Anonym bruker Skrevet 5. september #26 Skrevet 5. september 1 hour ago, Anonym bruker said: Se den første jeg sendte i innlegget Anonymkode: fcaaf...592 Det er ingen video der. Dette vises: Anonymkode: 44d7b...35a
Anonym bruker Skrevet 5. september #27 Skrevet 5. september Jeg får sett, og det fra mobil. Det er jeg som la et et skjermbilde så flere kunne se. Nederst, på høyre side, er det en liten grå runnong. Det er dén HI snakker om. Anonymkode: af0fc...8cb
Anonym bruker Skrevet 5. september #28 Skrevet 5. september 36 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg får sett, og det fra mobil. Det er jeg som la et et skjermbilde så flere kunne se. Nederst, på høyre side, er det en liten grå runnong. Det er dén HI snakker om. Anonymkode: af0fc...8cb Det som ser ut som en lysflekk eller flekk på linsa? Anonymkode: 44d7b...35a
Anonym bruker Skrevet 6. september #29 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (20 timer siden): Det som ser ut som en lysflekk eller flekk på linsa? Anonymkode: 44d7b...35a Nei er ikke det. Denne her dukker jo plutselig opp. Jeg fikk frysninger og løp ned da denne kom opp. Anonymkode: fcaaf...592
Anonym bruker Skrevet 6. september #30 Skrevet 6. september Anonym bruker skrev (20 timer siden): Jeg får sett, og det fra mobil. Det er jeg som la et et skjermbilde så flere kunne se. Nederst, på høyre side, er det en liten grå runnong. Det er dén HI snakker om. Anonymkode: af0fc...8cb Er du enig at det ser ut om en orb? Anonymkode: fcaaf...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå