Anonym bruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Jeg ble medlem på kvinneguiden for et par måneder siden. Jeg fikk en advarsel fordi overskriften/ tittel ikke var utfyllende nok. Det er jo greit. Så får jeg mail om at jeg er utestengt permanent. Så står det årsak: permanent utestengelse. Hva er egentlig årsaken? Står ingenting om hva jeg har gjort feil, har nesten ikke vært aktiv der, og ikke fått noen advarsler. Kun det med ikke utfyllende nok tittel. De gangene jeg har vært inne og svart i tråder har det vært helt fine og interessante tråder der ingen har vært ufin eller krenkende på noen måte. Anonymkode: 15ea5...fab
Anonym bruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Ingen her kan vite årsaken. Det er vel bedre å sende kvinneguiden e-post å spørre. Anonymkode: 08183...dae
Anonym bruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Altså om du ikke får visum til USA hjelper det ikke å klage til Polen. Anonymkode: 83b36...14b
Anonym bruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg ble medlem på kvinneguiden for et par måneder siden. Jeg fikk en advarsel fordi overskriften/ tittel ikke var utfyllende nok. Det er jo greit. Så får jeg mail om at jeg er utestengt permanent. Så står det årsak: permanent utestengelse. Hva er egentlig årsaken? Står ingenting om hva jeg har gjort feil, har nesten ikke vært aktiv der, og ikke fått noen advarsler. Kun det med ikke utfyllende nok tittel. De gangene jeg har vært inne og svart i tråder har det vært helt fine og interessante tråder der ingen har vært ufin eller krenkende på noen måte. Anonymkode: 15ea5...fab Kan du sende en epost og spørre? Høres jo kanskje ut til at det har skjedd en feil? Anonymkode: 9a2ef...416
Anonym bruker Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Kan du sende en epost og spørre? Høres jo kanskje ut til at det har skjedd en feil? Anonymkode: 9a2ef...416 Erfaring viser vel at de er overbevist om ufeilbarlighet i sine egne rutiner, og ikke er i stand til å se at feil er noe som kan være på deres side - kun hos andre part. Husker en gang de var overbevist om at to eller flere brukere var de samme, og det var helt åpenbart for alle at de ikke var det. Men jo, det måtte de være fordi X og Y, og slik og sånn. Anonymkode: a657e...401
Anonym bruker Skrevet 1. september #7 Skrevet 1. september Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller vært her enn på kvinneguiden. De har virkelig tapt seg med årene, trodde knapt et forum kunne bli så ødelagt. Men jo, det går nedenom og hjem med de alle, Gaysir, VGD og nå kvinneguiden og diskusjon.no. De har gratis eller i alle fall dårlige moderatorer, og man kan bli halvgal av å se på det som skjer. Det finnes en del andre forumer da, men av de generelle forumene. Anonymkode: a657e...401
Anonym bruker Skrevet 1. september #8 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Erfaring viser vel at de er overbevist om ufeilbarlighet i sine egne rutiner, og ikke er i stand til å se at feil er noe som kan være på deres side - kun hos andre part. Husker en gang de var overbevist om at to eller flere brukere var de samme, og det var helt åpenbart for alle at de ikke var det. Men jo, det måtte de være fordi X og Y, og slik og sånn. Anonymkode: a657e...401 Det er bare tull, for moderatorene kan lett se om 2 brukere er den samme personen eller ei. Anonymkode: 08183...dae
Anonym bruker Skrevet 1. september #9 Skrevet 1. september Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Erfaring viser vel at de er overbevist om ufeilbarlighet i sine egne rutiner, og ikke er i stand til å se at feil er noe som kan være på deres side - kun hos andre part. Husker en gang de var overbevist om at to eller flere brukere var de samme, og det var helt åpenbart for alle at de ikke var det. Men jo, det måtte de være fordi X og Y, og slik og sånn. Anonymkode: a657e...401 Hvordan kan det være åpenbart for andre vanlige brukere hvem som er (eller ikke er) samme bruker når dere ikke ser systemene bak? Anonymkode: a9541...ec9
Anonym bruker Skrevet mandag kl 09:01 #10 Skrevet mandag kl 09:01 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller vært her enn på kvinneguiden. De har virkelig tapt seg med årene, trodde knapt et forum kunne bli så ødelagt. Men jo, det går nedenom og hjem med de alle, Gaysir, VGD og nå kvinneguiden og diskusjon.no. De har gratis eller i alle fall dårlige moderatorer, og man kan bli halvgal av å se på det som skjer. Det finnes en del andre forumer da, men av de generelle forumene. Anonymkode: a657e...401 Enig! For 20 år siden var det mye bra på KG, for 10 år siden begynte kvaliteten å dale, nå synes jeg det stort sett er usakligheter i de fleste trådene jeg åpner der. Holder meg mer og mer unna. Anonymkode: bfb0f...0cf
Admin Skrevet mandag kl 09:52 #11 Skrevet mandag kl 09:52 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Ønsker man begrunnelse på hvorfor man er utestengt kan man bruke kontakt oss skjemaet nederst på alle forumene våre. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå