oslofrk Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Jeg måtte avlyse med venninne i går. Vi har en felles interesse og skulle se på noe sammen i den forbindelse. Jeg vet hun hadde gledet seg. Det var kjipt å måtte avlyse og jeg beklaget i mld og forklarte hvorfor. Ikke noe svar. Sendte ny mld etter et par timer. Ikke noe svar. Sendte en mld i morges og tilbød å komme innom fordi jeg skulle like i nærheten. Null respons. Jeg er ikke vant til at voksne mennesker holder på sånn. Skjønner hun ble skuffet - men altså. Nå har jeg tenkt mye på det - og det er ikke første gang. Hva ville du gjort?
Anonym bruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Jeg ville ikke gjort noen ting, og ihvertfall ikke mast på henne. Du avlyste, beklaget og skjønner at hun ble skuffet. Hun får ta kontakt når skuffelsen har lagt seg. Anonymkode: f8c58...ad4
Anonym bruker Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg ville ikke gjort noen ting, og ihvertfall ikke mast på henne. Du avlyste, beklaget og skjønner at hun ble skuffet. Hun får ta kontakt når skuffelsen har lagt seg. Anonymkode: f8c58...ad4 Da hadde ikke jeg stått klar med åpne armer, i hvert fall. Det er helt kurant å måtte avlyse noen ganger, å reagere som en furten drittunge er ikke greit. Jeg hadde tatt ganske grundig avstand til en slik person. Anonymkode: 3aa8d...35b
Anonym bruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september oslofrk skrev (4 timer siden): Jeg måtte avlyse med venninne i går. Vi har en felles interesse og skulle se på noe sammen i den forbindelse. Jeg vet hun hadde gledet seg. Det var kjipt å måtte avlyse og jeg beklaget i mld og forklarte hvorfor. Ikke noe svar. Sendte ny mld etter et par timer. Ikke noe svar. Sendte en mld i morges og tilbød å komme innom fordi jeg skulle like i nærheten. Null respons. Jeg er ikke vant til at voksne mennesker holder på sånn. Skjønner hun ble skuffet - men altså. Nå har jeg tenkt mye på det - og det er ikke første gang. Hva ville du gjort? Hadde ikke mast på henne i hvert fall. Hadde dritt i henne. Anonymkode: 5b8af...a46
Anonym bruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september oslofrk skrev (5 timer siden): Jeg måtte avlyse med venninne i går. Vi har en felles interesse og skulle se på noe sammen i den forbindelse. Jeg vet hun hadde gledet seg. Det var kjipt å måtte avlyse og jeg beklaget i mld og forklarte hvorfor. Ikke noe svar. Sendte ny mld etter et par timer. Ikke noe svar. Sendte en mld i morges og tilbød å komme innom fordi jeg skulle like i nærheten. Null respons. Jeg er ikke vant til at voksne mennesker holder på sånn. Skjønner hun ble skuffet - men altså. Nå har jeg tenkt mye på det - og det er ikke første gang. Hva ville du gjort? Jeg ville ikke gjort noe mer. Nå får hun komme til deg. Anonymkode: 626ae...48a
Anonym bruker Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september En person som er så barnslig hadde ikke jeg giddet å prøve å please. Hun kan ha det så godt i furteboblen sin. Anonymkode: e02e2...103
Anonym bruker Skrevet 1. september #7 Skrevet 1. september oslofrk skrev (7 timer siden): Jeg måtte avlyse med venninne i går. Vi har en felles interesse og skulle se på noe sammen i den forbindelse. Jeg vet hun hadde gledet seg. Det var kjipt å måtte avlyse og jeg beklaget i mld og forklarte hvorfor. Ikke noe svar. Sendte ny mld etter et par timer. Ikke noe svar. Sendte en mld i morges og tilbød å komme innom fordi jeg skulle like i nærheten. Null respons. Jeg er ikke vant til at voksne mennesker holder på sånn. Skjønner hun ble skuffet - men altså. Nå har jeg tenkt mye på det - og det er ikke første gang. Hva ville du gjort? Hun svarer når hun har tid... Lurer på hvorfor du avlyste helt i siste liten? Kanskje hun er opptatt. Svarer når hun kan, det kan du ikke bli sur for. Anonymkode: 29e44...f9f
Anonym bruker Skrevet 1. september #8 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hun svarer når hun har tid... Lurer på hvorfor du avlyste helt i siste liten? Kanskje hun er opptatt. Svarer når hun kan, det kan du ikke bli sur for. Anonymkode: 29e44...f9f Kjære tid, det tar 5 minutter å svare på en melding. Det er verdens dårligste unnskyldning. Anonymkode: 626ae...48a
Anonym bruker Skrevet 1. september #9 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Kjære tid, det tar 5 minutter å svare på en melding. Det er verdens dårligste unnskyldning. Anonymkode: 626ae...48a Det tar toppen 1 min. Anonymkode: 8ccb6...2a6
Anonym bruker Skrevet 1. september #10 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Kjære tid, det tar 5 minutter å svare på en melding. Det er verdens dårligste unnskyldning. Anonymkode: 626ae...48a Nei, det tar 30 sekunder. Den der "har ikke tid til å svare" greia funker ikke lenger. Anonymkode: 5b8af...a46
Anonym bruker Skrevet 1. september #11 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Det tar toppen 1 min. Anonymkode: 8ccb6...2a6 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Nei, det tar 30 sekunder. Anonymkode: 5b8af...a46 Bra dere tok poenger da.....det er ikke alt man trenger å kommentere på. Anonymkode: 626ae...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå