Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er noe som er merkelig her, for Frp er faktisk den nest største partiet. Og Frp økte etter den siste diskusjonen. 

Jeg synes ikke at man skulle hatt slike undersøkelser. Jeg har full forståelse for at Listhaug ikke vil kapitulere på dette ennå og det er nettopp for at om Erna absolutt vil sitte som statsminister så må Frp få flere og bedre ministerposter. 

Erna er nok mye mer desperat enn Listhaug for å bli statsminister. 

Man kan heller spørre hva Ap styrer på med, og merk her handler det ikke om klær eller utseende men handlinger: 

Stoltenberg som har en rådgiver som lekker som en sil til faren og mannen sitt selskap. 

Næringsminister Myrseth som reiser på ferie når Norge skal ha toll-fohandlinger med USA. Vi ble IKKE best i klassen der for å si det mildt. 

Kulturministeren Jaffery som kaster ut et forslag om å inskrenking av ytringsfriheten så stikker hun på ferie og svarer ikke på et eneste kritisk spørsmål.

Støre som bruker sitt døde barnebarn i valgkampen hvor sønnen er under etterforsking. 

Skrevet
TheWitch skrev (17 timer siden):

Men det er noe som er merkelig her, for Frp er faktisk den nest største partiet. Og Frp økte etter den siste diskusjonen. 

Jeg synes ikke at man skulle hatt slike undersøkelser. Jeg har full forståelse for at Listhaug ikke vil kapitulere på dette ennå og det er nettopp for at om Erna absolutt vil sitte som statsminister så må Frp få flere og bedre ministerposter. 

Erna er nok mye mer desperat enn Listhaug for å bli statsminister. 

Man kan heller spørre hva Ap styrer på med, og merk her handler det ikke om klær eller utseende men handlinger: 

Stoltenberg som har en rådgiver som lekker som en sil til faren og mannen sitt selskap. 

Næringsminister Myrseth som reiser på ferie når Norge skal ha toll-fohandlinger med USA. Vi ble IKKE best i klassen der for å si det mildt. 

Kulturministeren Jaffery som kaster ut et forslag om å inskrenking av ytringsfriheten så stikker hun på ferie og svarer ikke på et eneste kritisk spørsmål.

Støre som bruker sitt døde barnebarn i valgkampen hvor sønnen er under etterforsking. 

Du går ikke av veien for å drive ganske uredelige argument når fakta viser noe du ikke liker. Tenk å beskylde noen for å bruke sitt døde barnebarn - da går det faktisk ikke an  å ha en konstruktiv debatt og jeg kommer ikke til å gå i videre diskusjon med deg. Du bør skamme deg så dypt og inderlig at du aldri får et minutts fred! 

Skrevet (endret)
MissSaigon skrev (7 minutter siden):

Du går ikke av veien for å drive ganske uredelige argument når fakta viser noe du ikke liker. Tenk å beskylde noen for å bruke sitt døde barnebarn - da går det faktisk ikke an  å ha en konstruktiv debatt og jeg kommer ikke til å gå i videre diskusjon med deg. Du bør skamme deg så dypt og inderlig at du aldri får et minutts fred! 

Mulig du ikke såg debatten: 

https://www.nettavisen.no/nyheter/nettavisen-erfarer-sterke-reaksjoner-mot-store/s/5-95-2584121

Endret av TheWitch
La til tekst
Skrevet

Får litt assosiasjoner med valget i USA, hvor Biden blir valgt fordi alternativet var verre, ikke fordi man ønsket Biden. Ønsker man Støre, eller bare ønsker man litt mindre Listhaug? Men ja, unødig mye støy rundt den posten. Ganske irriterende for noen som ønsker borgerlig styre videre. Får lyst til å ta de med på bakrommet og låse døren til de er enige 😂 Det spiller ingen rolle, de kommer uansett til å være en duo, bare en mer formelt enn den andre. Antar den andre blir finansminister, duo som Jonas og Trygve. 

Selve politikken tror jeg de to partiene vil ha mindre utfordringer å enes rundt enn alternativene på venstresiden. Der spriker det langt mer rundt sakene, selv om statsministeren er oppe og avgjort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...