Anonym bruker Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september Noen som skal se dokumentaren om Märtha Louise og Durek Verrett? Traileren ligger her : https://www.youtube.com/watch?v=39d7dreq6GA Hvai all verden er dette, de fremstår både stormannsgale og gale på en gang. Tenk at det er dette det norske kongehuset har kokt ned til, skammelig. Hun vil jo ikke være kongelig engang, så hva er alt dette her tullet. Anonymkode: 371be...f66
Anonym bruker Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september Nope. Og de har ingenting med kongehuset å gjøre. Anonymkode: 3bb08...1fc
Anonym bruker Skrevet 3. september #3 Skrevet 3. september Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nope. Og de har ingenting med kongehuset å gjøre. Anonymkode: 3bb08...1fc Selvfølgelig så har de det, de knyttes og knytter seg selv til kongehuset. Hi Anonymkode: 371be...f66
Anonym bruker Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september "Immapaahh dengdengdengdengdeng". Betaler folk virkelig for å være med på dette? Jeg har havnet i feil yrke skjønner jeg... Anonymkode: b8358...1b2
Anonym bruker Skrevet 5. september #5 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (På 3.9.2025 den 18.57): "Immapaahh dengdengdengdengdeng". Betaler folk virkelig for å være med på dette? Jeg har havnet i feil yrke skjønner jeg... Anonymkode: b8358...1b2 Jeg og . Utrolig at folk sitter der uten å foretrekke en mine, og tenker at dette er helt normalt 😂 Hi Anonymkode: 371be...f66
Anonym bruker Skrevet 5. september #6 Skrevet 5. september Dette er framtidens Norge. Som man reder ligger man. Anonymkode: 8e47c...ed5
Anonym bruker Skrevet 5. september #7 Skrevet 5. september Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dette er framtidens Norge. Som man reder ligger man. Anonymkode: 8e47c...ed5 Lurer på om han renser vagniaen hennes etter hvert ligg? Det hadde vært litt av en service i så fall. Anonymkode: b8358...1b2
Himmel og hav Skrevet 5. september #8 Skrevet 5. september Skal absolutt ikke se den. Jeg ser heller maling tørke.
Anonym bruker Skrevet 5. september #9 Skrevet 5. september Nei takk. Jeg orker ikke han der. Märtha har alltid vært mitt store idol siden jeg var liten, men det tok slutt. Anonymkode: b5cdc...70f
Anonym bruker Skrevet 5. september #10 Skrevet 5. september Dette er jo bare sirkus, og sirkus kan jo absolutt være gøy det, så kommer nok til å se. Men ta det særiøst eller forstå? Neppe. Er fan av at folk tør å gå sine egne veier, men et eller annet sted tok det jo av og ble komplett galskap… Anonymkode: 24647...5cc
Anonym bruker Skrevet 6. september #11 Skrevet 6. september Å se denne serien er å gi penger til ML og DV slik at de kan fortsette som nå. Nei, jeg har ikke tenkt å se den. Norske medier kommer til å gjengi mer enn nok, så ingen trenger å se den. Anonymkode: ccaac...4bb
Anonym bruker Skrevet 7. september #12 Skrevet 7. september Jeg vet ikke enda. På en side er det greit å vite hva det går i. Samtidig har jeg ikke så lyst til å gi noen som ikke vet selv om de vil ha oppmerksomhet eller ei, særlig oppmerksomhet. Vil ikke være kongelig, bortsett fra det gagner en selv i kommersielle settinger. Vil være i fred fra media, men drar hele verden inn i bryllupet. Tror ikke man skjønner så mye mer av det ved å se den, samme regissør som Tiger King, der endte jeg opp med å tenkte at de var klin gærne hele gjengen 😂 Anonymkode: 5d43b...047
Anonym bruker Skrevet 7. september #13 Skrevet 7. september Ah de to assa..de lager blæst og underholdning rundt seg. Det skal de ha. Masse drama og røre. Mulig Martha er initiativtaker til all mulig røre rundt dem eller kanskje durek lager drama. Det er mulig planlagt drama, for å skape blæst rundt serien på Netflux. Anonymkode: f4b28...4f8
Anonym bruker Skrevet 7. september #14 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Ah de to assa..de lager blæst og underholdning rundt seg. Det skal de ha. Masse drama og røre. Mulig Martha er initiativtaker til all mulig røre rundt dem eller kanskje durek lager drama. Det er mulig planlagt drama, for å skape blæst rundt serien på Netflux. Anonymkode: f4b28...4f8 Det er jeg enig i, det blir i hvert fall ikke kjedelig med noen karakterer av noen folk her og der. Det nå litt mer underholdene med charter-Svein og Durek enn Hallgeir Kvalheim og Fredrik Solvang 😆 Anonymkode: 5d43b...047
Himmel og hav Skrevet 7. september #15 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Det er jeg enig i, det blir i hvert fall ikke kjedelig med noen karakterer av noen folk her og der. Det nå litt mer underholdene med charter-Svein og Durek enn Hallgeir Kvalheim og Fredrik Solvang 😆 Anonymkode: 5d43b...047 Hvem av de fire ville du havna på en øde øy med?
Anonym bruker Skrevet 7. september #16 Skrevet 7. september Himmel og hav skrev (17 minutter siden): Hvem av de fire ville du havna på en øde øy med? Oh, må innrømme jeg er ukjent med survival-skillsene der, men jeg tror kanskje charter-Svein. Ser for meg at han er en sånn som kan finne ut hvordan man får tent et bål, han liker jo å brenne ting (klarte ikke dy meg 🤭). Så tror jeg han er en ganske snill fyr, innbiller meg at jeg ikke ville vært kald eller sulten om det var noe å få gjort med det. Anonymkode: 5d43b...047
Anonym bruker Skrevet 7. september #17 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (20 timer siden): Å se denne serien er å gi penger til ML og DV slik at de kan fortsette som nå. Nei, jeg har ikke tenkt å se den. Norske medier kommer til å gjengi mer enn nok, så ingen trenger å se den. Anonymkode: ccaac...4bb Takk, du tenkte ferdig for meg, Jeg følger deg. Jeg oppfordrer alle til å gjøre det samme. Heller noen klikk til VG enn penger i kassa til det paret. Anonymkode: 8e47c...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå