Gå til innhold

Stygg kommentar fra eksmann

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ok, men barna her må flytte minst to timer for å gå på vgs og evt høyskole. Hvis de finner noen og gifter seg er det jammen ikke sikkert de blir boende i bygda. Det er de nå to om 🤷

Anonymkode: efbbf...2de

Selvfølgelig! Og når den tid kommer så kan jo du gjøre akkurat som du vil. Men akkurat nå må hensynet til barna dine veie tyngst. Det er ikke så mange årene det er snakk om før du kan velge friere, så jeg skjønner ikke helt hva som er årsaken til at det er så vanskelig for deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Akkurat, derfor jeg mener det er rart med de som påstår at de skal bli boende der som ungene har vokst opp resten av livet. HI

Anonymkode: efbbf...2de

I utgangspunktet er det jo sånn for det fleste av oss.  Vi blir på hjemplassen til barna, for det er dit de stadig vender tilbake.

Men OM barna velger å stifte bo et annet sted enn på hjemplassen er det flere besteforeldre som flytter etter.

Veldig mange blir på hjemplassen da, eller flytter hjem når de etablerer seg. Da kommer spørsmålet om du kunne tenke deg å bo et annet sted enn barnebarna dine, det blir helt opp til deg

Anonymkode: d8da4...2eb

Skrevet

Vi har avtale om bidrag gjennom nav og ikke privat. Han ønsker privat avtale og jeg sa at det var uaktuelt. Avslutningsmeldingen hans var da : dra til helvette og kos deg underveis. Jeg hadde "tatt ham på ordet", tatt med meg ungene dit jeg vil, og så hadde jeg etterpå sagt at jeg er der han ba meg dra. 

Anonymkode: 4d5de...eb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...