Gå til innhold

Hva har du gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du gjort på denne fine søndagen? Jeg har sittet ute og lest, ryddet vasketøy, gått en tur i skogen, rensket og forvellet sopp og vaska badet.

Anonymkode: f064c...ff6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slappet av på sofaen med film og fotball

Anonymkode: c83be...143

Skrevet

Gått lang tur med bikkja, lest, pottet om noen planter og slappet av

Anonymkode: 3380a...f0f

Skrevet

Jeg har sett ferdig en serie, vasket og hengt opp fire maskiner med klær, lagd middag, gått tur med hunden og hatt det fint med ungene. En deilig søndag. 

Anonymkode: 516c5...1e0

Skrevet

Vasket klær

Ryddet på rommet det kommer håndtverkere for å fikse i morgen

Snakket med og trøstet 18 åringen som har kjærlighetssorg.

Øvelseskjørt med 16 åringen 

Gått tur med bikkja

Sett litt på tv

Anonymkode: f1a32...432

Skrevet

Jeg har holdt meg klokelig inne etter å ha blitt kraftig bedradd av finværet i går. Er enda støl og seig i kroppen, trodde ikke det var mulig å bli så gjennomvåt så fort. Og måtte gå rundt våt en tid, før jeg fikk kommet hjem og vridd opp klærne.

Har ryddet og tørket støv og alt sånt, skiftet på sengen, etc. 

Anonymkode: d2e2c...de7

Skrevet

Plukka epler i hagen, vært dugnadsvakt på et idrettsarrangement, rydda enda mer i leiligheten til pappa, solgt noen møbler, vært på løpetur, lagd middag og slappa av i sofaen. 

Skrevet

Jobbet noen timer, ryddet og planet ut på sofaen. 

Anonymkode: 67c02...214

Skrevet

Sett på tv

Anonymkode: 3c747...9aa

Skrevet

Gått lang tur med hunden, vært på ridetur, vasket klær, lagt sammen klær, vasket kjøkken og bad og vært på vennemiddag.

Anonymkode: 433f8...44e

Skrevet

Minst mulig på mest mulig tid. 

Anonymkode: 36d39...c29

Skrevet

Bader. Har ligget i badekaret i flere timer. Blir nok noen timer til. Perfekt start på uken. 

Anonymkode: 3c747...9aa

Skrevet

I går lagde jeg frokost, lunsj og middag til familien, strikket, gikk en tur, strikket litt mer, leste bok på terrassen, jobbet litt i hagen,  ringte mine foreldre, svigermor, søstrene mine og den ene sønnen min og hørte hvordan det sto til, strøk klærne jeg skal bruke på jobb denne uka og landet i sofaen i 21-tida, så Star Trek og strikket til jeg la meg. 

Anonymkode: 47aa1...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...