Anonym bruker Skrevet 4. september #1 Skrevet 4. september Vet det er mange som mener dette er teit/sykt osv. Det har skjedd mye rart i mitt liv og sett endel da jeg var liten. Filmet igår etter at jeg hadde en rar følelse. Den unde kula som kommer opp er det orbs eller støv? Syntes de vanlige støvkornene vr litt annerledes. Snapchat-2085167299.mp4 Anonymkode: fcaaf...592
Anonym bruker Skrevet 4. september #4 Skrevet 4. september Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Vet det er mange som mener dette er teit/sykt osv. Det har skjedd mye rart i mitt liv og sett endel da jeg var liten. Filmet igår etter at jeg hadde en rar følelse. Den unde kula som kommer opp er det orbs eller støv? Syntes de vanlige støvkornene vr litt annerledes. Snapchat-2085167299.mp4 Anonymkode: fcaaf...592 Jeg får ikke opp noen video. Dessverre. Ellers skulle jeg gjerne sett etter og gitt deg et seriøst svar. Anonymkode: 87590...b87
Anonym bruker Skrevet 4. september #5 Skrevet 4. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg får ikke opp noen video. Dessverre. Ellers skulle jeg gjerne sett etter og gitt deg et seriøst svar. Anonymkode: 87590...b87 Får du ikke? Anonymkode: fcaaf...592
Anonym bruker Skrevet 4. september #6 Skrevet 4. september Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Får du ikke? Anonymkode: fcaaf...592 Nei. Jeg får bare opp lyd, ikke video. Anonymkode: 87590...b87
Anonym bruker Skrevet 4. september #7 Skrevet 4. september Snapchat-2085167299.mp4 Anonymkode: fcaaf...592
Anonym bruker Skrevet 4. september #9 Skrevet 4. september Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Snapchat-2085167299.mp4 Anonymkode: fcaaf...592 Jeg får fortsatt bare opp lyd ikke video. Anonymkode: 87590...b87
Anonym bruker Skrevet 4. september #10 Skrevet 4. september Jeg fikk opp den første videoen. Jeg har sett mange slike videoer på Facebook grupper om det åndelige. 99 av 100 vil jeg si er støvkorn. Jeg syns det lignet på en orb! Måten den beveger seg på. Du kan legge ut i slike grupper på Facebook, kanskje du får bedre svar der. De som har opplevd slike ting vet at slike ting er ekte. Jeg så en svart skygge i kjellern her for et halvt år siden bla. Liker å lese hva andre opplevet, men når det kommer til meg selv- nei takk. Anonymkode: 58f51...366
Anonym bruker Skrevet 4. september #11 Skrevet 4. september Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg fikk opp den første videoen. Jeg har sett mange slike videoer på Facebook grupper om det åndelige. 99 av 100 vil jeg si er støvkorn. Jeg syns det lignet på en orb! Måten den beveger seg på. Du kan legge ut i slike grupper på Facebook, kanskje du får bedre svar der. De som har opplevd slike ting vet at slike ting er ekte. Jeg så en svart skygge i kjellern her for et halvt år siden bla. Liker å lese hva andre opplevet, men når det kommer til meg selv- nei takk. Anonymkode: 58f51...366 Ja jeg vet det. Jeg hadde ikke lagt dette ut om det så ut som støv, de som vet de vet. Synd du der oppe ikke får opp videoen. Denne er ganske så lik orb altså. Må innrømme det. Anonymkode: fcaaf...592
Anonym bruker Skrevet 4. september #12 Skrevet 4. september 1 hour ago, Anonym bruker said: Ja jeg vet det. Jeg hadde ikke lagt dette ut om det så ut som støv, de som vet de vet. Synd du der oppe ikke får opp videoen. Denne er ganske så lik orb altså. Må innrømme det. Anonymkode: fcaaf...592 Hva er en orb? Anonymkode: 44d7b...35a
Anonym bruker Skrevet 4. september #14 Skrevet 4. september 18 minutes ago, Anonym bruker said: En orb ❤️ Anonymkode: af0fc...8cb Er en orb en pute? Anonymkode: 44d7b...35a
Anonym bruker Skrevet 5. september #15 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er en orb en pute? Anonymkode: 44d7b...35a Nei energikule - hva skal jeg kalle det? Google det, spirituellt. Ja det er en orb🩷 jeg lurer på hvem Anonymkode: fcaaf...592
Anonym bruker Skrevet 5. september #16 Skrevet 5. september Jeg får ikke sett noe video. Anonymkode: d3cc7...1af
Anonym bruker Skrevet 5. september #17 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg får ikke sett noe video. Anonymkode: d3cc7...1af Merkelig. Anonymkode: fcaaf...592
Anonym bruker Skrevet 5. september #18 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg får ikke sett noe video. Anonymkode: d3cc7...1af Samme her, verken på mobil eller pc Anonymkode: ac8cc...2fc
Anonym bruker Skrevet 5. september #19 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (10 timer siden): Nei energikule - hva skal jeg kalle det? Google det, spirituellt. Ja det er en orb🩷 jeg lurer på hvem Anonymkode: fcaaf...592 Er bare bilde av 2 puter? Anonymkode: ac8cc...2fc
Anonym bruker Skrevet 5. september #20 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er bare bilde av 2 puter? Anonymkode: ac8cc...2fc Hehe, nei. Er en film ☺️ Anonymkode: fcaaf...592
Anonym bruker Skrevet 5. september #21 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er bare bilde av 2 puter? Anonymkode: ac8cc...2fc Får dere ikke filmen? Anonymkode: fcaaf...592
Anonym bruker Skrevet 5. september #22 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Får dere ikke filmen? Anonymkode: fcaaf...592 Nei Anonymkode: d3cc7...1af
Anonym bruker Skrevet 5. september #23 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nei Anonymkode: d3cc7...1af Se den første jeg sendte i innlegget Anonymkode: fcaaf...592
Anonym bruker Skrevet 5. september #24 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Se den første jeg sendte i innlegget Anonymkode: fcaaf...592 Som sagt (for tredje gang nå), får jeg ikke opp noe video. Anonymkode: d3cc7...1af
Anonym bruker Skrevet 5. september #25 Skrevet 5. september 2 hours ago, Anonym bruker said: Hehe, nei. Er en film ☺️ Anonymkode: fcaaf...592 1 hour ago, Anonym bruker said: Får dere ikke filmen? Anonymkode: fcaaf...592 Nei får bare hva som ser ut som et bilde/screenshot Anonymkode: 44d7b...35a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå