Gå til innhold

Fullmakt av dritthetens av barnets far for å få lov å reise neste sommer vis han nekter så blir det ikke noe ferie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt matt og sliten av dette tulle.. først vil ikke barnefar skrive under for pass til barnet før jeg bytter etternavnet til han sitt etternavn..  når barnet har gått rundt å bært mitt etternavn nå i 6 år.. og ved delt  foreldre fittes ansvar så må jeg ha en fullmakts får å ta barnet med ut på reise!! Og vis han nekter så kan jeg ikke gjøre noe med det?! Uakseptabelt tenker jeg.. barnefar vil nok  100% gjøre det bare for å være jævlig men han er egentlig jævlig mot barnet som ikke får noe ferie opplevelser fordi den satans mannen skal (straffe meg). 
Er det virkelig så jævlig med å få lov? Ellers kaputt med ferie?

Anonymkode: bad92...788

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her nektet også far. Da fikk han et skriv fra politiet og grunnen far oppga til å nekte pass var bare tull. Så barnet fikk pass likevel.

Året etter stevnet far med for retten. Han ville ha 50/50. Endte med at far ble av både tingrett og lagmannsrett fratatt foreldreansvar (nettopp fordi han nektet pass, nektet vaksiner, ville etterhvert nekte bank-id, nektet å samtykke til skoleturer og fotballturneringer osv.) og han fikk faktisk samvær med tilsyn. 

Anonymkode: 441ca...604

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg blir helt matt og sliten av dette tulle.. først vil ikke barnefar skrive under for pass til barnet før jeg bytter etternavnet til han sitt etternavn..  når barnet har gått rundt å bært mitt etternavn nå i 6 år.. og ved delt  foreldre fittes ansvar så må jeg ha en fullmakts får å ta barnet med ut på reise!! Og vis han nekter så kan jeg ikke gjøre noe med det?! Uakseptabelt tenker jeg.. barnefar vil nok  100% gjøre det bare for å være jævlig men han er egentlig jævlig mot barnet som ikke får noe ferie opplevelser fordi den satans mannen skal (straffe meg). 
Er det virkelig så jævlig med å få lov? Ellers kaputt med ferie?

Det var vel du som ville gjøre det slutt, så da gjør menn det de kan best. Og det å gjøre det jævlig for deg. Skjønner han litt også, men synd det går utover barnet. 

Anonymkode: 7931e...9c2

Skrevet

Eh, hva? Prøv igjen.

Anonymkode: c5da9...eee

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Det var vel du som ville gjøre det slutt, så da gjør menn det de kan best. Og det å gjøre det jævlig for deg. Skjønner han litt også, men synd det går utover barnet. 

Anonymkode: 7931e...9c2

Vi var aldri sammen for å begynne med😆

Skrevet

Bare søk om pass i god tid. Politiet sender da en anmodning om samtykke til han. Hvis han nekter får du pass likevel. Jeg har fått det to ganger.

Anonymkode: 35e6d...303

Skrevet

Du rekker fint å få pass uten hans samtykke før neste sommer. 

Anonymkode: 047fd...834

Skrevet

Jeg har fått pass til alle mine barn uten fars samtykke. Begynner i god tid når jeg ser at det nærmer seg nytt pass. Minimum 6 mnd i forveien. Har løst seg hver gang. 

Anonymkode: dc7a4...ad2

Skrevet

Dette er helt uproblematisk

Det tar litt ekstra tid når politiet må hente inn fullmakten for deg, men det blir bare pinlig for pappaen til ungen og du får passet i god tid før neste sommer.

Dette ordner seg, senk skuldrene og start prosessen 

Anonymkode: f41c2...2ee

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...