du med dette innlegget HI? Anonymkode: 1d205...0e4
Anonym bruker Skrevet 5. september #5 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Er det noen som har vært der live, var den bra? Smart at han la konsertene inn like før valget, slik at han kunne bidra i valgkampen, han har sikkert mye å bidra med siden han kan spille gitar. Og, at Stoltenberg får sitt intervju med Åge på vår nøytrale statskanal Nrk er jo supert, et par dager før valget. Selvsagt betyr det ingen ting, alt er jo så tilfeldig og fint. Vi lever i et demokrati, med vår nøytrale statskanal som ikke favoriserer noen, fordi vi alle betaler. Ingen skjult agenda, neida, alt faller bare så tilfeldig på plass. Åge har bidratt med mye bra musikk i mange år, det skal han ha. Anonymkode: f704e...b45 Åpna vinen, ja... Anonymkode: c7868...3d3
Anonym bruker Skrevet 5. september #6 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Hva mener du her? Skal ikke en artist få ha et politisk standpunkt? Gjør det vondt i din borgerlige sjel at noen mener noe annet enn deg? Anonymkode: 3f798...bff Slapp av... Anonymkode: c7868...3d3
Anonym bruker Skrevet 5. september #8 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Slapp av... Anonymkode: c7868...3d3 At det var? Anonymkode: 3f798...bff
Anonym bruker Skrevet 5. september #9 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Er det noen som har vært der live, var den bra? Smart at han la konsertene inn like før valget, slik at han kunne bidra i valgkampen, han har sikkert mye å bidra med siden han kan spille gitar. Og, at Stoltenberg får sitt intervju med Åge på vår nøytrale statskanal Nrk er jo supert, et par dager før valget. Selvsagt betyr det ingen ting, alt er jo så tilfeldig og fint. Vi lever i et demokrati, med vår nøytrale statskanal som ikke favoriserer noen, fordi vi alle betaler. Ingen skjult agenda, neida, alt faller bare så tilfeldig på plass. Åge har bidratt med mye bra musikk i mange år, det skal han ha. Anonymkode: f704e...b45 Noe av det rareste jeg har lest her Anonymkode: 4a6ee...9fd
Anonym bruker Skrevet 5. september #10 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Noe av det rareste jeg har lest her Anonymkode: 4a6ee...9fd Jeg tror at hi prøver å omgå regelen om å diskutere politikk med nick. Det ble et ganske så patetisk mageplask, vil jeg si. Anonymkode: 3f798...bff
Anonym bruker Skrevet 5. september #11 Skrevet 5. september Morsomme kommentarer, mange som ikke skjønner så mye ser jeg. Men så er det fredagskveld da. Alle kan mene hva de vil, selvsagt, og Åge har mange gode melodier og tekster. En velfortjent hyllest til en stor artist. Og en fin anledning for de som ønsker å skinne med. Ingen som svarer på spørsmålet da, men det er sikkert fordi mange ikke helt skjønte det, det var litt komplekst. Anonymkode: f704e...b45
Anonym bruker Skrevet 5. september #12 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Morsomme kommentarer, mange som ikke skjønner så mye ser jeg. Men så er det fredagskveld da. Alle kan mene hva de vil, selvsagt, og Åge har mange gode melodier og tekster. En velfortjent hyllest til en stor artist. Og en fin anledning for de som ønsker å skinne med. Ingen som svarer på spørsmålet da, men det er sikkert fordi mange ikke helt skjønte det, det var litt komplekst. Anonymkode: f704e...b45 Det var ikke det minste komplekst, det var gjennomsiktig, patetisk og dumt. Anonymkode: 3f798...bff
Anonym bruker Skrevet 5. september #13 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Morsomme kommentarer, mange som ikke skjønner så mye ser jeg. Men så er det fredagskveld da. Alle kan mene hva de vil, selvsagt, og Åge har mange gode melodier og tekster. En velfortjent hyllest til en stor artist. Og en fin anledning for de som ønsker å skinne med. Ingen som svarer på spørsmålet da, men det er sikkert fordi mange ikke helt skjønte det, det var litt komplekst. Anonymkode: f704e...b45 Komplekst...😂 Anonymkode: ef7be...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå