Gå til innhold

Vintersko til tenåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vasses i Nike Air Force uansett vær og føre, men han er enig om at det må litt mer solide sko til når høsten kommer for alvor, men hva han har lyst på er ikke så enkelt å svare på.

Så - har noen tips til hva ungdommen går i når de må parkere sneakersene? 

Anonymkode: 18e4a...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min har Dr.Martens og sønnen min har et par gore-tex joggesko han kjøpte i sportsbutikken. 

Anonymkode: 0558c...f13

Skrevet

Timberland eller Ugg går de med her

Anonymkode: c29c8...185

Skrevet

Hoka-joggesko. Året rundt😵‍💫😂

Anonymkode: cc3fc...886

Skrevet (endret)

Har 2 tenårings døtre de går i Uggs hele vinteren, nå er det den sandal varianten Tasman som er mest in tror jeg, de har startet å bruke de alt. Ser også guttene her bruker den

Endret av Gucci_Helene
Skrevet

Nike air Force hele året på begge guttene 

Anonymkode: 57fd8...85d

Skrevet

Timberland her i huset, på 15-åringen. 

Skrevet

Joggesko året rundt.

Anonymkode: cf015...291

Skrevet

De har noe vintersneakers på xxl som sønnen har brukt ett par år. Samme fasong som Nike airforce. 

Anonymkode: ad0c2...d94

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Og min tenåring hadde nok heller gått i gymskoa enn å vise seg i sånne "sossesko" 😅

Mye avhenger nok av hvor man bor og hva slags miljø man vanker i. Min sønn er en skater og snowboarder og kan fint svi av mye penger på sko, men da må det være av typen "streatwear".

Jeg ville nok heller bedt han se til vennene sine enn at du spør på nett.

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Og min tenåring hadde nok heller gått i gymskoa enn å vise seg i sånne "sossesko" 😅

Mye avhenger nok av hvor man bor og hva slags miljø man vanker i. Min sønn er en skater og snowboarder og kan fint svi av mye penger på sko, men da må det være av typen "streatwear".

Sossesko? Da er du down med kidsa bruker. Timbs 6" er OG streatwear

Anonymkode: c29c8...185

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oi, "sossesko", faktisk! 

Det heter forresten "grish" nå for tida, ikke soss, lærte jeg da jeg spurte sønnen min 😄

Og Timbs er ikke grish, det er streetwear, i hvert fall akkurat her, blant basketgutta på Oslo Øst. 

Og før timbsa var det Nike året rundt uansett vær og føre. Kliss våte ble de, men det var det tydeligvis verdt for å se bra ut. 

Men, som du også sier, det er nok lurt å se litt på hva kompiser går i, heller enn å spørre her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...