Anonym bruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Kjenner dere noen som ikke tok den? Hvordan gikk det? Anonymkode: ce848...ebe
Anonym bruker Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september Den ene uvaksinerte jeg kjente døde i det første utbruddet, før vaksina. Anonymkode: 54389...9ac
Anonym bruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Det har gått strålende med alle jeg kjenner. Verre med meg som tok vaksinen og hadde mensen i et år etterpå. Anonymkode: 2a00c...85e
Anonym bruker Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september Det er en god del som ikke tok vaksinen som ikke kan svare på spørsmålet ditt. Anonymkode: ced42...319
Anonym bruker Skrevet 2. september #5 Skrevet 2. september Jeg kjenner ingen som ikke tok vaksinen. Anonymkode: 538fd...9f0
Anonym bruker Skrevet 2. september #6 Skrevet 2. september Jeg og flere jeg kjenner tok ikke vaksina. Og vi lever i beste velgående👌🏻😀 Jeg fikk Covid 1 gang. Var som en grei forkjølelse. Svært mange barn tok heller ikke vaksina og har klart seg helt fint. Anonymkode: c5e09...5a6
Anonym bruker Skrevet 2. september #7 Skrevet 2. september Sjekket ikke status rundt meg, eneste jeg vet om er to stykker i og med de sa det høyt selv. Lever livet som før, men merker at ene av de har blitt veldig skeptisk. Kan til dels forstå det, for han møtte en del stygge kallenavn og stygge bemerkninger, men bekymrer meg også for hva det har gjort med han i etterkant. Anonymkode: ededf...63c
Anonym bruker Skrevet 2. september #8 Skrevet 2. september Mamma fikk slag av første dose og hun var døden nær da hun fikk corona før vaksineringen startet. Hun har også mistet luktesansen. Har ennå ikke fått den tilbake. Jeg er veldig fornøyd med at jeg tok de dosene for å styrke flokkinmuniteten. Resten av de jeg kjenner til har ikke hatt noe problemer, verken de som har tatt den og de som ikke har tatt den. Anonymkode: 246aa...de9
Anonym bruker Skrevet 2. september #9 Skrevet 2. september En sykepleier jeg kjenner rakk ikke vaksinere seg før hen fikk korona. Er fortsatt syk og 100 ufør. Var svært syk da hen hadde korona og var lagt inn i flere uker. Anonymkode: bdd3f...7ae
Anonym bruker Skrevet 2. september #10 Skrevet 2. september Det gikk veldig fint med meg, selv om jeg var i risikosonen definert av helsemyndighetene. Er glad jeg ikke hørte på deres anbefaling, jeg har hørt og lest om en god del bivirkninger fra ulike hold. For meg var den aggressive kampanjen for vaksinering helt uansvarlig og veldig splittende i befolkningen, slik norsk politikk stort sett er. Anonymkode: 03af9...f65
Anonym bruker Skrevet 2. september #11 Skrevet 2. september Har gått helt fint for meg uten å være vaksinert. Antar at jeg hadde covid 1-2 ganger, trolig to før viruset offisielt den gangen kom til landet. Senere har vi jo fått vite at det kom tidligere, bl.a. hadde gravide antistoffer mot viruset i blodprøver fra desember året før. Og så har jeg hatt covid to ganger etterpå. Kjenner noen andre som heller ikke har tatt vaksinene, og det går helt fint med dem også, den ene har fremdeles trolig ikke hatt covid. Derimot kjenner jeg til to tilfeller hvor unge fikk hjerteproblemer rett etter vaksinen og sykehus sier den trolig var årsak, ene fikk hjerteinfarkt (ingen risiko i familien), andre fikk hjerteposebetennelse. Og tre-fire som fikk atypiske kreftforløp kort tid etter vaksinene, fra 30-80 år på disse, friske før vaksinene, på to mener legene på respektive sykehus at det må ha vært vaksinen som satte i gang reaksjoner hos dem, i de andre tilfellene har legene nevnt det som mulig grunn. For de fleste, vaksinerte og uvaksinerte, har det gått noenlunde greit. Selv om jeg også vet om flere kvinner som har fått store blødningsforstyrrelser over lang tid etter de tok vaksiner. Anonymkode: 217b7...e47
Gladjente00 Skrevet 2. september #12 Skrevet 2. september Går fint med meg og resten av slekta, uvaksinerte hele gjengen 👌
Anonym bruker Skrevet 2. september #13 Skrevet 2. september Jeg tok bare én vaksine, begynte å fossblø dagen etter, blødde på meg anemi og endte med å måtte fjerne livmora etter to år Anonymkode: 6666b...f5f
Anonym bruker Skrevet 2. september #14 Skrevet 2. september Det blir jo ikke noe representativt utvalg her, de som døde kan ikke svare og de som ble skikkelig syke uten å dø vil nok heller ikke svare. Da sitter vi igjen med dem som hadde flaks og klarte seg fint. Anonymkode: 6c0d7...ef1
Anonym bruker Skrevet 2. september #15 Skrevet 2. september Jeg jobber på et av de store sykehusene. På avdelingen jeg jobber fikk vi inn en pasient som døde av corona før noen av oss var vaksinerte. Vi var mange som ble alvorlig syke, tre av mine kolleger er ikke tilbake i jobben som sykepleiere pga long covid. Anonymkode: ced42...319
Anonym bruker Skrevet 2. september #17 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): Kjenner dere noen som ikke tok den? Hvordan gikk det? Anonymkode: ce848...ebe Det gikk fint. Ingen ville ha anbefalt en slik massevaksinering i dag, det er jeg rimelig sikker på. Folk ble syke både av vaksinen og av selve sykdommen, men for de aller, aller fleste var korona ikke farligere enn influensa. Og da heftet det større risiko ved å ta vaksinen enn å ikke ta den. Men for de i risikosonen, vil jo vurderingen bli annerledes. Anonymkode: 92445...322
Anonym bruker Skrevet 2. september #18 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Jeg jobber på et av de store sykehusene. På avdelingen jeg jobber fikk vi inn en pasient som døde av corona før noen av oss var vaksinerte. Vi var mange som ble alvorlig syke, tre av mine kolleger er ikke tilbake i jobben som sykepleiere pga long covid. Anonymkode: ced42...319 Min nevø er høyt oppe i sin idrett (langrenn), og der ble flere gode utøvere, unge friske gutter, svært syke av vaksinen. Anonymkode: 92445...322
Anonym bruker Skrevet 2. september #19 Skrevet 2. september Jeg kjenner kun til ett menneske som ikke tok vaksinen ( som jeg vet om) Der var min tante på 65 år. Hun døde av Corona i mars -22 Anonymkode: c9e2e...9bc
Anonym bruker Skrevet 2. september #20 Skrevet 2. september Selv kjenner jeg 8 som ikke tok den, og av de ble kun én litt syk av covid. De andre 7 merket det knapt eller de fikk falske positive tester. Anonymkode: ce848...ebe
Anonym bruker Skrevet 2. september #21 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Mamma fikk slag av første dose og hun var døden nær da hun fikk corona før vaksineringen startet. Hun har også mistet luktesansen. Har ennå ikke fått den tilbake. Jeg er veldig fornøyd med at jeg tok de dosene for å styrke flokkinmuniteten. Resten av de jeg kjenner til har ikke hatt noe problemer, verken de som har tatt den og de som ikke har tatt den. Anonymkode: 246aa...de9 Flokkimmunitet? Virkelig? Er folk virkelig fremdeles så lite opplyste? Anonymkode: 3bdb9...a1e
Anonym bruker Skrevet 2. september #22 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Flokkimmunitet? Virkelig? Er folk virkelig fremdeles så lite opplyste? Anonymkode: 3bdb9...a1e Det er nok så mørkt på loftet for veldig mange. Anonymkode: 03af9...f65
Anonym bruker Skrevet 2. september #23 Skrevet 2. september Jeg er ufrivillig uvaksinert. Jeg har heller ikke hatt korona. Som person i risikogruppen for både vaksinen og sykdommen, var jeg veldig forsiktig Anonymkode: 3c845...2b4
Anonym bruker Skrevet 2. september #24 Skrevet 2. september Har det helt tipp topp. Hadde covid i hus to ganger uten at jeg ble smittet. Fikk ikke covid før i mai 22 da jeg var utenlands. Hadde knapt symptomer. Mistet smak noen dager, og måtte snyte meg noen få ganger. Vet ikke om jeg har hatt covid i ettertid, men de to forkjølelsene jeg har hatt har ikke vært noe særlig kraftige. Anonymkode: 0d037...bca
Anonym bruker Skrevet 2. september #25 Skrevet 2. september 1 hour ago, Anonym bruker said: Jeg er ufrivillig uvaksinert. Jeg har heller ikke hatt korona. Som person i risikogruppen for både vaksinen og sykdommen, var jeg veldig forsiktig Anonymkode: 3c845...2b4 Ufrivillig uvaksinert? Ble du tvunget? Anonymkode: 6fe3a...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå