Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:18 #1 Skrevet søndag kl 20:18 Hva har du gjort på denne fine søndagen? Jeg har sittet ute og lest, ryddet vasketøy, gått en tur i skogen, rensket og forvellet sopp og vaska badet. Anonymkode: f064c...ff6
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:23 #2 Skrevet søndag kl 20:23 Slappet av på sofaen med film og fotball Anonymkode: c83be...143
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:26 #3 Skrevet søndag kl 20:26 Gått lang tur med bikkja, lest, pottet om noen planter og slappet av Anonymkode: 3380a...f0f
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:27 #4 Skrevet søndag kl 20:27 Jeg har sett ferdig en serie, vasket og hengt opp fire maskiner med klær, lagd middag, gått tur med hunden og hatt det fint med ungene. En deilig søndag. Anonymkode: 516c5...1e0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:39 #5 Skrevet søndag kl 20:39 Vasket klær Ryddet på rommet det kommer håndtverkere for å fikse i morgen Snakket med og trøstet 18 åringen som har kjærlighetssorg. Øvelseskjørt med 16 åringen Gått tur med bikkja Sett litt på tv Anonymkode: f1a32...432
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:59 #6 Skrevet søndag kl 20:59 Jeg har holdt meg klokelig inne etter å ha blitt kraftig bedradd av finværet i går. Er enda støl og seig i kroppen, trodde ikke det var mulig å bli så gjennomvåt så fort. Og måtte gå rundt våt en tid, før jeg fikk kommet hjem og vridd opp klærne. Har ryddet og tørket støv og alt sånt, skiftet på sengen, etc. Anonymkode: d2e2c...de7
Iiiiik Skrevet søndag kl 21:18 #7 Skrevet søndag kl 21:18 Plukka epler i hagen, vært dugnadsvakt på et idrettsarrangement, rydda enda mer i leiligheten til pappa, solgt noen møbler, vært på løpetur, lagd middag og slappa av i sofaen.
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:55 #8 Skrevet søndag kl 21:55 Jobbet noen timer, ryddet og planet ut på sofaen. Anonymkode: 67c02...214
Anonym bruker Skrevet mandag kl 05:02 #10 Skrevet mandag kl 05:02 Gått lang tur med hunden, vært på ridetur, vasket klær, lagt sammen klær, vasket kjøkken og bad og vært på vennemiddag. Anonymkode: 433f8...44e
Anonym bruker Skrevet mandag kl 06:15 #11 Skrevet mandag kl 06:15 Minst mulig på mest mulig tid. Anonymkode: 36d39...c29
Anonym bruker Skrevet mandag kl 06:55 #12 Skrevet mandag kl 06:55 Bader. Har ligget i badekaret i flere timer. Blir nok noen timer til. Perfekt start på uken. Anonymkode: 3c747...9aa
Anonym bruker Skrevet mandag kl 08:42 #13 Skrevet mandag kl 08:42 I går lagde jeg frokost, lunsj og middag til familien, strikket, gikk en tur, strikket litt mer, leste bok på terrassen, jobbet litt i hagen, ringte mine foreldre, svigermor, søstrene mine og den ene sønnen min og hørte hvordan det sto til, strøk klærne jeg skal bruke på jobb denne uka og landet i sofaen i 21-tida, så Star Trek og strikket til jeg la meg. Anonymkode: 47aa1...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå