Anonym bruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Vi har først fått det nå, og det er så deilig. Vi legger oss begge og ser på serie før vi legger oss til å sove. (Sexlivet har også fått en liten boost ettersom vi legger oss tidligere). Er det flere her som har TV på soverommet? Anonymkode: a91d2...bbe
Anonym bruker Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september Nei, men vi hadde det tidligere. Jeg synes det var en uting. Ellers så ser vi nesten ikke tv lenger. Man har liksom sett alt 😅 Anonymkode: 6b201...212
Anonym bruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Ja har tv på rommet og jeg elsker det❤️ jeg er b menneske og jeg elsker å legge meg i senga for å se på tv eller ha d som bakgrunns lyd. Jeg gidder ikke ligge lenge nede på sofaen lengre og synst d e bare magisk å krype opp i senga etter en god kveldsdusj Anonymkode: 5481b...6cd
Anonym bruker Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september Nei har alltid tenkt det er en uting. Men når jeg og mannen har så forskjellig smak på hva vi vil se på, så hadde noen ganger vært kjekt med ekstra tv Anonymkode: c5159...7e1
Anonym bruker Skrevet 2. september #5 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei har alltid tenkt det er en uting. Men når jeg og mannen har så forskjellig smak på hva vi vil se på, så hadde noen ganger vært kjekt med ekstra tv Anonymkode: c5159...7e1 TV er så billig, at det er veldig greit. Så kan dere på hvert deres program. Anonymkode: a91d2...bbe
Anonym bruker Skrevet 2. september #6 Skrevet 2. september Ja tv på soverommet er veldig fint Anonymkode: cb00d...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå