Anonym bruker Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september Noen som vet, studenten selv har bare fått med seg at den må «ha noen ekstra knapper» 🙄🤷🏼♀️ Anonymkode: fc435...9b8
Anonym bruker Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september Han får låne kalkulator på skolen, akkurat som bøker. Anonymkode: 5ffa8...6b9
Anonym bruker Skrevet 3. september #3 Skrevet 3. september Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han får låne kalkulator på skolen, akkurat som bøker. Anonymkode: 5ffa8...6b9 Her får de ikke låne kalkulator, så uten blir det anmerkning, men lite sugen på å kjøpe steindyr kalkulator om det ikke er nødvendig. Men jeg skrev feil, studieforberedende. Aner ikke hvilke funksjoner de må ha 🤷🏼♀️ Anonymkode: fc435...9b8
Anonym bruker Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Her får de ikke låne kalkulator, så uten blir det anmerkning, men lite sugen på å kjøpe steindyr kalkulator om det ikke er nødvendig. Men jeg skrev feil, studieforberedende. Aner ikke hvilke funksjoner de må ha 🤷🏼♀️ Anonymkode: fc435...9b8 https://www.clasohlson.com/no/Casio-FX-9860GIII-grafisk-kalkulator,-videregaende-skole---hoyskole/p/38-8928 Denne er i alle fall mer enn god nok. Anonymkode: 5ffa8...6b9
Anonym bruker Skrevet 4. september #5 Skrevet 4. september De får beskjed om hvilken de trenger. Anonymkode: 9ebd4...b3c
Anonym bruker Skrevet 4. september #6 Skrevet 4. september Tror min har denne Anonymkode: 75fdb...12a
the amazing spidermamma Skrevet 4. september #7 Skrevet 4. september (endret) Hør med skolen, for det varierer. Det viktigste er om dere trenger en grafisk (sånn som den FX9860 over her) eller ikke. Casio FX-82 er vanlig, her bør du sjekke om noen har tilbud i skolestart. Endret 4. september av the amazing spidermamma
Anonym bruker Skrevet 4. september #8 Skrevet 4. september Kommer an på om det et P-matte eller T-matte. Anonymkode: 37ec7...037
Anonym bruker Skrevet 4. september #9 Skrevet 4. september Anonym bruker skrev (På 3.9.2025 den 19.42): https://www.clasohlson.com/no/Casio-FX-9860GIII-grafisk-kalkulator,-videregaende-skole---hoyskole/p/38-8928 Denne er i alle fall mer enn god nok. Anonymkode: 5ffa8...6b9 Tusen takk, da har jeg en i bakhodet. Jeg har en fra tidligere, håper den holder mål 😬 Usikker på grafene, denne har et lite vindu. Skal google litt, men savner noe mer info fra skolen. Satse på beskjed via ungdom blir litt sånn? Noen knapper. Det er ikke matte som er retningen akkurat. Anonymkode: fc435...9b8
Anonym bruker Skrevet 4. september #10 Skrevet 4. september Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Kommer an på om det et P-matte eller T-matte. Anonymkode: 37ec7...037 Det er studieforberedende, hvilket innebærer studiekompetanse etter 3 år, ellers er det gresk for en som tok MX i starten og XY siden. Det er visst begge deler på dette studiet. Altså P og T, finn ut av det et sted 🤷🏼♀️Begge deler er visst en del av det… Anonymkode: fc435...9b8
the amazing spidermamma Skrevet 4. september #11 Skrevet 4. september Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Tusen takk, da har jeg en i bakhodet. Jeg har en fra tidligere, håper den holder mål 😬 Usikker på grafene, denne har et lite vindu. Skal google litt, men savner noe mer info fra skolen. Satse på beskjed via ungdom blir litt sånn? Noen knapper. Det er ikke matte som er retningen akkurat. Anonymkode: fc435...9b8 Spør læreren. Ikke kjøp grafisk kalkulator hvis du ikke trenger. Grafisk kalkulator har minne, noe som kan brukes til å jukse, derfor er det ikke alle som får lov til å bruke det.
Anonym bruker Skrevet 4. september #12 Skrevet 4. september Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Det er studieforberedende, hvilket innebærer studiekompetanse etter 3 år, ellers er det gresk for en som tok MX i starten og XY siden. Det er visst begge deler på dette studiet. Altså P og T, finn ut av det et sted 🤷🏼♀️Begge deler er visst en del av det… Anonymkode: fc435...9b8 Eleven velger mellom P og T. Anonymkode: 37ec7...037
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå