Anonym bruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Jeg skulle levere pakker for avsending og der var kaos med trafikk, så jeg måtte rygge inn raskt, fordi det var trafikk begge veier. Jeg parkerte, der var ingen biler der da jeg ankom og det er plass tll max to biler på den p plassen der. Det regnet noe veldig og jeg skyndet meg inn for å levere pakkene på et sted der aldri er travelt. 10 sekunder etter min ankomst, kom det inn en sint mann som spurte hvem som eier den svarte Golfen der ute???? Det var jo meg, så det sa jeg til ham og spurte om noe er galt. Han svarte med høy stemme: Du har tatt HELE P Plassen, ingen andre kan jo parkere der!!!!! Jeg ble litt stresset, beklaget og sa at det var ikke meningen, det var bare mye trafikk og jeg måtte parkere raskt! Han stresset meg så mye at jeg valgte å bare sende halvparten av de pakkene jeg hadde tenkt, for jeg ville ut å flytte bilen. Da jeg kom ut, la jeg merke til at hans bil stod fint parkert ved siden av min med 1,5 meters klaring på begge sider. Så kom han, løpende ut i regnet til bilen sin, og så sa jeg; Hva klagde du for? Du har jo parkert, se å oppfør deg ditt jævla rasshøl. Så svarte han bare tilbake: Se å oppfør deg ditt jævla rasshøl. Så han hadde plutselig ikke egne ord? Dette har han gjort før, gått inn i butikker med innøvd kjett! Men jeg eide situasjonen, satte ham på plass. Dett er nok en mann som aldri har blitt hørt, så går han inn på butikker og brøler at noen har parkert feil, folk det rammer blir overrumplet men han ble liten da han selv ble satt på plass. Anonymkode: cbab5...012
Anonym bruker Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ok...🙄 Anonymkode: 065c2...c07 Hvorfor svare tråden om du ikke har noe å tilføre? Anonymkode: cbab5...012
Anonym bruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september Du som møtte dame med hundeallergi også. Hvorfor lage masse rare historier. Anonymkode: 25da0...8b9
Anonym bruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Du som møtte dame med hundeallergi også. Hvorfor lage masse rare historier. Anonymkode: 25da0...8b9 Er det slik at dette forumet kun har 5 medlemmer og at alle historiene tilhører samme person og så er det de siste 4 medlemmene som beskylder hverandre for å skrive historier? Anonymkode: cbab5...012
Anonym bruker Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september 3 minutes ago, Anonym bruker said: Er det slik at dette forumet kun har 5 medlemmer og at alle historiene tilhører samme person og så er det de siste 4 medlemmene som beskylder hverandre for å skrive historier? Anonymkode: cbab5...012 Noen er ekstremt lette å kjenne igjen Anonymkode: 065c2...c07
Anonym bruker Skrevet 1. september #7 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Noen er ekstremt lette å kjenne igjen Anonymkode: 065c2...c07 Så ekstremt enkelt at du er Sug Lut og hun med hunden er Miss Marple. Anonymkode: cbab5...012
Anonym bruker Skrevet 1. september #8 Skrevet 1. september Bra, mer av det. Jeg kommer alltid på noe lurt å si etterpå, men da er det jo for sent. Irriterende med folk som oppfører seg sånn, de trenger å bli korrigert. 👏🏻👏🏻 Anonymkode: b0ee6...e5a
Anonym bruker Skrevet 1. september #9 Skrevet 1. september Det var en elendig trollehistorie. Anonymkode: 51517...ccc
Anonym bruker Skrevet 1. september #10 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Bra, mer av det. Jeg kommer alltid på noe lurt å si etterpå, men da er det jo for sent. Irriterende med folk som oppfører seg sånn, de trenger å bli korrigert. 👏🏻👏🏻 Anonymkode: b0ee6...e5a Bra at du liker at den gamle gubben ble korrigert! 🥰 Anonymkode: cbab5...012
Anonym bruker Skrevet 1. september #11 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det var en elendig trollehistorie. Anonymkode: 51517...ccc Ja, fordi du er jo det EKTE trollet og du tåler jo ikke historier om deg selv! Din historie er bedre fordi du er jo det ekte trollet! Anonymkode: cbab5...012
Anonym bruker Skrevet 2. september #12 Skrevet 2. september Yeah, right, svarer jeg i slike tråder. Anonymkode: 2bf0a...f9e
Anonym bruker Skrevet 2. september #13 Skrevet 2. september Mulig jeg er prega av lite søvn, men hva skjer her? Noen (tilsynelatende oppegående voksne mennesker) heier på hverandre for å være stygg i munn mot totalt ukjente mens andre krangler om antall folk på forumet?? Trodde jeg hadde sett det meste Anonymkode: 6fb00...43c
Anonym bruker Skrevet 2. september #14 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Mulig jeg er prega av lite søvn, men hva skjer her? Noen (tilsynelatende oppegående voksne mennesker) heier på hverandre for å være stygg i munn mot totalt ukjente mens andre krangler om antall folk på forumet?? Trodde jeg hadde sett det meste Anonymkode: 6fb00...43c Da har ikke du vært her lenge... Anonymkode: 2bf0a...f9e
Anonym bruker Skrevet 2. september #15 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Da har ikke du vært her lenge... Anonymkode: 2bf0a...f9e Siden jeg var gravid i 2003, men mulig det ikke er lenge nok Anonymkode: 6fb00...43c
Anonym bruker Skrevet 2. september #16 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg skulle levere pakker for avsending og der var kaos med trafikk, så jeg måtte rygge inn raskt, fordi det var trafikk begge veier. Jeg parkerte, der var ingen biler der da jeg ankom og det er plass tll max to biler på den p plassen der. Det regnet noe veldig og jeg skyndet meg inn for å levere pakkene på et sted der aldri er travelt. 10 sekunder etter min ankomst, kom det inn en sint mann som spurte hvem som eier den svarte Golfen der ute???? Det var jo meg, så det sa jeg til ham og spurte om noe er galt. Han svarte med høy stemme: Du har tatt HELE P Plassen, ingen andre kan jo parkere der!!!!! Jeg ble litt stresset, beklaget og sa at det var ikke meningen, det var bare mye trafikk og jeg måtte parkere raskt! Han stresset meg så mye at jeg valgte å bare sende halvparten av de pakkene jeg hadde tenkt, for jeg ville ut å flytte bilen. Da jeg kom ut, la jeg merke til at hans bil stod fint parkert ved siden av min med 1,5 meters klaring på begge sider. Så kom han, løpende ut i regnet til bilen sin, og så sa jeg; Hva klagde du for? Du har jo parkert, se å oppfør deg ditt jævla rasshøl. Så svarte han bare tilbake: Se å oppfør deg ditt jævla rasshøl. Så han hadde plutselig ikke egne ord? Dette har han gjort før, gått inn i butikker med innøvd kjett! Men jeg eide situasjonen, satte ham på plass. Dett er nok en mann som aldri har blitt hørt, så går han inn på butikker og brøler at noen har parkert feil, folk det rammer blir overrumplet men han ble liten da han selv ble satt på plass. Anonymkode: cbab5...012 Innøvd kjett? Og hvordan vet du at han har gjort det før? Men bra at du ga svar på tiltale, jeg kommer som regel på hva jeg burde sagt i god tid etterpå, selv om jeg har blitt flinkere til å stå opp for meg selv med årene. Anonymkode: 64018...fd4
Anonym bruker Skrevet 2. september #17 Skrevet 2. september Du oppførte deg så dårlig at du burde rødme helt ned i tærne. Huff. Anonymkode: 840c9...842
Anonym bruker Skrevet 2. september #18 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg skulle levere pakker for avsending og der var kaos med trafikk, så jeg måtte rygge inn raskt, fordi det var trafikk begge veier. Jeg parkerte, der var ingen biler der da jeg ankom og det er plass tll max to biler på den p plassen der. Det regnet noe veldig og jeg skyndet meg inn for å levere pakkene på et sted der aldri er travelt. 10 sekunder etter min ankomst, kom det inn en sint mann som spurte hvem som eier den svarte Golfen der ute???? Det var jo meg, så det sa jeg til ham og spurte om noe er galt. Han svarte med høy stemme: Du har tatt HELE P Plassen, ingen andre kan jo parkere der!!!!! Jeg ble litt stresset, beklaget og sa at det var ikke meningen, det var bare mye trafikk og jeg måtte parkere raskt! Han stresset meg så mye at jeg valgte å bare sende halvparten av de pakkene jeg hadde tenkt, for jeg ville ut å flytte bilen. Da jeg kom ut, la jeg merke til at hans bil stod fint parkert ved siden av min med 1,5 meters klaring på begge sider. Så kom han, løpende ut i regnet til bilen sin, og så sa jeg; Hva klagde du for? Du har jo parkert, se å oppfør deg ditt jævla rasshøl. Så svarte han bare tilbake: Se å oppfør deg ditt jævla rasshøl. Så han hadde plutselig ikke egne ord? Dette har han gjort før, gått inn i butikker med innøvd kjett! Men jeg eide situasjonen, satte ham på plass. Dett er nok en mann som aldri har blitt hørt, så går han inn på butikker og brøler at noen har parkert feil, folk det rammer blir overrumplet men han ble liten da han selv ble satt på plass. Anonymkode: cbab5...012 Her er det du som tabbet deg ut i denne situasjonen ved å starte med å kalle mannen jævla rasshøl. Ett oppegående menneske evner å gi svar på tiltale på en respektfull måte, men du måtte synke så dypt det er mulig å synke. Du satte ikke den eldre mannen på plass, du viste kun at du ikke egner deg til å omgås ukjente mennesker på en god måte. Anonymkode: 668eb...b96
Anonym bruker Skrevet 2. september #19 Skrevet 2. september Ved å kalle han et jækla rasshøl sank du ned på hans nivå og var ikke det spøtt bedre enn han. En grinete gammel mann og en fresende sinna dame som skriker skjellsord til hverandre kommer ingen av dere særlig godt ut av. Anonymkode: 4ed4a...a1a
Anonym bruker Skrevet 2. september #20 Skrevet 2. september Jeg hadde gjort det samme, og har også gjort det flere ganger. Bra å sette tullinger på plass. Anonymkode: 65ccf...40f
Anonym bruker Skrevet 2. september #21 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (7 timer siden): Så han hadde plutselig ikke egne ord? Dette har han gjort før, gått inn i butikker med innøvd kjett! Men jeg eide situasjonen, satte ham på plass. Dett er nok en mann som aldri har blitt hørt, så går han inn på butikker og brøler at noen har parkert feil, folk det rammer blir overrumplet men han ble liten da han selv ble satt på plass. Anonymkode: cbab5...012 It takes one, to know one… Hvis du tror du «eier situasjonen» og «setter noen på plass», når du skriker til noen, så har dere to åpenbart det samme problemet; dere tror det å være sint er noe kult som andre ser opp til. Det gjør vi ikke. Anonymkode: f4aa4...304
MissSaigon Skrevet 2. september #22 Skrevet 2. september Jeg vil vel ikke si at jeg opplever at du eide situasjonen. Du falt ned på hans nivå, og vel så det. Om du hadde eid situasjonen hadde du klart å beherske deg og likevel gitt han svar på tiltale. Slik det ble nå ble dere to like store idioter.
Anonym bruker Skrevet 2. september #23 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (7 timer siden): Mulig jeg er prega av lite søvn, men hva skjer her? Noen (tilsynelatende oppegående voksne mennesker) heier på hverandre for å være stygg i munn mot totalt ukjente mens andre krangler om antall folk på forumet?? Trodde jeg hadde sett det meste Anonymkode: 6fb00...43c Ingen som heier på å være stygg i munnen mot en tilfeldig person. Greit å få med at det er han som går etter inn på butikken og starter hele bøtteballetten, i plenum, uten grunn. Sikkert mer velartikulerte uttrykk enn hva som ble brukt her, men slike har faktisk godt av å få en reaksjon tilbake av og til. Anonymkode: b0ee6...e5a
Anonym bruker Skrevet 2. september #24 Skrevet 2. september Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg skulle levere pakker for avsending og der var kaos med trafikk, så jeg måtte rygge inn raskt, fordi det var trafikk begge veier. Jeg parkerte, der var ingen biler der da jeg ankom og det er plass tll max to biler på den p plassen der. Det regnet noe veldig og jeg skyndet meg inn for å levere pakkene på et sted der aldri er travelt. 10 sekunder etter min ankomst, kom det inn en sint mann som spurte hvem som eier den svarte Golfen der ute???? Det var jo meg, så det sa jeg til ham og spurte om noe er galt. Han svarte med høy stemme: Du har tatt HELE P Plassen, ingen andre kan jo parkere der!!!!! Jeg ble litt stresset, beklaget og sa at det var ikke meningen, det var bare mye trafikk og jeg måtte parkere raskt! Han stresset meg så mye at jeg valgte å bare sende halvparten av de pakkene jeg hadde tenkt, for jeg ville ut å flytte bilen. Da jeg kom ut, la jeg merke til at hans bil stod fint parkert ved siden av min med 1,5 meters klaring på begge sider. Så kom han, løpende ut i regnet til bilen sin, og så sa jeg; Hva klagde du for? Du har jo parkert, se å oppfør deg ditt jævla rasshøl. Så svarte han bare tilbake: Se å oppfør deg ditt jævla rasshøl. Så han hadde plutselig ikke egne ord? Dette har han gjort før, gått inn i butikker med innøvd kjett! Men jeg eide situasjonen, satte ham på plass. Dett er nok en mann som aldri har blitt hørt, så går han inn på butikker og brøler at noen har parkert feil, folk det rammer blir overrumplet men han ble liten da han selv ble satt på plass. Anonymkode: cbab5...012 Du kunne ha brukt "din jævla anal sfinkter". Er mer sivilisert tenker jeg:) Anonymkode: 30cfd...4c5
Anonym bruker Skrevet 2. september #25 Skrevet 2. september Nei, har ikke opplevd lignende, mest fordi jeg i mine villeste øyeblikk aldri hadde kalt noen for et jævla rasshøl. Det sier mer om deg enn han som klagde på parkeringen…. Anonymkode: ffcd0...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå